- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
EPIC
Zijn dit nu pure genetics? of kan je je op een of andere manier zo trainen? Die schouder taille ratio is gewoon niet normaal iig...
Inderdaad genetics bro brede schouders en smalle taille worden vooral geaccentuweerd door je skeletbouw dus dat krijg je mee vanaf geboorte.
Gelukkig heb ik precies dezelfde bouw als deze sjap alleen mijn schouders zijn nog ietje breder waardoor me taille nog smaller lijkt. come at me brah!
Als je benen even smal zijn dan accepteer ik het duelInderdaad genetics bro brede schouders en smalle taille worden vooral geaccentuweerd door je skeletbouw dus dat krijg je mee vanaf geboorte.
Gelukkig heb ik precies dezelfde bouw als deze sjap alleen mijn schouders zijn nog ietje breder waardoor me taille nog smaller lijkt. come at me brah!

Als je benen even smal zijn dan accepteer ik het duel![]()
EPIC
Zijn dit nu pure genetics? of kan je je op een of andere manier zo trainen? Die schouder taille ratio is gewoon niet normaal iig...

Ik wil even zeggen dat ik Killy de grootse mong**l vind die er 'rondloopt' op dit forum met z'n paardenbek. Gozer is ****** dun en ****** lelijk met z'n bijdehante uitspraken, echt zo'n lulletje die je in het echt een paar stoten verkoopt.
Poundstone is not impressed. Hij blaast ze op als een ballonnetje

tehfak? nogal lame dat je jezelf beter vind dan anderenFullbody pic please, weer eens wat anders dan die gay boyz fapvoer models![]()