- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met goede training, goede genen, goede voeding en jaren geduld kun je natural echt wel huge worden
Met veel anabolen gebruik is dit indd naturel haalbaar.

Met goede training, goede genen, goede voeding en jaren geduld kun je natural echt wel huge worden
weinigen boven 1m90 zien er op foto degelijk uit. Een foto geeft enkel verhoudingen weer.
Deze man is ms het beste voorbeeld
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je zou op foto niet zeggen dat hij nog net onder de 170kg zit. Je zou hem op foto nog niet half zijn gewicht schatten. Op een film van zijn gevechten ook niet.
Maar ga er maar eens naast staan. Die kerel is immens breed en groot. Mensen als ons dbb beest Kale verdwijnen bij deze kerel in het niets.
Iemand van 2 meter op 101kg ziet er niet eens uit alsof hij traint.
Maar nooit zo groot als iemand met goede training, goede genen, goede voeding, jaren geduld en de nodige anabolen
Naam van deze kerel? Wil hem wel eens in actie zien.
Naam van deze kerel? Wil hem wel eens in actie zien.

Echt een verrotte vechter, voert geen **** uit in de ring.
Ik zie het nut niet van het stellen van een bepaald doel. Waarom zou je iets anders doen dan gewoon zo groot mogelijk worden door veel te eten en veel te trainen. Als je na een paar jaartjes nog moeilijk gaint kom je daar vanzelf wel achter.
), maar niet zulke armen, dan weet ik dat ik minder borst moet trainen en beter armen. En ik weet ook wel dat de meeste mensen andere genetische verhoudingen hebben dan Zane.