MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Voor mij werkt het zo ik doe het voor mezelf en mensen weten onderhand wel dat ik niet ga stoppen, en ze zijn stuk voor stuk begripvol. Tuurlijk sommige vinden het niet mooi, en mensen moeten genoegen nemen voor wie ik ben en wat ik doe. Ik stop voor niemand, anders was ik niet begonnen.

Mij hoor je toch ook niet zeggen dat ik ga stoppen? Veel kans dat ik heel mijn leven train. Het gaat hier over massa he, het is toch ieders recht om meer of minder massa te hebben als je je daar beter bij voelt..

Weet niet met wat voor soort "chicks" jij omgaat. Maar heb nog nooit 1 horen zeggen dat ze een kerel met een bierbuik wil. En natuurlijk trainen levert natuurlijke resultaten op. Die iedereen wel kan appreciëren. De walging komt pas bij onnatuurlijke resultaten. Freakshow, en alle clichés over BB'rs komen er dan boven tafel.
Ik ga gewoon niet om met die chicks maar ik hoor meer dan genoeg van andere chicks geef mij maar een vent met een ''schattig'' bierbuikje dan zo'n bodybuilder type die opgepompt staat tot en met.
Serieusly ask arround..
Zie het ook in me vriendenkring, laat 2 met dezelfde zin naar hetzelfde meisje gaan en ben je ''te breed'' dan durft ze meestal niet veel zeggen maar heb je zon kleine bierbuik en ben je wat magerder dan durft ze al wat meer zeggen.

Dat je op je 24e nog met dit soort reacties komt.. Nu begrijp ik ook waarom je een pistool als avatar hebt, knul.

Hahha wtf diss my avatar hele tijd!! Je kent me niet eens en ga je al roepen dat ik dom ben. Daarom neem ik je niet serieus..

Groetjes aan mama:)

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Wat is je punt dan?

ssssht!
ECTO
:trollface:

Zei toch Sssshhhtt!

Hahha wtf diss my avatar hele tijd!! Je kent me niet eens en ga je al roepen dat ik dom ben. Daarom neem ik je niet serieus..

Groetjes aan mama:)

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Zei toch Sssshhhtt!
aan je reacties te zien ben je een idioot, f**got

Ik ga gewoon niet om met die chicks maar ik hoor meer dan genoeg van andere chicks geef mij maar een vent met een ''schattig'' bierbuikje dan zo'n bodybuilder type die opgepompt staat tot en met.
Serieusly ask arround..
Zie het ook in me vriendenkring, laat 2 met dezelfde zin naar hetzelfde meisje gaan en ben je ''te breed'' dan durft ze meestal niet veel zeggen maar heb je zon kleine bierbuik en ben je wat magerder dan durft ze al wat meer zeggen.

Dat lijkt me toch ook bullshit.. Je gaat me echt niet vertellen dat vrouwen liever een bierbuik zien dan een goed afgetrained lichaam met wat spiermassa op.

Kan er wel inkomen dat ze zich niet op hun gemak voelen met een vent die meer aan zijn lichaam werkt dan de vrouw zelf.

Dat lijkt me toch ook bullshit.. Je gaat me echt niet vertellen dat vrouwen liever een bierbuik zien dan een goed afgetrained lichaam met wat spiermassa op.

Kan er wel inkomen dat ze zich niet op hun gemak voelen met een vent die meer aan zijn lichaam werkt dan de vrouw zelf.
ik heb het dan ook over mannen boven de 90kg he en ook over een kleine bierbuik niet zon grote

ik heb nog geen enkel lekker wijf dat horen zeggen. Dat soort Gentse, harige rock/schooiertype met dreadlocks ja...

NAh vrouwen willen een 'gewoon' lichaam. Geen van beide extremen (bierbuik en té gespierd)

Serieusly ask arround..

Klopt, want bij gasten met een bierbuikje kunnen ze zichzelf ook rustig laten verloederen zonder dat ze er commentaar op krijgen.

Een mens health fysiek vinden vrouwen over het algemeen het mooiste.

Klopt toch niet helemaal hoor, vrouwen gaan ook meestal niet af op spiermassa he, de meeste vrouwen die ik ken vinden het eigenlijk super maar het mag niet veel meer worden zeg maar. Als ik dan zeg dat ik droger wil worden dan zijn ze daar resoluut tegen maar ze zijn wel gek van abs :p.

En sommigen vallen ook gewoon op veel spiermassa.. Je mag het ook niet veralgemenen. Zolang jij je maar goed voelt in je vel zal dat veel meer effect hebben dan dat beetje meer of dat beetje minder spiermassa/vet. En niet alle vrouwen zijn oppervlakkig :p. Hoe :gay: dat ook klinkt.

Degelijke vrouwen gaan af op meer dan spiermassa maar dan blijft een men's health fysiek of iets dergelijks toch echt een pluspunt. Misschien zelfs vereiste, zeker bij modellen ed. Niet dat je arrogantie moet verwarren met niveau, ze moeten wel de vrouwelijke tegenpool waarmaken in lichaam en geest.

Matige meiden zijn inderdaad een beetje geimponeerd als je anderhalve kop boven ze uit steekt en schaduw bied voor haar en 2 vriendinnen. Deze willen inderdaad settlen met een of andere gevoelige gamer van 60kg die nooit iets fysieks doet zodat ze lekker samen elke avond idols/pop stars/x factor kunnen kijken terwijl zij elders nog aandacht krijgt maar ook zelf niks meer hoeft te bereiken in het leven om een degelijke vent te verdienen.

Maar ik heb echt nog nooit van een meid gehoord die een willekeurige redelijk fitte acteur niet geweldig vond. Bodybuilders vinden ze zeker niet allemaal wat, maar een beetje ertussenin toch echt wel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven