XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin er bij in de buurt te komen en wanneer ik dat bereikt heb ben ik daar ook tevreden mee. Ik hoef geen freaky massamonster te worden. Ik streef echt niet naar Ronnie Coleman fysieken. Sport moet gezond blijven.

Vin heeft een toplichaam. Het ligt echt aan je doelen: massa en minder lijnen of minder massa en veel lijnen.

Ik begin er bij in de buurt te komen en wanneer ik dat bereikt heb ben ik daar ook tevreden mee. Ik hoef geen freaky massamonster te worden. Ik streef echt niet naar Ronnie Coleman fysieken. Sport moet gezond blijven.

Volgens mij ben je ook wel heel verliefd op jezelf he botje en spendeer je meer tijd voor de spiegel dan in de gym.

Tsja je bent ijdel of je bent 't niet he :roflol:

**** wat een geeks zijn jullie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Draai er gelukkig ook niet omheen :roflol:

Maar des te meer respect ik heb voor de mensen die "ook" een goed lichaam hebben he! Dont forget that ;)

(lees goed: die OOK) :roflol:

Ik heb ook alle respect voor mensen met een nette fysiek omdat ik weet hoeveel karakter, wilskracht en doorzettingsvermogen je er voor over moet hebben.
Waar ik dan weer niet van hou zijn mensen die constant zitten te verkondigen hoe perfect hun lichaam wel is en een kleinerende houding hebben ten opzichte van mensen met een mindere fysiek.

Ik heb ook alle respect voor mensen met een nette fysiek omdat ik weet hoeveel karakter, wilskracht en doorzettingsvermogen je er voor over moet hebben.
Waar ik dan weer niet van hou zijn mensen die constant zitten te verkondigen hoe perfect hun lichaam wel is en een kleinerende houding hebben ten opzichte van mensen met een mindere fysiek.

Tsja, je bent arrogant of je bent 't niet schat ;)

Heb overigens nooit "verkondigd hoe perfect mijn lichaam wel is".
Heb alleen gezegd dat ik waarsch flak bij een bepaald fysiek zit waarvan een foto in 't topic staat... Dat jullie diegene op de foto de hemel in prijzen is mijn pakkie niet aan...

Maar ff serieus, ben irl ook een arrogante kakkerlak hoor, dus je hebt 't goed gespot hoor.. :)

Tsja, je bent arrogant of je bent 't niet schat ;)

Heb overigens nooit "verkondigd hoe perfect mijn lichaam wel is".
Heb alleen gezegd dat ik waarsch flak bij een bepaald fysiek zit waarvan een foto in 't topic staat... Dat jullie diegene op de foto de hemel in prijzen is mijn pakkie niet aan...

Maar ff serieus, ben irl ook een arrogante kakkerlak hoor, dus je hebt 't goed gespot hoor.. :)

mensenkennis he :D

Er zwerven genoeg fotos van mij rond hier en daar...

Op pagina 16 is iemand zo lief geweest om een foto van mij op te posten van vakantie waar ik op ongeveer 10-11%bf zit :D

Ben momenteel flink wat aan trainen, denk toch al bijna 3 kilo zwaarder als op die foto, post wel nieuwe fotos over een weekje of 4 als ik op ongeveer 7%bf sta.

Uhm, Wakkie, heb je nou zojuist je eigen post gequoted en vervolgens een compliment gegeven aan degene (jijzelf) die de foto's geplaatst heeft?:cool:

:D

Blabla, hang eens niet zo de macho uit, bro. Je bent nou niet bepaald ronnie coleman yourself. Het sarcasme en het negatieve druipt van je post af. Ben wel benieuwd hoe huge jij bent volgende maand op het NK dan.

Prima lichaam.

Gaat er toch om wat hij het ideale lichaam vindt en niet hoe hij er zelf op dit moment bij loopt? Voor hem is die Nick gewoon niet het ideale streven en waarom zou het? Ik zou het eerder vreemd vinden als een wedstrijd BB'er dat als ultieme doel zou zien. Tuurlijk, het is een goed doel op weg naar groter en beter, maar zondag staan er genoeg jongens op het podium die er beter uitzien...IMHO.

Waar jij sarcasme ziet is me een raadsel, maar dit ter zijde...

Er zwerven genoeg fotos van mij rond hier en daar...

Op pagina 16 is iemand zo lief geweest om een foto van mij op te posten van vakantie waar ik op ongeveer 10-11%bf zit :D

Ben momenteel flink wat aan trainen, denk toch al bijna 3 kilo zwaarder als op die foto, post wel nieuwe fotos over een weekje of 4 als ik op ongeveer 7%bf sta.

Met 15 kilo extra zie jij er als hem uit, ja, en met 15 kilo extra ziet hij er als Rob Sager uit en Rob sager met 20 kilo extra lijkt op Cutler.

Kweet niet, maar dit is toch niet zo heel veel bijzonders... Ook voor jou toch niet Ryu?

Pfff dit zegt wel heel erg veel over je huidige fysiek :roflol:

;)

Als ik er niet zo bij sta over 3 weken, dan ga ik met een trui op 't strand liggen :D Deze gozer is echt geen 105 kilo! 90 max!

Nee, maar nu ff serieus, als ik op 7-8% bf zit denk ik dat ik er ongeveer vergelijkbaar bij sta... Alleen ben ik ff een stuk breder in me schouders (of zeg ik nu rare dingen?!)

Komop man wat voor fysiek is dat, hij is wel mooi droog.Maar check die onderarmen en polsen, dat is toch 3x niks.Ziet er echt niet mannelijk uit imo.

(we zijn weer 10 pagina's verder, dus hierbij weer de mededeling dat het jullie vrij staat me karma te geven:cool: )

Terug
Naar boven