Snoezepoes
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m70
En waarom is 10% van de mannen een echte heer? Vast niet om een avondje met je te gaan mens-erger-je-nieten.
Je hebt mannen die op lange termijn / altijd, heren zijn en blijven.. en ja, ik ken ze persoonlijk. En je hebt idd mannen die zich tijdelijk als een heer gedragen, om één doel: maar het lekkere is, daar ben ik niet voor en dat weet iedereen die me kent.

Mens-erger-je-nieten is leuk!
---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------
Snoes, jou 'toekomstige' man is niet anders. De dag nadat hij jou sufgedoet heeft belt die zn maten op om te vertellen hoe lekker nauw die dikke maagd wel niet was.
Face it girl.
Schatje.. dik ben ik echt niet meer hoor.. haha wat zijn een paar van jullie toch lekker origineel bezig zeg!! Foto's van anderhalf jaar geleden gebruiken om mij proberen af te kraken.. pff helpp, ik word er moe van

En hij mag zn vrienden vertellen wat voor geweldige coïtus we hebben hoor, heb ik geen problemen mee.. het is mijn man, zijn lichaam en die van mij worden één en daar zal ik me niet voor schamen.

Dat is het leven jongen. Wat er ook gebeurt, zij vindt haar man toch wel..en jij ook.
maare ja, kijk, jij begrijpt het motivation!