manofsteel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dit ziet er gewoon erg nice uit. (hij smeert zich trouwens wel echt in als een pootje)
http://www.youtube.com/watch?v=x0uU6TrxVyw
Mister10 legt dat mooi uit op zn site haha:
Fitness is the little sister of bodybuilding. It is becoming very popular in Europe. It basically is bodybuilding without results. People who practise fitness have usually no idea about what they are doing. They like to chat with each other in the fitness club. Some of them dream about getting a better physique because the sales people of the fitness club promised them that they would get results automatically as long as they continue to pay their membership in time.![]()
Fitness en bodybuilding mogen nooit in 1 zin gebruikt worden anders dan iets in de trend van:
Fitness is gay, daarom doe ik aan bodybuilding.
Ik ben te gay voor bodybuilding, daarom doe ik aan fitness.
Etc. etc.
Een grote verschil. Train je met doel of train je omdat je gewoon een idioot bent die denkt dat ie door alleen op te dagen in de sportschool groter, breder, sterker of whatever word.

Zoals het hier wordt gesteld word er vergeleken met de grootste fitness nerds vergeleken met hardcore bodybuilding.
Ik denk dat wat de meerderheid van de leden hier op het forum doet eerder gekwalificeerd kan worden als fitness dan als bodybuilding.
Fitness is naar mijn mening wat meer gericht op atletisch vermogen. Daarmee bedoel ik kracht, conditie en gezondheid. Bodybuilding daarentegen is een extreme sport die eigenlijk alleen om uiterlijk draait (grootste spieren) en kan bovendien behoorlijk ongezond zijn.
verklaar je naderHet kan idd zeer ongezond zijn als je op 3 procent staat en flink wat hormonen tot je neemt.
Bedoel je te zeggen dat bodybuilding gezonder is dan fitness?
En jij nu van niet ?
edit/
Ik snap dat hele fitness gebeuren sowieso niet, waarom zou je iets gaan doen zonder progressie te zien. Dat is het gewoon ''tijd verdrijf''.
+1de ''road'' naar je fysiek kan je geen fitness noemen, is puur bb! Trainen op spiermassa. Het fysiek dat je ambieert is in de ''volksmond'' het ''fitness fysiek''. Dan ben je nog niet aan het fitnessen. Zonder bb kom je er nooit.
Mijn doel (jep, die is eerder voorbij gekomen):
![]()
http://farm2.static.flickr.com/1298/1230981229_ea59a3da69.jpg?v=0
De ''road'' naar je fysiek kan je geen fitness noemen, is puur BB! Trainen op spiermassa. Het fysiek dat je ambieert is in de ''volksmond'' het ''fitness fysiek''. Dan ben je nog niet aan het fitnessen. Zonder BB kom je er nooit.

Zelfde gast dit en volgens mij zit hier aardig kracht achter ondanks dat geen BB podium fysiek is (blijft een 'fitnessmodel') maar denk dat het merendeel van DBB het bij lange na niet haalt:Vind ik persoonlijk gayness uitstralen . Daar zit niets kracht achter .

Zelfde gast dit en volgens mij zit hier aardig kracht achter ondanks dat geen BB podium fysiek is (blijft een 'fitnessmodel') maar denk dat het merendeel van DBB het bij lange na niet haalt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vind het iig prachtig en ik zal heel wat moeten BB-en om er zo bij te staan![]()
Dit lijken mij 2 bodybuild fysiekenIk probeerde een paar post terug uit te leggen dat fitness meer is dan een beetje gezellig lopen kletsen en een stukje wandelen op de loopband.
Natuurlijk zijn er mensen die 1x per week gaan en die geen reet uitvoeren en heel tof lopen te doen in hun vriendenkring over het feit dat ze zo sportief zijn en aan 'fitness' doen.
Een beetje vaag maar zo zie ik het verschil ongeveer tussen fitness en bodybuilding:
Ik ambieer eerder een fitness fysiek wat voor mij betekent iets meer cardio en minder nadruk op zware massa training i.c.m. bulken e.d. Ik train en eet volgens een strikt schema maar minder gericht op zware progressie maar meer op langzaam opbouwen en mijn vetpercentage redelijk laag houden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [afbeelding niet meer beschikbaar]
Zelfde gast dit en volgens mij zit hier aardig kracht achter ondanks dat geen BB podium fysiek is (blijft een 'fitnessmodel') maar denk dat het merendeel van DBB het bij lange na niet haalt:
Ik vind het iig prachtig en ik zal heel wat moeten BB-en om er zo bij te staan![]()