XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

matthew+kroczaleski+%25282%2529.jpg

matthew+kroczaleski+%25283%2529.jpg

matthew+kroczaleski+%25282%2529.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ 666devil : Pracht fysiek, knetterhard.

Als je ziet welke fags hier allemaal kuren en dat ze nog steeds een k*tfysiek hebben dan kan ik het niemand kwalijk nemen...

Ik ga nu trouwens voor een beachboyfysiek, door men vriendin. Dit weekend beslist. Pakweg 85kg. Het grappige is dat ik daarvoor écht moeite ga moeten doen, in tegenstelling tot aankomen, want ik woog al 90kg met weinig en slechte voeding. Veel succes hier allemaal om mijn fysiek te behalen ;) Met of zonder roids ;) En nog grappiger, als het ooit uit is met mijn vriendin, of ik wil nog eens ferm bijkomen, dan hangt die spiermassa er op minder dan een maand weer aan! Zalig toch :)

Verb moet gewoon definitief kappen met roids van zn vriendin en hij weet dat hij dan wel flink wat massa gaat moeten inleveren.

:trollface:

• Like
Waarderingen: Roth
BP: 100 SQ: 160 DL: 180

Zo te zien heb je nog 40 kilo te gaan om de gelukkigste persoon op aarde te worden:)

Volgens mij ben jij niet zo heel intelligent. Kan dat kloppen, 'KIKO'? Lees het nog eens opnieuw, probeer te bedenken waar alles bij in het niets valt: een 200kg squat of het overlijden van je beste vriend.

Maakt verder niet uit hoor, Kiko. Blijf maar lekker met pistolen spelen enzeau.

poundstone ftw :D alleen weet niet hoe je een plaatje moet uploaden

Volgens mij ben jij niet zo heel intelligent. Kan dat kloppen, 'KIKO'? Lees het nog eens opnieuw, probeer te bedenken waar alles bij in het niets valt: een 200kg squat of het overlijden van je beste vriend.

Maakt verder niet uit hoor, Kiko. Blijf maar lekker met pistolen spelen enzeau.

muhahah ga niet eens op in, IGNORE!

ps: Je moeder vond me anders best wel slim:)

Als je ma begint te zeggen tegen jouw van het is nu wel genoeg aan het worden dan kan je mij niet zeggen dat dat jouw niets doet, tenzij je geen bal om je moeder geeft natuurlijk. Ik kan er ook inkomen dat Verb voor zijn vriendin wat kg's verliest.

Voor mij werkt het zo ik doe het voor mezelf en mensen weten onderhand wel dat ik niet ga stoppen, en ze zijn stuk voor stuk begripvol. Tuurlijk sommige vinden het niet mooi, en mensen moeten genoegen nemen voor wie ik ben en wat ik doe. Ik stop voor niemand, anders was ik niet begonnen.

Haha kerel :) Je kent me niet, je kent men vriendin niet... dus hoe weet jij wat voor een relatie ik heb?

Je moet je prioriteiten stellen in het leven. Eind juni mijn diploma halen, een goede job vinden, een goede relatie hebben... dat zijn mijn prioriteiten nu.

Als het jouw prioriteit is om een asociaal grote bodybuilder te worden, dan is dat goed voor mij, en wens ik je veel succes om je droom te bereiken :) Op vlak van trainen heb ik alles al bereikt wat ik wou bereiken. Ik hoef me voor mezelf niet meer te bewijzen, het is gewoon tijd om me nu eens op de écht belangrijke dingen te focussen :)

Trouwens, irl is er niemand die onder de indruk is van men spiermassa. Al men vriendinnen hebben wel respect voor mijn inzet, maar ze vinden het een voor een lelijk. Men maten vinden me een zot omdat ik niet met hen meedrink. Mijn ouders, vriendin, schoonfamilie... iedereen die belangrijk is in mijn leven is geen fan van mijn fysiek. De enigen die er fan van zijn zijn mensen op dbb :D Op jouw leeftijd is respect krijgen op een online forum van vreemden misschien belangrijker dan respect en waardering krijgen in het echte leven, voor mij is dat niet het geval.

restecp!
je hebt al veel bereikt ook al zou je een beachboy fysiek hebben, zal mss nog steeds veel buffer zijn dan alle haters :D

ik denk dat je pas merkt hoe t is met je omgeving als je op zon fysiek zit.

Ik vind die foto's van Kroc in het zwembad een beter fysiek tonen dan die met de zwarte achtergrond.

Zou dat hetzelfde onderscheid zijn als bij verb gemaakt wordt door zijn omgeving? Beetje vet aankomen zou dat al kunnen oplossen.

Zit je wel nog meer in de problemen met kleding hehe maar goed, ik kan de keuze zeker respecteren. Het hoeft ook allemaal niet tot het uiterste te gaan, en het blijft je eigen lichaam dus als je wat minder wilt (om serieuze redenen) en zeker als je al zo ver bent gekomen dan verdien je het om lekker te doen wat je er zelf van wilt maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven