Gohan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhm, Wakkie, heb je nou zojuist je eigen post gequoted en vervolgens een compliment gegeven aan degene (jijzelf) die de foto's geplaatst heeft?![]()
![]()
en toch wil ik niet met hem ruilen, geen zin om BH's te gaan kopen.
Mike Dragna zoals ie hier staat heeft idd ook een mooit fysiek ... ik hoop echter deze foto nog wel te gaan overtreffen (en jah ik weet dat daarvoor de spuit er in moet)
Pfff mijn meest ideale doelfysiek .. dan zal ik nog wel weer ff moeten zoeken .. (ik kan er wel een foto van Cutler neer klappen maarjah.. dat is gewoon niet te halen meer)

Niet lullig bedoeld maar dan zul je serieus heeeeeel wat moeten gebruiken (afgaande op je foto). Zal heel veel jaren trainen kosten en ook heel veel jaren de juiste chemie (GH, Slin ed) gebruiken. Succes met je doelstellingen kerel![]()
ik heb ook genoeg foto's gezien waar ie nog veel en veel groter is ... 

Botje @ Fitness First[Vught of Eindhoven?]
krijg je al een beetje de aandacht van de huisvrouwtjes daar?

Geen van bijde gozer![]()
Maar is indd Fitness First. Vertel je op de meet wel waar ik woon
Maar goed geile moedertjes indd, ook hier bij deze fitness first hoor!
Kom ze toevallig telkens weer tegen in de sauna![]()
[groningen of a'dam 1 kan het ook nog zijn ^^ als het groningen is mag je de groeten doen aan Johnny]
het is iig een van de oudere[groningen of a'dam 1 kan het ook nog zijn ^^ als het groningen is mag je de groeten doen aan Johnny]
Hebben ze wel squatrek en andere hardcore faciliteiten?![]()