H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
gister gemaakt, train nu BIJNA 1.5 jaar. zou idd mooi zijn als ik na 3 jaar trainen een cover fysiek heb![]()
Triest dat hij er over moet liegen, schetst een vertekend beeld voor andere.
Liegen? ik heb nog nooit AAS gebruikt, begin me er wel aan te ergeren, omdat er zelfs (een paar) mensen in mijn sportschool, die mijn progressie van dag 1 hebben gevolgd, mij ervan verdenken en om die reden niet meer met mij omgaan.. Daarnaast iedere week wel een persoon die vraagt ''of ik naturel ben''. kan me er zo aan ergeren, maar dat zal toch niet veranderen, het enige wat ik kan doen is schijt hebben over wat mensen van mij denken.

Liegen? ik heb nog nooit AAS gebruikt, begin me er wel aan te ergeren, omdat er zelfs (een paar) mensen in mijn sportschool, die mijn progressie van dag 1 hebben gevolgd, mij ervan verdenken en om die reden niet meer met mij omgaan.. Daarnaast iedere week wel een persoon die vraagt ''of ik naturel ben''. kan me er zo aan ergeren, maar dat zal toch niet veranderen, het enige wat ik kan doen is schijt hebben over wat mensen van mij denken.
Logisch dat je erover liegt als je zoveel nare reacties erover krijgt![]()
Maar ze willen niet meer met je omgaan...Dat is het niet, 60% van mijn sportschool kuurt zowat dat is het punt niet. Het punt is meer dat ik eerlijk toegeef niet te gebruiken, en sommige mensen mij ervan verdenken te liegen. Iedereen praat er gewoon open over op mijn sportschool, dus dat is het probleem niet.

Wat waren al die vragen over gyno en tren enzo dan die je naar me pmde![]()