- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar erger ik wel me groen en geel aan, van die allochtonen die hele tijd tussendoor in hun eigen brabbel taal gaan lopen mekkeren, in de bus op internet. Doe dat eens even niet man.
in een bus zitten is ZWZO gayKlopt daar heb je wel gelijk in! Maar ik denk dat je in de bus bang was om wat ervan te zeggen, nu ga je hier op internet lopen te zeuren.
Als jij in het buitenland bent, geëmigreerd of niet, en je komt iemand tegen die Nederlands is, dan praat je toch ook Nederlands.Daar erger ik wel me groen en geel aan, van die allochtonen die hele tijd tussendoor in hun eigen brabbel taal gaan lopen mekkeren, in de bus op internet. Doe dat eens even niet man.
Als jij in het buitenland bent, geëmigreerd of niet, en je komt iemand tegen die Nederlands is, dan praat je toch ook Nederlands.
Niet zo zeiken man.
U jelly?Gewicht: 59.5 kilo.
Voeg je a.u.b niet bij deze discussie.
Klopt daar heb je wel gelijk in! Maar ik denk dat je in de bus bang was om wat ervan te zeggen, nu ga je hier op internet lopen te zeuren.
Als jij in het buitenland bent, geëmigreerd of niet, en je komt iemand tegen die Nederlands is, dan praat je toch ook Nederlands.
Niet zo zeiken man.
in een bus zitten is ZWZO gay
en in de bus mag je praten wat je wil vind ik
al is het maar niet te hard en dat mensen er maar geen last van hebben
maar ams mensen in de bus een buitelandse taal praten moeten ze zelf weten vind ik
oke Anustotdat hij je verloofde doggy a la manage o trois neemt en zyzz quote, dan besef je pas hoe verziekt hij is.
probeer een beetje letro tegen die gyno van jeVraag me wel af waarom deze man een bikinitopje draagt?![]()
Vraag me wel af waarom deze man een bikinitopje draagt?![]()

Wedden dat je dat niet in d'r gezicht durft te zeggen?
Ze eet witte riddertjes als ontbijt btw.![]()