MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

to kuur or not to kuur
een vraag die ik me meer en meer stel...

Je moet jezelf gewoon afvragen 1. Hoe hard wil ik het en vooral 2. Hoe hard leef ik ervoor. Als je het echt wil en je leeft er nu al volledig voor dan zou voor mij de keuze snel gemaakt zijn. Ik leef er alleen niet voor :p.

Je moet jezelf gewoon afvragen 1. Hoe hard wil ik het en vooral 2. Hoe hard leef ik ervoor. Als je het echt wil en je leeft er nu al volledig voor dan zou voor mij de keuze snel gemaakt zijn. Ik leef er alleen niet voor :p.
voor de sport leven: check
ambitie om nog veel breder te worden: check

maar voor mij spelen er nog een aantal andere factoren een rol, zoals het feit dat ik wel nog wel een paar jaar thuis zal wonen en het dus zal moeten verbergen voor mn ouders (die zijn er absoluut tegen). en ik weet niet of ik met de sides kan omgaan (ben bang voor gyno).
anyway, ik wacht sowieso nog tot ik 21 ben en dan zien we wel :)

Ik leef er wel voor, maar is voor mij nog geen reden om te kuren.

Heb mijn gedachte er inmiddels opgezet dat als je je droomfysiek wilt bereiken, je gewoon nog wat extra hulp nodig hebt.

Die ene kuur zal voor je gezondheid en de side-effects echt wel te verwaarlozen zijn. Liever een spuit in m'n reet dan voor m'n hele leven hier in dit topic te blijven checken van hoe ik graag zou willen zijn ipv dat ik het ook echt ben.

Ben het pas van plan over 2 jaar te doen, maar... misschien denk ik er dan wel heel anders over.

Stel je pakt een cut kuur voor 2 maanden, dan ben je binnen een jaar die droogte toch weer kwijt? En met een massa kuur kan je het wel langer vasthouden toch?

Tuurlijk ben je die droogte dan weer kwijt.. Maar mensen kuren niet één keer per jaar ;).. Ook met een cutkuur pak je gewoon massa hoor, misschien iets minder op de weegschaal, maar wel veel kwalitatievere massa..

Als je het alleen bij twee kuurtjes houd word er meestal in de winter zwaar gebulkt, met middelen waar je vocht en vet van kan vast houden.. Zo veel mogelijk massa en kracht pakken, en in het voorjaar/zomer pak je een cutkuur, wat massa erbij, en keihard en droog de zomer in.. Na de zomer kan het vreten voor de wintervacht weer beginnen :D

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 09:40 ----------

Die ene kuur zal voor je gezondheid en de side-effects echt wel te verwaarlozen zijn.

Ik kan je nu alvast met zekerheid vertellen dat het niet bij één kuur zal blijven.. Zodra je klaar bent met kuren en de weegschaal loopt weer terug, kracht gaat weer iets achteruit, je eigen test is laag waardoor je minder motivatie hebt en je je af en toe wel eens down kunt voelen, ga je al weer aan de volgende kuur denken ;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 09:41 ----------

+1

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 09:42 ----------

waarom zou je kuren, meeste chicks vallen op een beetje gespierd.

Daarvoor trainen jullie toch?

:roflol: not sure if srs :D

sinds ik kuur, maak ik de gains van mijn leven! :D

Moraal van het verhaal beter niet kuren voor je gezondheid(kuren is nou eenmaal niet gezond), als je geen wedstrijdambities hebt (in een hogere klasse).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het postuur van het Oscar-beeldje.

ja om 1dag in het jaar te pieken is het wel verantwoord stevige AAS en diuretica te gebruiken. als het gewoon je hobby is en je vindt het mooi om jezelf naar een nieuw niveau te helpen is het echt gekkewerk. :roflol:

Voor alle ecto's op het forum.......

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee powerlifters kunnen ook beter niet in de spiegel kijken

w12410.jpg

Terug
Naar boven