XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Inderdaad genetics bro brede schouders en smalle taille worden vooral geaccentuweerd door je skeletbouw dus dat krijg je mee vanaf geboorte.

Gelukkig heb ik precies dezelfde bouw als deze sjap alleen mijn schouders zijn nog ietje breder waardoor me taille nog smaller lijkt. come at me brah!

pics or didnt happen

Killy vs. M13
1m92 84kg 9% vs onbekend(1m60 42kg 10%)
+1
tehfak? nogal lame dat je jezelf beter vind dan anderen:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dbb moet echt even terug naar de basisschool, waar heb ik neer gezet dat ik een beter fysiek heb?

Zeg alleen dat ik dit ver van een streeffysiek vind, wel een goed fysiek, maar verre weg van wat ik in de buurt van een streeffysiek vind komen.
Ik weet dat jullie alle mogelijkheden aanspreken om ruzie te maken, maar verdomme leer eens begrijpend lezen

Ik zoek geen ruzie, ik reageer op de manier van spreken - een dergelijk fysiek als 'Charley Montreouil(?)' zal de meerderheid niet eens in de buurt van komen. En om een dergelijk fysiek te gaan bashen door hem in een hokje te plaatsen als fitness-boy/gay/model vind ik onnodig. Is precies hetzelfde als de meerderheid van de bevolking bb'ers in een hokje plaatst.

+ die gozer heeft ook op het podium gestaan - maar goed, geen bb'er in jou ogen dus, makes sence.

Laatst bewerkt:
ik wil even zeggen dat ik killy de grootse mong**l vind die er 'rondloopt' op dit forum met z'n paardenbek. Gozer is ****** dun en ****** lelijk met z'n bijdehante uitspraken, echt zo'n lulletje die je in het echt een paar stoten verkoopt.

+1

Ik zoek geen ruzie, ik reageer op de manier van spreken - een dergelijk fysiek als die ik geplaatst heb zal de meerderheid niet eens in de buurt van komen. En om een dergelijk fysiek te gaan bashen door hem in een hokje te plaatsen als fitness-boy/gay/model vind ik onnodig. Is precies hetzelfde als de meerderheid van de bevolking bb'ers in een hokje plaatst.

+ die gozer heeft ook op het podium gestaan - maar goed, geen bb'er in jou ogen dus, makes sence.

Begrijpend lezen deel 2,

Ik had het over het feit dat ik het geen streeffysiek vind, niet een discussie of het een bber was of niet.
Ik beschouw mezelf als bber, dus hem al helemaal :p

Gast, het gaat hier toch over een streeffysiek? Niet over het feit of iemand een mooi lichaam heeft.

Ffs, wat zijn jullie snel op jullie pikkies getrapt.
Wie ben jij om te oordelen over wat iemand zijn streeffysiek dient te zijn?

Vind de reacties die je krijgt niet meer dan terecht..

Wie ben jij om te oordelen over wat iemand zijn streeffysiek dient te zijn?

Vind de reacties die je krijgt niet meer dan terecht..

Ik niet.. en bovendien het is hun discussie dus waarom bemoei jij je daarmee? Dat gezegd te hebben is het ook nog eens een discussie waar jou mening helemaal niet in gevraagd wordt. Killy gaf gewoon zijn mening over die foto en daar hoeft die andere jongen het niet mee eens dus dat geeft hij ook aan. Hij oordeelt niet, hij gaf zijn mening..

En dat terzijde.. als je had gelezen wat er gezegd was kon je zien dat zijn woorden verdraait zijn en dat die andere knul niet eens kan begrijpend lezen. Kortom: ' Je bemoeit je met een discussie waar je niks mee te maken hebt en bovendien kies je de zijde van iemand die niet eens fatsoenlijk zijn mening kan beargumenteren.'

u madd??:rolleyes:

Ik niet.. en bovendien het is hun discussie dus waarom bemoei jij je daarmee? Dat gezegd te hebben is het ook nog eens een discussie waar jou mening helemaal niet in gevraagd wordt. Killy gaf gewoon zijn mening over die foto en daar hoeft die andere jongen het niet mee eens dus dat geeft hij ook aan. Hij oordeelt niet, hij gaf zijn mening..

En dat terzijde.. als je had gelezen wat er gezegd was kon je zien dat zijn woorden verdraait zijn en dat die andere knul niet eens kan begrijpend lezen. Kortom: ' Je bemoeit je met een discussie waar je niks mee te maken hebt en bovendien kies je de zijde van iemand die niet eens fatsoenlijk zijn mening kan beargumenteren.'

u madd??:rolleyes:
Lol, jij duidelijk wel :roflol:

Openbaar forum, ik bemoei mij waarmee ik mij wil bemoeien.

Lol, jij duidelijk wel :roflol:

Openbaar forum, ik bemoei mij waarmee ik mij wil bemoeien.

I give up.. killy je hebt gelijk het lijkt wel alsof hier kleuters achter het forum zitten.

Oja en STRNGR, wat heb je toch weer een mooie onderbouwde mening:) Zeer volwassen;)

I give up.. killy je hebt gelijk het lijkt wel alsof hier kleuters achter het forum zitten.

Oja en STRNGR, wat heb je toch weer een mooie onderbouwde mening:) Zeer volwassen;)
Graag gedaan man.

Out of interest, je neemt de tijd om mij te vertellen dat ik mijn mening geef zonder dat daarom gevraagd word terwijl je zelf exact hetzelfde doet. Waarom? Ik hoef jouw mening niet en niemand anders vroeg erom..

Graag gedaan man.

Out of interest, je neemt de tijd om mij te vertellen dat ik mijn mening geef zonder dat daarom gevraagd word terwijl je zelf exact hetzelfde doet. Waarom? Ik hoef jouw mening niet en niemand anders vroeg erom..

Mensen zoals jij verpesten dit forum door zich overal in te mengen.. ik vond dat ik er dit keer maar eens wat van moest zeggen. En dan zeg jij nu natuurlijk.. ja maar waar bemoei jij je dan mee jij verpest de sfeer zo ook.. maar er moet iemand zijn die er wat van zegt. Dan ben ik het zwarte schaap wel voor een keertje;)

Nou knul, fijn weekend. I´m done talking:D

I lol'd

Mensen zoals jij verpesten dit forum door zich overal in te mengen.. ik vond dat ik er dit keer maar eens wat van moest zeggen. En dan zeg jij nu natuurlijk.. ja maar waar bemoei jij je dan mee jij verpest de sfeer zo ook.. maar er moet iemand zijn die er wat van zegt. Dan ben ik het zwarte schaap wel voor een keertje;)

Nou knul, fijn weekend. I´m done talking:D
Je bent een aanwinst voor het forum. Ik zal mij in het vervolg proberen te gedragen.

lol, you got issues bro.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoiets is wel bruut. Niet te droog. Te veel vains vind ik niet zo mooi. Maar flink massa is wel awesome :)

Terug
Naar boven