XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

op 6 paginas 1 goede post en dat is die chick van baksteen
wtf man wat doe ik in dit topic

/out

Roid rage, Verb?

Jezelf laten leven door je omgeving, dat is inderdaad het toppunt van je eigen prioriteiten stellen. Jezus man, grow up. Altijd maar klagen dat mensen niet goed reageren op je fysiek en blablabla. Je traint omdat je er gelukkig van wordt. Je doet niet iets voor 3 jaar om vervolgens te besluiten dat dit het toch niet helemaal was. Goed, als jij gelukkig wordt van een beachboyfysiek - go for it. Maar kom niet stoer doen dat je meer moeite moet doen om spier te verliezen en dat als je wilt je zo weer buffer dan iedereen bent. Daar laat je echt karakter zien kerel, super. Mensen kijken hier tegen je op als een voorbeeld, een streeffysiek en dan ga je de b*ch uithangen.

Je zegt dat mensen jou zien als een stereotype, maar spreek je hier de woorden 'als jij een asociaal grote bodybuilder wilt worden'. Hoe kan jij verwachten dat andere mensen niet generaliseren terwijl jij het ZELF al doet?

-1 verb. Je hebt een super fysiek, je werkt er hard voor - maar blijf wel met beide benen op de grond staan.

Roid rage? Is toch heel vriendelijk verwoord denk ik zo.

Kerel, laten leven door mijn omgeving. Wat een crap. Blijkbaar leven alle e-heroes hier in een droomwereld waarin ze een huge bodybuilder willen zijn die elke dag een ander sletje wil nken en zich geen reet aantrekken van wat de mensen die om hen geven denken. Ik kan er ook niet aandoen dat ik zo geen alfaman ben zoals jullie allemaal :)

Zal iets zeggen: op 21 januari heb ik voor het eerst ooit 200kg gesquat, en dan was ik de gelukkigste mens ter wereld. Ik had het filmpje ervan in men log gepost en heb heel wat positieve opmerkingen gekregen. Een dag later is mijn allerbeste maat omgekomen in een auto-ongeluk. Wat betekende die 200kg squat dan nog? Niets. Wat betekenen al die complimenten van vreemden op internet dan nog? Niets. Als je zoiets meemaakt dan besef je wel dat het in het leven niet alleen draait rond breed en sterk zijn, en respect te krijgen op een online forum en dat het veel belangrijker is om rekening te houden met de mensen die je graag zien, en die mensen ook duidelijk te maken dat jij hen graag ziet...

Nu maakt mijn vriendin me voor het eerst sinds dat ongeluk opnieuw écht gelukkig. Daarom vind ik het veeeeeeel belangrijker om haar ook gelukkig te maken, dan hier op dbb een voorbeeld te zijn. Jammer genoeg is ze geen fan van mijn fysiek, maar ik heb het ervoor over om af te vallen voor haar, als zij daar blij door wordt :) Voor alle alfamannen hier zal dat natuurlijk wel heel gay klinken ;) so be it

en nu terug ontopic ;)

Laatst bewerkt:
Weet niet hoe oud jullie zijn, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Je kan niet alleen maar mensen in je leven toelaten die er hetzelfde over denken en je verder van niemand wat aantrekken.

Epic dit.Ten eerste wat heeft het met leeftijd te maken?
Ten tweede bepaal je helemaal zelf wie je in je leven toelaat en waar je prioriteiten liggen.
Iemand die zich niet kan verenigen met mijn manier van leven heeft er ook niks te zoeken.

Ik ben alpha as phuck cuzzz

neuk bishes, hoog geleid en shit, iphoney EN blackberry

u mad verb ?

Roid rage, Verb?

Jezelf laten leven door je omgeving, dat is inderdaad het toppunt van je eigen prioriteiten stellen. Jezus man, grow up. Altijd maar klagen dat mensen niet goed reageren op je fysiek en blablabla. Je traint omdat je er gelukkig van wordt. Je doet niet iets voor 3 jaar om vervolgens te besluiten dat dit het toch niet helemaal was. Goed, als jij gelukkig wordt van een beachboyfysiek - go for it. Maar kom niet stoer doen dat je meer moeite moet doen om spier te verliezen en dat als je wilt je zo weer buffer dan iedereen bent. Daar laat je echt karakter zien kerel, super. Mensen kijken hier tegen je op als een voorbeeld, een streeffysiek en dan ga je de b*ch uithangen.

