XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Het feit is gewoon dat de hedendaagse Ottomanen een minderwaardig volk zijn en wij Nederlanders ze eigenlijk zouden moeten behandelen als slaaf. Ik zelf doe dit al, anderen zouden mij hierin moeten volgen.
misbruik op scholen
misbruik in kerken
misbruik in huis
overal misbruik

nederlanders die vastzitten
10% drugs
20%pyromanen
40% misbruik van hun kind of iemand anders zijn kind[
10% voor verkrachtingen
5% voor vermogensdelicten
en 15% voor kindermisbruik :D
en dat zijn alleen die vastzitten
(1 op de 10 die dit leest heeft iemand ooit misbruikt)
nee maar even serieus,wat is dat met nederlanders en misbruik van kinderen????

over OT
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het feit is gewoon dat de hedendaagse Ottomanen een minderwaardig volk zijn en wij Nederlanders ze eigenlijk zouden moeten behandelen als slaaf. Ik zelf doe dit al, anderen zouden mij hierin moeten volgen.

edit/ Je noemt je eigen kinderen turken en je gebruikt hun als coïtusslaafjes....dat is het! Blijf zo doorgaan :D!

Laatst bewerkt:
Oja daarbij komt nog dat turken vreselijk stinken en dat ze kleine derde beentjes hebben.

STFU h**r wij hebben jullie 600 jaar lang keihard gedoet en we doen het nog altijd! :D En het leuke is...jullie vinden het nog leuk ook.

edit/ Je noemt je eigen kinderen turken en je gebruikt hun als coïtusslaafjes....dat is het! Blijf zo doorgaan :D!

Omg wat ben jij een epic faalbaas gast, srsly.
Wel funny.:)

STFU h**r wij hebben jullie 600 jaar lang keihard gedoet en we doen het nog altijd! :D En het leuke is...jullie vinden het nog leuk ook.

dit vind ik idd ook nergens op slaan

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Daar erger ik wel me groen en geel aan, van die allochtonen die hele tijd tussendoor in hun eigen brabbel taal gaan lopen mekkeren, in de bus op internet. Doe dat eens even niet man.
vertaling: wij zijn turken onder elkaar niet elkaar haten.

ik doe dat persoonlijk nooit een andere taal praten waar anderen bij zijn

Wallah G alles cool swa!

gelukkig zijn wij allen hoog geleid
en hebben we ringen blackberrys en ipods

FUUUUUUUUUUUUU

Laatst bewerkt:
Ik steel van die rijke n**gas, van die rijke tattas

Ik steel van die rijke n**gas, van die rijke tattas

59 kg :rolleyes:

YBD's schouders lopen idd dik achter.

kk1.jpg

Nog een jaartje ongeveer...:cool: