Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Haha kerel :) Je kent me niet, je kent men vriendin niet... dus hoe weet jij wat voor een relatie ik heb?

Je moet je prioriteiten stellen in het leven. Eind juni mijn diploma halen, een goede job vinden, een goede relatie hebben... dat zijn mijn prioriteiten nu.

Als het jouw prioriteit is om een asociaal grote bodybuilder te worden, dan is dat goed voor mij, en wens ik je veel succes om je droom te bereiken :) Op vlak van trainen heb ik alles al bereikt wat ik wou bereiken. Ik hoef me voor mezelf niet meer te bewijzen, het is gewoon tijd om me nu eens op de écht belangrijke dingen te focussen :)

Trouwens, irl is er niemand die onder de indruk is van men spiermassa. Al men vriendinnen hebben wel respect voor mijn inzet, maar ze vinden het een voor een lelijk. Men maten vinden me een zot omdat ik niet met hen meedrink. Mijn ouders, vriendin, schoonfamilie... iedereen die belangrijk is in mijn leven is geen fan van mijn fysiek. De enigen die er fan van zijn zijn mensen op dbb :D Op jouw leeftijd is respect krijgen op een online forum van vreemden misschien belangrijker dan respect en waardering krijgen in het echte leven, voor mij is dat niet het geval.
Nee, dat weet ik inderdaad niet. Het was maar een suggestie. Je deed me denken aan iemand die ik ken. :p

Vind het trouwens wel raar dat niemand onder de indruk is van je fysiek ???

Nee, dat weet ik inderdaad niet. Het was maar een suggestie. Je deed me denken aan iemand die ik ken. :p

Vind het trouwens wel raar dat niemand onder de indruk is van je fysiek ???

Bodybuilding wordt hier niet echt geapprecieerd :) Mijn huidige vriendin moest bijvoorbeeld in eerste instantie niets van mij weten omdat ze dacht dat ik een vechtersbaas was. Terwijl ik zowat de chillste persoon op aarde ben :)

En zo zijn er nog wel vooroordelen waar je tegen moet opboksen als je iets breder bent dan een doorsnee mens. Dat je een ****ing r*tard bent bijvoorbeeld, maar dat verwondert me ook niets als ik het niveau van sommigen hier zie :)

Mensen die vooroordelen hebben en generalisaties maken over je uiterlijk (en eigenlijk in alles) hebben lagere IQ's.

En je moet doen wat je zelf wil , niet naar je vriendin of andere mensen in je omgeving luisteren en niet naar mensen op dit forum.

Mensen die vooroordelen hebben en generalisaties maken over je uiterlijk (en eigenlijk in alles) hebben lagere IQ's.

En je moet doen wat je zelf wil , niet naar je vriendin of andere mensen in je omgeving luisteren en niet naar mensen op dit forum.

+1

Mensen die vooroordelen hebben hoef ik al niet in mijn leven.
En al verf ik mijn haren paars en knal overal piercings waar mogelijk, me moeder zal wel vreemd opkijken, maar ik ben nog steeds dezelfde persoon natuurlijk.

Weet niet hoe oud jullie zijn, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Je kan niet alleen maar mensen in je leven toelaten die er hetzelfde over denken en je verder van niemand wat aantrekken.

Ohohoh rood incoming. :p

Bodybuilding wordt hier niet echt geapprecieerd :) Mijn huidige vriendin moest bijvoorbeeld in eerste instantie niets van mij weten omdat ze dacht dat ik een vechtersbaas was. Terwijl ik zowat de chillste persoon op aarde ben :)

En zo zijn er nog wel vooroordelen waar je tegen moet opboksen als je iets breder bent dan een doorsnee mens. Dat je een ****ing r*tard bent bijvoorbeeld, maar dat verwondert me ook niets als ik het niveau van sommigen hier zie :)

ja man, jij bent echt de chillste persoon man:rolleyes:

Ik denk eigenlijk dat iedereen vooroordelen heeft. Onbewust of niet.
Ik zag toevallig net in dames in de dop, dat het brein van de eerste 3 seconden dat je iemand ziet een conclusie maakt van: ja of nee.

