AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Wil niet weer deze zelfde discussie weer beginnen, maar... Als ik kijk naar Scott Herman ( na mijn weten naturel ) en Stephen Cooke, moet ik zeggen dat Cooke toch echt niet zo heel veel groter is.

60506_474017011071_736406071_7238853_6276564_n-Copy.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Just saying.

Niet zo heel veel groter? Check die benen, armen, chest, schouders, oh wacht, check beide lichamen een opnieuw! Just saying :)

Wil niet weer deze zelfde discussie weer beginnen, maar... Als ik kijk naar Scott Herman ( na mijn weten naturel ) en Stephen Cooke, moet ik zeggen dat Cooke toch echt niet zo heel veel groter is.

60506_474017011071_736406071_7238853_6276564_n-Copy.jpg

Just saying.

Zit echt nog wel een flink verschil in. Ik zou nog eens goed kijken.
Maar ik begrijp dat het lastig is om te zien.

[Link niet meer beschikbaar]

wtdjpe.jpg

jeffrey :D

chipmunk, misschien zie jij het niet. maar volgens mij is het echt wel een 10-15kg massa verschil tussen die 2, en dat is HEEL veel

Zal wel aan mij liggen dan. Kan helaas via google niet echt bepaald veel foto's van Cooke vinden, dus moest het met deze foto's doen die hier al eens geplaatst zijn.

Klinkt misschien raar, maar feit dat Cooke hier flink getanned is en Scott gewoon blank, werkt ook wel ( een beetje ) in Cooke's voordeel in deze vergelijking qua gezichtsbedrog.

Je ziet wel verschillen zoals de armen van Cooke die duidelijk groter zijn, maar daarin tegen zijn de pecs van Scott 2 keer zo groot.

Helaas geen fatsoenlijke foto van Scott's benen kunnen vinden, maar volgens mij is/was hij ook model en heeft hij zich vooral gefocussed op de bovenkant. Daar zullen natuurlijk ook wel wat kilo'tjes verschil in zitten.

Zeg ook niet dat Scott even groot is als Stephen, maar... als ik naar meerdere foto's kijk van Scott vind ik 'm er toch aardig goed in de buurt van komen.

@ Kahn, denk niet dat erover te twisten valt dat Scott qua chest toch wel echt duidelijk groter is. Natuurlijk niet het enigste punt waarnaar je moet kijken, begrijp ik ook. Denk dat daarom misschien Scott ook wel een stuk groter oogt van zich zelf door z'n chest.

Vind trouwens de v-cut van Scott bij z'n middel ook veel mooier dan die van Stephen.

Maargoed, ben zelf al lang blij als ik dat fysiek kan halen van Scott naturel ;-)

die 1e is wat realistischer mack :p

Euhmmmm
Hoezo?
Die 1e is ook groot hoor

ja ook groot maar die 2e is van een ander kaliber... check de de rest van zijn fotos maar

Nooit genoegen nemen met minder Philly.
MASSA

Terug
Naar boven