XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Onlangs watchmen gezien en ik vond dit wel een goeie streeffysiek.
Mss mag borst iets dikker.

http://farm4.static.flickr.com/3394/3339883377_9b5687bfd4.jpg
http://www.canpages.ca/blog/wp-content/uploads/2008/12/dr-manhattan.jpg
5ot9mw.jpg

Volgens mij heeft Greg Plitt model gestaan voor deze animatie.

nubret is voor mij GOD :D

Epic quality..

mijn ideale lichaam is: niet al te veel vet, gespierd, maar niet zo opgepompt. geen sixpack maar wel dat als je beweegt er over de gehele linie onderhuidse spieren/blokjes zichtbaar zijn.
gespierde maar vooral sportieve benen, dus niet dat je zo een tonnetje wordt!

mijn ideale lichaam is: niet al te veel vet, gespierd, maar niet zo opgepompt. geen sixpack maar wel dat als je beweegt er over de gehele linie onderhuidse spieren/blokjes zichtbaar zijn.
gespierde maar vooral sportieve benen, dus niet dat je zo een tonnetje wordt!
Haha fitness forum die kant op ---->

Haha fitness forum die kant op ---->

bestaat dat ook dan? volgens mij zitten alle "fitness-mensen" hier ook mee te lezen....prachtig forum dit. elke keer als ik op vernieuwen druk zijn er weer 186 nieuwe onderwerpen. veel humor ook over superdudes, beachboys en geflame over en weer, ik neem nog een zak :popcorn: en ga verder lezen ;)

ps: wat is eigenlijk het precieze verschil tussen mensen die aan fitness doen en bb?
fitness is toch ook deadlift benchpress en krachttraining?!
is bb een versterkte/extreme vorm van fitness?

ps: wat is eigenlijk het precieze verschil tussen mensen die aan fitness doen en bb?
fitness is toch ook deadlift benchpress en krachttraining?!
is bb een versterkte/extreme vorm van fitness?
Mister10 legt dat mooi uit op zn site haha:

Fitness is the little sister of bodybuilding. It is becoming very popular in Europe. It basically is bodybuilding without results. People who practise fitness have usually no idea about what they are doing. They like to chat with each other in the fitness club. Some of them dream about getting a better physique because the sales people of the fitness club promised them that they would get results automatically as long as they continue to pay their membership in time. :)

Mister10 legt dat mooi uit op zn site haha:

Fitness is the little sister of bodybuilding. It is becoming very popular in Europe. It basically is bodybuilding without results. People who practise fitness have usually no idea about what they are doing. They like to chat with each other in the fitness club. Some of them dream about getting a better physique because the sales people of the fitness club promised them that they would get results automatically as long as they continue to pay their membership in time. :)

duidelijk,

bb is dus eigenlijk fitness X factor 10....

duidelijk,

bb is dus eigenlijk fitness X factor 10....

Fitness en bodybuilding mogen nooit in 1 zin gebruikt worden anders dan iets in de trend van:

Fitness is gay, daarom doe ik aan bodybuilding.

Ik ben te gay voor bodybuilding, daarom doe ik aan fitness.

Etc. etc.

Een grote verschil. Train je met doel of train je omdat je gewoon een idioot bent die denkt dat ie door alleen op te dagen in de sportschool groter, breder, sterker of whatever word.

yup als ik zo ben mag ik blij zijn

Terug
Naar boven