XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

franco :) heb zijn bb boek gekregen van een kennis die het had liggen, in erg goede staat zelfs! was er wel blij mee..
strong lil mofo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

paar leuke details;

records in Powerlifting:

Bench Press 525 lbs.
Squat 655 lbs.
Deadlift 750 lbs.

records in Weightlifting:

Olympic Press 325 lbs.
Snatch 270 lbs.
Clean and Jerk 400 lbs.

33xtzkp.jpg

Alle massamonsters daargelaten: ik ga persoonlijk liever voor de meest gespierde menshealth fysieken en dan +10kg UB-VVM en wheels.

[Link niet meer beschikbaar]

http://m.menshealth.co.uk/mcs/e3_n/...ver-model-competition-04102011-medium_new.jpg

1ste gast is best buff, niet te onderschatten.

2de gast lelijk blokkig fysiek

3de gast mooi behalve die b*ch titties.

4de is realistisch, ziet er ook goed uit.

Alle massamonsters daargelaten: ik ga persoonlijk liever voor de meest gespierde menshealth fysieken en dan +10kg UB-VVM en wheels.

http://m.menshealth.co.uk/mcs/e3_n/...ver-model-competition-04102011-medium_new.jpg

Denk dat alleen dat laatste fysiek natural te behalen is.. De rest zijn met +10kg vvm echt ****ing beesten. Helemaal als ze rond een vp staan van 10%, wat voor de gemiddelde recreatieve BB-er een realistisch percentage is om te onderhouden.

Het blijft me overigens steeds weer verbazen wat voor bitches hier op dit forum zitten. De meeste fysieken (trolls daarbuiten) die hier voorbij komen zullen voor DBB-ers nooit haalbaar zijn, maar commentaar geven over de vorm van het fysiek doen ze maar al te graag. Hoe moeilijk is om het te begrijpen dat het genetisch is en die persoon er zelf ook niets aan kan doen? Ga eerst maar eens zorgen dat je uberhaupt in de buurt komt van een dergelijk fysiek, kunnen we dan kijken hoe aesthetic jezelf bent.

Denk dat alleen dat laatste fysiek natural te behalen is.. De rest zijn met +10kg vvm echt ****ing beesten. Helemaal als ze rond een vp staan van 10%, wat voor de gemiddelde recreatieve BB-er een realistisch percentage is om te onderhouden.

Het blijft me overigens steeds weer verbazen wat voor bitches hier op dit forum zitten. De meeste fysieken (trolls daarbuiten) die hier voorbij komen zullen voor DBB-ers nooit haalbaar zijn, maar commentaar geven over de vorm van het fysiek doen ze maar al te graag. Hoe moeilijk is om het te begrijpen dat het genetisch is en die persoon er zelf ook niets aan kan doen? Ga eerst maar eens zorgen dat je uberhaupt in de buurt komt van een dergelijk fysiek, kunnen we dan kijken hoe aesthetic jezelf bent.

Ik ben het met je punt eens, maar omdat je zelf geen super fysiek hebt betekent toch niet dat je geen commentaar mag geven?

Ik heb zelf nog geen dikke abs, maar sommige fotos van "voorbeeld" lichamen vind ik de abs gewoonweg niet mooi, dit mag ik dan toch gewoon zeggen omdat het niet mijn voorbeeld fysiek is? Afkraken is echter heel wat anders.

Wat is een voorbeeld lichaam van als je half jaar, jaar, 2 jaar, en 3 jaar hebt getraind zonder te juicen?
Was volgens mij laatst een keer mooie post over, maar kan het niet vinden.

@stiiwazz, dat is niet zo makkelijk af te beelden.. ieder zijn inzet is anders (daarmee ook de progressie).
verwacht sowieso niet veel van een jaartje of 2 trainen

m.a.w , niet foto waardig :)

goeie poten van stoitsov

ivan-stoitsov.jpg

Laatst bewerkt:
Hoeveel jaar trainen zit er dan in voordat je "fitness model" /wedstrijd atleet bent?

voor sommige 10, voor mensen a la hoody 2-3

Heeft die gast een foto topic dan? Zie alleen een goede rug van hem op z'n avatar.
Kan me nog wel een foto herinneren in de tijd van die fysiotherapie topics van hem... Claimde hij nog maar 1 jaar getrained te hebben terwijl ie eruit zag alsof ie ruim 3 jaar aan het ijzer zat.

Heeft die gast een foto topic dan? Zie alleen een goede rug van hem op z'n avatar.
Kan me nog wel een foto herinneren in de tijd van die fysiotherapie topics van hem... Claimde hij nog maar 1 jaar getrained te hebben terwijl ie eruit zag alsof ie ruim 3 jaar aan het ijzer zat.

jii7ty.png

gister gemaakt, train nu BIJNA 1.5 jaar. zou idd mooi zijn als ik na 3 jaar trainen een cover fysiek heb:D

Terug
Naar boven