Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Pff het lijkt m'n sportschool wel hier

Daar erger ik wel me groen en geel aan, van die allochtonen die hele tijd tussendoor in hun eigen brabbel taal gaan lopen mekkeren, in de bus op internet. Doe dat eens even niet man.

Klopt daar heb je wel gelijk in! Maar ik denk dat je in de bus bang was om wat ervan te zeggen, nu ga je hier op internet lopen te zeuren.

Klopt daar heb je wel gelijk in! Maar ik denk dat je in de bus bang was om wat ervan te zeggen, nu ga je hier op internet lopen te zeuren.
in een bus zitten is ZWZO gay

en in de bus mag je praten wat je wil vind ik
al is het maar niet te hard en dat mensen er maar geen last van hebben
maar ams mensen in de bus een buitelandse taal praten moeten ze zelf weten vind ik

A.q ?

Daar erger ik wel me groen en geel aan, van die allochtonen die hele tijd tussendoor in hun eigen brabbel taal gaan lopen mekkeren, in de bus op internet. Doe dat eens even niet man.
Als jij in het buitenland bent, geëmigreerd of niet, en je komt iemand tegen die Nederlands is, dan praat je toch ook Nederlands.
Niet zo zeiken man.

Eigenlijk niet maar dan ben ik weer de internet held. Als je het gewoon normaal zegt, luisteren ze ook wel, net als mp3's die tyfes hard staan, kinderen die zitten te schreeuwen etc. Als je het maar op de goede manier brengt, geen vuiltje aan de lucht.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Als jij in het buitenland bent, geëmigreerd of niet, en je komt iemand tegen die Nederlands is, dan praat je toch ook Nederlands.
Niet zo zeiken man.

Je bent 15 en weegt net zoveel als me zusje, nuff said

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

in een bus zitten is ZWZO gay

en in de bus mag je praten wat je wil vind ik
al is het maar niet te hard en dat mensen er maar geen last van hebben
maar ams mensen in de bus een buitelandse taal praten moeten ze zelf weten vind ik

beetje jammer vind ik dat, je zegt nog geen paar uur geleden heel wat anders. Jou mening is net de wind die veranderd ook steeds, ik hoop dat ik het mis heb en dat je niet een ruggengraat hebt van slagroom.

Teveel gelul, te weinig fysieken!

Vraag me wel af waarom deze man een bikinitopje draagt? :D

Goed fysiek

Terug
Naar boven