XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

En waarom is 10% van de mannen een echte heer? Vast niet om een avondje met je te gaan mens-erger-je-nieten.

Je hebt mannen die op lange termijn / altijd, heren zijn en blijven.. en ja, ik ken ze persoonlijk. En je hebt idd mannen die zich tijdelijk als een heer gedragen, om één doel: maar het lekkere is, daar ben ik niet voor en dat weet iedereen die me kent. :)

Mens-erger-je-nieten is leuk!

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Snoes, jou 'toekomstige' man is niet anders. De dag nadat hij jou sufgedoet heeft belt die zn maten op om te vertellen hoe lekker nauw die dikke maagd wel niet was.

Face it girl.

Schatje.. dik ben ik echt niet meer hoor.. haha wat zijn een paar van jullie toch lekker origineel bezig zeg!! Foto's van anderhalf jaar geleden gebruiken om mij proberen af te kraken.. pff helpp, ik word er moe van:(

En hij mag zn vrienden vertellen wat voor geweldige coïtus we hebben hoor, heb ik geen problemen mee.. het is mijn man, zijn lichaam en die van mij worden één en daar zal ik me niet voor schamen.

Ik vind het allemaal prima, snoes. Doe de groeten aan je vriendjes in fairyland.

Je hebt veel ervaring voor iemand zonder ervaring, "Snoezepoes"

Damn boy. En dan wat? Snoezepoes belt haar vriendinnen om te vertellen hoe lekker hij voelde??? Dat is het leven jongen. Wat er ook gebeurt, zij vindt haar man toch wel..en jij ook.

Haha.. ik denk dat mijn verhalen over mijn eerste nacht iets anders in elkaar zullen steken.. :eek: maare ja, kijk, jij begrijpt het motivation!

:D

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Ik vind het allemaal prima, snoes. Doe de groeten aan je vriendjes in fairyland.

Sneeuwwitje doet je de groetjes terug. ;)

En waarom is 10% van de mannen een echte heer? Vast niet om een avondje met je te gaan mens-erger-je-nieten.

omdat ze eerst eten betalen en een goeie wijn uitzoeken alvorens ze aan het daadwerkelijke hoofdgerecht beginnen..

mannen en vrouwen willen allemaal maar 1 ding, de weg ernaartoe verschilt alleen..

omdat ze eerst eten betalen en een goeie wijn uitzoeken alvorens ze aan het daadwerkelijke hoofdgerecht beginnen..

mannen en vrouwen willen allemaal maar 1 ding, de weg ernaartoe verschilt alleen..

Nou, niet iedereen hoor.. er zijn zat mannen / vrouwen die niet ALLEEN maar dat éne ding willen, .. ik weet niet of je weet wat het is, maare; liefde? vertrouwen? begrip? trouw?.. Een combinatie van dat alles; per-fect.

Heb je daar weleens aan gedacht. :)

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

En waarop baseer jij deze uitspraak?:scratch:

Ja, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.....

:D

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Maar ik ga nu slapen.. moet er morgen vroeg uit.. ciao!

het verbaasd me toch een beetje waarom er hier geen gozers zijn die streven om een stevige boy te worden met een dikke bierbuik.Hoe dikker de buik hoe meer gezag je hebt in de kroeg.

Laatst bewerkt:
Nou pompertje, voorlopig moet jij nog betalen om te nken, toch?:p

Hihi voorlopig alleen als me vriendinnetje een weekendje weg is bro:D

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Ga toch weg joh gek kind, of misschien heb je het over jezelf. Als dat zo is, ja, dan kan ik het wel begrijpen. Ik ben donders tevreden met mezelf en jongens zoals jij mochten willen dat ze uberhaupt bij mij in de buurt komen.

http://www.youtube.com/watch?v=0r4MRkwRZeU

Overigens blijf ik bij mijn standpunt, en zal het hoogstwaarschijnlijk zo zijn dat de jongetjes die je IRL spreekt / ziet gewoon verrekte gelovige ecto's zijn.
Ik wacht nog steeds op je nude picture in me inbox en tot die tijd blijf ik toch t beeld in me hoofd houden van een klein vadsig speenvarkentje wat maar al te graag gedoet wil worden, maar helaas niemand wil, dus gooi je t maar op "t mag niet van God"

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Ontopic:

t fysiek van Boyka (Undisputed)
Scott Adkins

Aardig goed fysiek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tegen volgende zomer wil ik toch wel het fysiek van jhon morisson halen, alleen de abs zal wel een probleem vormen :p

Ga toch weg joh gek kind, of misschien heb je het over jezelf. Als dat zo is, ja, dan kan ik het wel begrijpen. Ik ben donders tevreden met mezelf en jongens zoals jij mochten willen dat ze uberhaupt bij mij in de buurt komen.
de enige jongens die blij mogen zijn om bij jou in de buurt te mogen komen, zijn jongens met een chromosoom teveel, dit zijn namelijk de enige kerels ter wereld die nog achterlijker zijn dan jij:)

(oke dat is misschien niet helemaal eerlijk, er bestaan namelijk ook nog steeds leden van scientology:))
Geschoond, nu graan ontopic blijven mensen, anders gaan er weekbans vallen.
:roflol:
Wij ZIJN de jongens die jij in real life kent. Het is allemaal slap geouwehoer, hetzelfde wat je in een gemiddelde kroeg op zaterdagavond om een uur of 11 hoort. Doe niet zo moeilijk of fl**ker op.
heeft niet veel nut om hiernaar te verwijzen, op zaterdagavond om een uur of 11 ligt snoezepoes namelijk in haar bed te bidden tot god:)

Nou, niet iedereen hoor.. er zijn zat mannen / vrouwen die niet ALLEEN maar dat éne ding willen, .. ik weet niet of je weet wat het is, maare; liefde? vertrouwen? begrip? trouw?.. Een combinatie van dat alles; per-fect.

Heb je daar weleens aan gedacht. :)

is die combinatie niet dat ene ding waar ik het toevallig over had ?

Terug
Naar boven