XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

rot op killy lmao die kerel ze fysiek ga jij nooit halen

"echte bodybuilder"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

EPIC

Zijn dit nu pure genetics? of kan je je op een of andere manier zo trainen? Die schouder taille ratio is gewoon niet normaal iig...

Inderdaad genetics bro brede schouders en smalle taille worden vooral geaccentuweerd door je skeletbouw dus dat krijg je mee vanaf geboorte.

Gelukkig heb ik precies dezelfde bouw als deze sjap alleen mijn schouders zijn nog ietje breder waardoor me taille nog smaller lijkt. come at me brah!

Inderdaad genetics bro brede schouders en smalle taille worden vooral geaccentuweerd door je skeletbouw dus dat krijg je mee vanaf geboorte.

Gelukkig heb ik precies dezelfde bouw als deze sjap alleen mijn schouders zijn nog ietje breder waardoor me taille nog smaller lijkt. come at me brah!

• Like
Waarderingen: SynQ

Als je benen even smal zijn dan accepteer ik het duel :trollface:

EPIC

Zijn dit nu pure genetics? of kan je je op een of andere manier zo trainen? Die schouder taille ratio is gewoon niet normaal iig...

genetics ;)

hij heeft brede sleutelbeenderen, en grote schouders tegelijk.

een van de beste fysieken imo op dit moment in de wereld vn mensen onder de 21

Not sure if srs...

Beetje buffe ronaldo die gast.

Zelfde type lats, schouders en borst.

Aleen heeft die gast een smallere taille.

Poundstone is not impressed. Hij blaast ze op als een ballonnetje

Ik wil even zeggen dat ik Killy de grootse mong**l vind die er 'rondloopt' op dit forum met z'n paardenbek. Gozer is ****** dun en ****** lelijk met z'n bijdehante uitspraken, echt zo'n lulletje die je in het echt een paar stoten verkoopt.

u are 1 ****ing cheeky c*nt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer

Killy vs. M13
1m92 84kg 9% vs onbekend(1m60 42kg 10%)

Derek+shirtless.jpg

Derek+dumb+bell.jpg

Prospect+firetruck+3.jpg

poundstone is idd bruut

haha die poundstone is zo een ****ing monster

nice KEUN hij is wel buff gek kijk die delts

Terug
Naar boven