phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

misbruik op scholenHet feit is gewoon dat de hedendaagse Ottomanen een minderwaardig volk zijn en wij Nederlanders ze eigenlijk zouden moeten behandelen als slaaf. Ik zelf doe dit al, anderen zouden mij hierin moeten volgen.

?Het feit is gewoon dat de hedendaagse Ottomanen een minderwaardig volk zijn en wij Nederlanders ze eigenlijk zouden moeten behandelen als slaaf. Ik zelf doe dit al, anderen zouden mij hierin moeten volgen.
!STFU h**r wij hebben jullie 600 jaar lang keihard gedoet en we doen het nog altijd!En het leuke is...jullie vinden het nog leuk ook.
edit/ Je noemt je eigen kinderen turken en je gebruikt hun als coïtusslaafjes....dat is het! Blijf zo doorgaan!

dit vind ik idd ook nergens op slaanSTFU h**r wij hebben jullie 600 jaar lang keihard gedoet en we doen het nog altijd!En het leuke is...jullie vinden het nog leuk ook.
edit/ Je noemt je eigen kinderen turken en je gebruikt hun als coïtusslaafjes....dat is het! Blijf zo doorgaan!
vertaling: wij zijn turken onder elkaar niet elkaar haten.Daar erger ik wel me groen en geel aan, van die allochtonen die hele tijd tussendoor in hun eigen brabbel taal gaan lopen mekkeren, in de bus op internet. Doe dat eens even niet man.
u mad?valt me op dat iedere turk op deze forum heel wat over zig zelf denkt terwijl jullie allemaal lelijk zijn o,0 jaren van incest ftl.
idd failOmg wat ben jij een epic faalbaas gast, srsly.
Wel funny.![]()

siktir lan ibne ermeni cikti
nee effe serieus en geen getrol meer. Het is wel zo.
iddZijn schouders lopen bizar ver achter gek, verziekt het totaal plaatje igg een beetje

Ik steel van die rijke n**gas, van die rijke tattas

totdat hij je verloofde doggy a la manage o trois neemt en zyzz quote, dan besef je pas hoe verziekt hij is.Zijn schouders lopen bizar ver achter gek, verziekt het totaal plaatje igg een beetje