Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

jwz dbz

Ik troll niet ik noem feiten turkse volk is gewoon lelijk om dat incest daar geen taboe is.
In iedere turkse familie zijn een paar neven en nichten wel met mekaar getrouwd en hebben kinderen (waar jullie waarschijnlek 1 van zijn)

Het is nix persoonlijks het zijn gewoon feiten, waarom denkje dat julie zo snel een hoge eigendrunk krijgen zodra jullie maar een beetje fysiek hebben..

wat een pauper muziek

Ik troll niet ik noem feiten turkse volk is gewoon lelijk om dat incest daar geen taboe is.
In iedere turkse familie zijn een paar neven en nichten wel met mekaar getrouwd en hebben kinderen (waar jullie waarschijnlek 1 van zijn)

Het is nix persoonlijks het zijn gewoon feiten, waarom denkje dat julie zo snel een hoge eigendrunk krijgen zodra jullie maar een beetje fysiek hebben..

neef nicht is geen incest n00b, know your facts

stfu chukije altijd nummer 1!

En nu ontopic!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet breed, wel TURK!

:trollface:

WAT EEN GELUL HIER.

Vindt het altijd grappig hoe een topic door iets doms volledig gede-raild kan worden :p

Ik geef de turken de schuld

Het feit is gewoon dat de hedendaagse Ottomanen een minderwaardig volk zijn en wij Nederlanders ze eigenlijk zouden moeten behandelen als slaaf. Ik zelf doe dit al, anderen zouden mij hierin moeten volgen.

Met iets grotere schouders:

klopt
dat is echt iets turks

en nederlanders die kleine kinderen misbruiken is ook echt nederlands
net als turkse neven en nichten met elkaar trouwen

Terug
Naar boven