XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals Mike Dragna op deze foto staat is wel een streef fysiek voor mij, ik weet alleen niet of ie hier al langs is gekomen.

Mike Dragna zoals ie hier staat heeft idd ook een mooit fysiek ... ik hoop echter deze foto nog wel te gaan overtreffen (en jah ik weet dat daarvoor de spuit er in moet)

Pfff mijn meest ideale doelfysiek .. dan zal ik nog wel weer ff moeten zoeken .. (ik kan er wel een foto van Cutler neer klappen maarjah.. dat is gewoon niet te halen meer)

Die Mike Dragna heeft een brute fysiek

nice

Mike Dragna zoals ie hier staat heeft idd ook een mooit fysiek ... ik hoop echter deze foto nog wel te gaan overtreffen (en jah ik weet dat daarvoor de spuit er in moet)

Pfff mijn meest ideale doelfysiek .. dan zal ik nog wel weer ff moeten zoeken .. (ik kan er wel een foto van Cutler neer klappen maarjah.. dat is gewoon niet te halen meer)

Niet lullig bedoeld maar dan zul je serieus heeeeeel wat moeten gebruiken (afgaande op je foto). Zal heel veel jaren trainen kosten en ook heel veel jaren de juiste chemie (GH, Slin ed) gebruiken. Succes met je doelstellingen kerel:D

Niet lullig bedoeld maar dan zul je serieus heeeeeel wat moeten gebruiken (afgaande op je foto). Zal heel veel jaren trainen kosten en ook heel veel jaren de juiste chemie (GH, Slin ed) gebruiken. Succes met je doelstellingen kerel:D

En niets garandeert je dat hoe je op de drugs reagaart. Dat vergeten mensen erg vaak.

Niet iedereen heeft het in zich om zo een lichaam als MIke Dragna te behalen, zoals Mans ook al zei...zelfs niet met drugs!

Greetz

Ik weet idd heus wel welke afmetingen dhr Dragna heeft, het is voor mij een erg hoog gegrepen doel, maar dat motiveert mij juist.

En als Hiekie hem overtreft krijgt ie van mij n taart :p

Mwah ... ik heb het dan puur over deze foto :) ik heb ook genoeg foto's gezien waar ie nog veel en veel groter is ...

Met een basis van nu al 99 kg (druk aan het cardio-en, ben al wat spek kwijt weer) denk ik toch wel een eind te komen ... de laatste foto's die je gezien hebt in mijn thread was na 8 maand blessureleed, heb aardig massa moeten inleveren .. Ben nu druk bezig het spiergeheugen te "kietelen" ;)

Botje @ Fitness First :D [Vught of Eindhoven?]

krijg je al een beetje de aandacht van de huisvrouwtjes daar?

Botje @ Fitness First :D [Vught of Eindhoven?]

krijg je al een beetje de aandacht van de huisvrouwtjes daar?

Geen van bijde gozer ;)
Maar is indd Fitness First. Vertel je op de meet wel waar ik woon :kiss:

Maar goed geile moedertjes indd, ook hier bij deze fitness first hoor! :D
Kom ze toevallig telkens weer tegen in de sauna :D

Geen van bijde gozer ;)
Maar is indd Fitness First. Vertel je op de meet wel waar ik woon :kiss:

Maar goed geile moedertjes indd, ook hier bij deze fitness first hoor! :D
Kom ze toevallig telkens weer tegen in de sauna :D

het is iig een van de oudere :p [groningen of a'dam 1 kan het ook nog zijn ^^ als het groningen is mag je de groeten doen aan Johnny]

Hebben ze wel squatrek en andere hardcore faciliteiten? :D

het is iig een van de oudere :p [groningen of a'dam 1 kan het ook nog zijn ^^ als het groningen is mag je de groeten doen aan Johnny]

Hebben ze wel squatrek en andere hardcore faciliteiten? :D

Nee, als je ze daar vraagt naar een squat rek, dan kijken ze je raar aan en wijzen ze twijfelachtig naar de Smithmachine :D
Maar voor de rest goed ijzer hoor! Dumbbells gaan tot 48kg, en das echt mooi meegenomen!
Voor de rest moet je 't zelf een beetje hardcore maken! ;)
Vraag maar aan Peoples, die is de afgelopen 2 dagen met me mee gegaan. Vraag me af of ie nog leeft! :D

Terug
Naar boven