XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

En die kerel zijn 6pack vind ik ronduit lelijk. Zijn 6pack is gewoon TE hard.

Mwah, ik vind zijn fysiek gewoon te klein. Zijn hele bouw, een beetje een little beachboy maar wel goed fysiek, begrijp me niet verkeerd haha:D

fat_guy_motorcycle2.jpg

Sowieso, kan niet wachten tot ik mn scooter kan besturen vanuit mn reetspleet. Ben nu nog zijn dicret tegenovergestelde dus voorlopig mik ik nog ff hier op:P

Lol dat is moeilijker te bereiken dan je denkt

Die played die bitchaaas wel.

:old: maar wt**** is 'het'

Echt extreem eng man, die gozer. Zou me echt de pl**ris schrikken als ik die op straat tegen zou komen..

Op de laatste foto ziet hij er anders wel aardig uit..

die foute synthol armen hahah, creepshow haha

phaggots!

OT:
Aintoine Vallaint
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vaillaint viel in het niet op de AC, helaas

compleet fysiek :)

hij was toch 2de? :S

niet slecht als je het mij vraagt

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

btw josef rakich is skinny, nee ik ben geen hater, mooi aestetisch fysiek verder, wou dat ik ze abs had, maar daar blijft t ook bij.

komt he of shredded zijn of buff zijn als natural

liever shredded en dan wat minder massa.
Heb nu 2 jaar goed gebulked en rond 16% zo blijven steken als hoogste bf... deze zomer cutten tot rond de 10% en dan rond dat bf blijven en dan maar wat langzamer massa bouwen, maar wel een year-round goede shape :)

liever shredded en dan wat minder massa.
Heb nu 2 jaar goed gebulked en rond 16% zo blijven steken als hoogste bf... deze zomer cutten tot rond de 10% en dan rond dat bf blijven en dan maar wat langzamer massa bouwen, maar wel een year-round goede shape :)
Makkelijker gezegd dan gedaan.

Terug
Naar boven