En in het geval van je vriendin zijn het niet eens vooroordelen, maar heb je toch graag dat je in haar ogen het ideale lichaam hebt. Zo, back ontopic ;)

Vraag zelf iig geregeld aan m'n vriend of hij het nog wel mooi vindt. Niet alleen wat je zelf vindt is belangrijk.

• Like
Waarderingen: verb
+1 Niet iedereen wil een doorgedraaide Bodybuilder worden.
En voor de chicks moet je al helemaal niet trainen want die vinden het bijna allemaal lelijk en willen alleen mannen met bierbuik of sixpack zien, niet meer of minder.

Chicks geilen wel op een goed lichaam mits er een goede kop op zit. Heb je die niet, dan krijg je voornamelijk aandacht van mannen en niet van vrouwen.

En voor de chicks moet je al helemaal niet trainen want die vinden het bijna allemaal lelijk en willen alleen mannen met bierbuik of sixpack zien, niet meer of minder.

Weet niet met wat voor soort "chicks" jij omgaat. Maar heb nog nooit 1 horen zeggen dat ze een kerel met een bierbuik wil. En natuurlijk trainen levert natuurlijke resultaten op. Die iedereen wel kan appreciëren. De walging komt pas bij onnatuurlijke resultaten. Freakshow, en alle clichés over BB'rs komen er dan boven tafel.

Haha kerel :) Je kent me niet, je kent men vriendin niet... dus hoe weet jij wat voor een relatie ik heb?

Je moet je prioriteiten stellen in het leven. Eind juni mijn diploma halen, een goede job vinden, een goede relatie hebben... dat zijn mijn prioriteiten nu.

Als het jouw prioriteit is om een asociaal grote bodybuilder te worden, dan is dat goed voor mij, en wens ik je veel succes om je droom te bereiken :) Op vlak van trainen heb ik alles al bereikt wat ik wou bereiken. Ik hoef me voor mezelf niet meer te bewijzen, het is gewoon tijd om me nu eens op de écht belangrijke dingen te focussen :)

Trouwens, irl is er niemand die onder de indruk is van men spiermassa. Al men vriendinnen hebben wel respect voor mijn inzet, maar ze vinden het een voor een lelijk. Men maten vinden me een zot omdat ik niet met hen meedrink. Mijn ouders, vriendin, schoonfamilie... iedereen die belangrijk is in mijn leven is geen fan van mijn fysiek. De enigen die er fan van zijn zijn mensen op dbb :D Op jouw leeftijd is respect krijgen op een online forum van vreemden misschien belangrijker dan respect en waardering krijgen in het echte leven, voor mij is dat niet het geval.

Roid rage, Verb?

Jezelf laten leven door je omgeving, dat is inderdaad het toppunt van je eigen prioriteiten stellen. Jezus man, grow up. Altijd maar klagen dat mensen niet goed reageren op je fysiek en blablabla. Je traint omdat je er gelukkig van wordt. Je doet niet iets voor 3 jaar om vervolgens te besluiten dat dit het toch niet helemaal was. Goed, als jij gelukkig wordt van een beachboyfysiek - go for it. Maar kom niet stoer doen dat je meer moeite moet doen om spier te verliezen en dat als je wilt je zo weer buffer dan iedereen bent. Daar laat je echt karakter zien kerel, super. Mensen kijken hier tegen je op als een voorbeeld, een streeffysiek en dan ga je de b*ch uithangen.

Je zegt dat mensen jou zien als een stereotype, maar spreek je hier de woorden 'als jij een asociaal grote bodybuilder wilt worden'. Hoe kan jij verwachten dat andere mensen niet generaliseren terwijl jij het ZELF al doet?

-1 verb. Je hebt een super fysiek, je werkt er hard voor - maar blijf wel met beide benen op de grond staan.

Weet niet hoe oud jullie zijn, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Je kan niet alleen maar mensen in je leven toelaten die er hetzelfde over denken en je verder van niemand wat aantrekken.

Behalve familie kan je dat wel. Jij zelf maakt de keuze. Als je vrienden of vriendinnen hebt die jou persoonlijke keuzes niet respecteren laat je ze toch links liggen of ben je zo afhankelijk van hun 'vriendschap' en beoordeling?

Je moet gewoon vrienden zoeken met dezelfde interesses dan heb je dat gezeik ook niet aan je hoofd.

Terug
Naar boven