pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Nee, dat weet ik inderdaad niet. Het was maar een suggestie. Je deed me denken aan iemand die ik ken.Haha kerelJe kent me niet, je kent men vriendin niet... dus hoe weet jij wat voor een relatie ik heb?
Je moet je prioriteiten stellen in het leven. Eind juni mijn diploma halen, een goede job vinden, een goede relatie hebben... dat zijn mijn prioriteiten nu.
Als het jouw prioriteit is om een asociaal grote bodybuilder te worden, dan is dat goed voor mij, en wens ik je veel succes om je droom te bereikenOp vlak van trainen heb ik alles al bereikt wat ik wou bereiken. Ik hoef me voor mezelf niet meer te bewijzen, het is gewoon tijd om me nu eens op de écht belangrijke dingen te focussen
![]()
Trouwens, irl is er niemand die onder de indruk is van men spiermassa. Al men vriendinnen hebben wel respect voor mijn inzet, maar ze vinden het een voor een lelijk. Men maten vinden me een zot omdat ik niet met hen meedrink. Mijn ouders, vriendin, schoonfamilie... iedereen die belangrijk is in mijn leven is geen fan van mijn fysiek. De enigen die er fan van zijn zijn mensen op dbbOp jouw leeftijd is respect krijgen op een online forum van vreemden misschien belangrijker dan respect en waardering krijgen in het echte leven, voor mij is dat niet het geval.

Vind het trouwens wel raar dat niemand onder de indruk is van je fysiek

Je kent me niet, je kent men vriendin niet... dus hoe weet jij wat voor een relatie ik heb?
Op jouw leeftijd is respect krijgen op een online forum van vreemden misschien belangrijker dan respect en waardering krijgen in het echte leven, voor mij is dat niet het geval.