- Waardering
- 3.529
hmm had bij zo'n negro wel wat meer verwacht.. (no homo) (no racist)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succesfull troll is succesfull, gtfo fakert
Ik niet.. en bovendien het is hun discussie dus waarom bemoei jij je daarmee? Dat gezegd te hebben is het ook nog eens een discussie waar jou mening helemaal niet in gevraagd wordt. Killy gaf gewoon zijn mening over die foto en daar hoeft die andere jongen het niet mee eens dus dat geeft hij ook aan. Hij oordeelt niet, hij gaf zijn mening..
En dat terzijde.. als je had gelezen wat er gezegd was kon je zien dat zijn woorden verdraait zijn en dat die andere knul niet eens kan begrijpend lezen. Kortom: ' Je bemoeit je met een discussie waar je niks mee te maken hebt en bovendien kies je de zijde van iemand die niet eens fatsoenlijk zijn mening kan beargumenteren.'
u madd??![]()
I give up.. killy je hebt gelijk het lijkt wel alsof hier kleuters achter het forum zitten.
Oja en STRNGR, wat heb je toch weer een mooie onderbouwde meningZeer volwassen
![]()
Mensen zoals jij verpesten dit forum door zich overal in te mengen.. ik vond dat ik er dit keer maar eens wat van moest zeggen. En dan zeg jij nu natuurlijk.. ja maar waar bemoei jij je dan mee jij verpest de sfeer zo ook.. maar er moet iemand zijn die er wat van zegt. Dan ben ik het zwarte schaap wel voor een keertje
Nou knul, fijn weekend. I´m done talking![]()
mag ik niet tevreden zijn met mijn lichaam?
ik vind het wel perfectie eigenlijk

mag ik niet tevreden zijn met mijn lichaam?
ik vind het wel perfectie eigenlijk
Dat gezegd te hebben is het ook nog eens een discussie waar jouw mening helemaal niet in gevraagd wordt. u madd??![]()

Jimmy de criminele turk heeft nog nooit een squat of deadlift gedaan dus die vids komen ook niet.
Blijkbaar heeft hij genoeg tijd voor een kloon account op DBB na zijn ban... mja als je niet werkt heb je tijdzat he
uitkering rulez jeweetzellef?
Nope, dit is een grappig before foto voor een echte bber.