Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb je de hele tijd met 195/196? Je bent toch 178, in je stats?
Neen, de stats kloppen niet, ik ben rond de 2 meter en 100 kilo plus, erg hoog vetpercentage sinds met krachttraining ben gestopt, maar nog wel wat massa.
---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 23:02 ----------
1.85m 88kg.
Ik had hem zelf toch zeker 90kg geschat bij 1.85m. Die armen zullen ongeveer 44cm zijn denk ik?hmm, kerel heeft wel aanleg voor grote armen of lijkt dat maar zo omdat ze er zo droog uitzien. Wat zullen ze meten? is dat bekend
als newb zou ik niet tot extreem laag gaan cutten ranniks, ga bij 13-14 gewoon cleanbulken als je nog niet zolang bezig bent kan er zelfs tijdens de bulk wat vet af gaan, ik spreek uit ervaring
als newb zou ik niet tot extreem laag gaan cutten ranniks, ga bij 13-14 gewoon cleanbulken als je nog niet zolang bezig bent kan er zelfs tijdens de bulk wat vet af gaan, ik spreek uit ervaring
Inderdaad, hij is echt gort droog.Damn, valt best wel mee, zo zie je iig hoeveel verschil bf% maakt.
Is dit denken jullie naturel te halen met een lengte van ongever 1.95? Dit vind ik precies goed, niet overdreven groot zoals veel profs, maar zeker wel goed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is echt bullshit wat je nu zegt man.
Opzich is het nergens voor nodig om in de bulk überhaupt boven de 10-12% te komen.