Je zegt dat mensen jou zien als een stereotype, maar spreek je hier de woorden 'als jij een asociaal grote bodybuilder wilt worden'. Hoe kan jij verwachten dat andere mensen niet generaliseren terwijl jij het ZELF al doet?

-1 verb. Je hebt een super fysiek, je werkt er hard voor - maar blijf wel met beide benen op de grond staan.

Je traint idd omdat je daar gelukkig van wordt, en velen hier trainen ook echt graag, zo graag zelfs dat ze er helemaal voor leven; Iets wat je zelden ziet bij mensen die op amateurniveau aan sport doen. Alleen komt er door dat trainen ook een hoop spiermassa bij. En dat is wel iets waar niet iedereen het zo op heeft. Je verwart 2 zaken met elkaar imo. Het is iedereen zijn goed recht om meer of minder spiermassa te willen. Omdat het je sociaal leven bijvoorbeeld beïnvloedt. Echter stoppen met iets dat je enorm graag doet omdat anderen dat willen is bullshit. Maar ik hoor Verb ook niet zeggen dat hij gaat stoppen met trainen :). ( zijn agressieve reactie kan mss te maken hebben doordat iedereen hier plots begint te bashen op hem? )

Anyway terug OT idd, we bereiken hier toch niets mee.

• Like
Waarderingen: Roth
poep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Roid rage? Is toch heel vriendelijk verwoord denk ik zo.

Kerel, laten leven door mijn omgeving. Wat een crap. Blijkbaar leven alle e-heroes hier in een droomwereld waarin ze een huge bodybuilder willen zijn die elke dag een ander sletje wil nken en zich geen reet aantrekken van wat de mensen die om hen geven denken. Ik kan er ook niet aandoen dat ik zo geen alfaman ben zoals jullie allemaal :)

Zal iets zeggen: op 21 januari heb ik voor het eerst ooit 200kg gesquat, en dan was ik de gelukkigste mens ter wereld. Ik had het filmpje ervan in men log gepost en heb heel wat positieve opmerkingen gekregen. Een dag later is mijn allerbeste maat omgekomen in een auto-ongeluk. Wat betekende die 200kg squat dan nog? Niets. Wat betekenen al die complimenten van vreemden op internet dan nog? Niets. Als je zoiets meemaakt dan besef je wel dat het in het leven niet alleen draait rond breed en sterk zijn, en respect te krijgen op een online forum en dat het veel belangrijker is om rekening te houden met de mensen die je graag zien, en die mensen ook duidelijk te maken dat jij hen graag ziet...

Nu maakt mijn vriendin me voor het eerst sinds dat ongeluk opnieuw écht gelukkig. Daarom vind ik het veeeeeeel belangrijker om haar ook gelukkig te maken. Jammer genoeg is ze geen fan van mijn fysiek, maar ik heb het ervoor over om af te vallen voor haar, als zij daar blij door wordt :) Voor alle alfamannen hier zal dat natuurlijk wel heel gay klinken ;) so be it

en nu terug ontopic ;)

Gast.. Hoe kan je dat met elkaar vergelijken? Alles valt bij zoiets in het niets. De één heeft de dag daarvoor promotie gemaakt, de ander heeft een 0,20 seconden sneller de 100meter gelopen. Dat maakt geen **** uit, maar als zoiets gebeurt ga je daar in ieder geval over nadenken. Om dan te zeggen, als zoiets gebeurt vraag jij je af wat bodybuilding in het geheel is. Wat jij zegt covert het al. Je was de gelukkigste persoon op aarde toen je 200kg squatte. That means something.

Gast.. Hoe kan je dat met elkaar vergelijken? Alles valt bij zoiets in het niets. De één heeft de dag daarvoor promotie gemaakt, de ander heeft een 0,20 seconden sneller de 100meter gelopen. Dat maakt geen **** uit, maar als zoiets gebeurt ga je daar in ieder geval over nadenken. Om dan te zeggen, als zoiets gebeurt vraag jij je af wat bodybuilding in het geheel is. Wat jij zegt covert het al. Je was de gelukkigste persoon op aarde toen je 200kg squatte. That means something.

BP: 100 SQ: 160 DL: 180

Zo te zien heb je nog 40 kilo te gaan om de gelukkigste persoon op aarde te worden:)

Al gaan jullie met ze alle nou ff een boek schrijven, dan kunnen we hier verder met ideale lichamen

Inderdaad weer ideale lichamen posten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BAN !

bd1ff-FrancoColumbu_961.jpg

Dat is véél beter dan C.Ronaldo :p

Terug
Naar boven