- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
zal ook wel lekker aan de juice zitten.Hehe ik had ergens gelezen dat 50 cent of een andere rapper 170kg kon bankdrukken, ik vond het al zo vreemd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal ook wel lekker aan de juice zitten.Hehe ik had ergens gelezen dat 50 cent of een andere rapper 170kg kon bankdrukken, ik vond het al zo vreemd.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zoiets
dus meer richting de fitness model kant
weet niet, z'n rug en taille zijn best k*t zo te zien.
Jong, hij bedoelt vanilla ice.
Ik zou overigens best tevreden zijn als ik een 50 cent look had. Op het zwarte na dan.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij is niet zo groot, hij kan nooit 170kg drukken met zo'n fysiek.Zal wel iemand anders geweest zijn.
Op die coverfoto van op de vorige pagina leek ie een stuk groter imo.
Ik geloof ook nooit dat hij 170kg kan drukken, maar dat valt niet te zien aan iemands fysiek. Wat is dat nou weer voor onzinIk geloof ook nooit dat hij 170kg kan drukken, maar dat valt niet te zien aan iemands fysiek.
Deze gasten benchen 170 en die zijn lekker groot wou je zeggen:
1
75 kilo lichaamsgewicht, 170kg bench

Gast wat zit je nou te zoeken?Zoiets komt voor bij 1 op de miljoen?
Veel respect though voor die gasten in je filmpjes![]()

ach je bent nu nog maar 15 , moet lukken toch ?zker met superknurft als trainingsmaatje
![]()

OMG. Ik kan er zo nog 1000 opnoemen. Snap je het nou echt niet? Het is niet hoe groter je bent hoe sterker... Kleine mennekes kunnen ook brutal sterk zijn en dat komt wel vaker voor dan 1 op de miljoen.
Tja je hebt van die mensen....
Het is zeker hoe groter je bent hoe sterker, dat jij en jesaja dat niet begrijpen kan ik ook niks aan doen.
En waarom ga je nou weer in op die 1miljoen, ik bedoelde gewoon dat het bijna nooit voorkomt.Kijk filmpjes die jij laat zien zijn van mensen die waarschijnlijk wedstrijden doen en super genen hebben.Heb je ooit zelf weleens iemand van 70-80kg zoiets zien in de gym?
Zelf ken ik niemand van 80kg die 170 kan bankdrukken, zowiezo ken ik persoonlijk maar een paar mensen die 170kg kunnen bankdrukken.