XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Met goede training, goede genen, goede voeding en jaren geduld kun je natural echt wel huge worden

Ik zie het nut niet van het stellen van een bepaald doel. Waarom zou je iets anders doen dan gewoon zo groot mogelijk worden door veel te eten en veel te trainen. Als je na een paar jaartjes nog moeilijk gaint kom je daar vanzelf wel achter.

weinigen boven 1m90 zien er op foto degelijk uit. Een foto geeft enkel verhoudingen weer.

Deze man is ms het beste voorbeeld

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je zou op foto niet zeggen dat hij nog net onder de 170kg zit. Je zou hem op foto nog niet half zijn gewicht schatten. Op een film van zijn gevechten ook niet.

Maar ga er maar eens naast staan. Die kerel is immens breed en groot. Mensen als ons dbb beest Kale verdwijnen bij deze kerel in het niets.

Iemand van 2 meter op 101kg ziet er niet eens uit alsof hij traint.

Naam van deze kerel? Wil hem wel eens in actie zien.

Maar nooit zo groot als iemand met goede training, goede genen, goede voeding, jaren geduld en de nodige anabolen

Lijkt me nogal logisch...
De meeste mensen willen weten hoeveel verschil het nu daadwerkelijk maakt om te kuren. Daarom dat ze deze vraag ook steeds stellen denk ik.
Wel, dat zullen we nooit weten, maar er is ook nog een verschil tss kuren en kuren

WTF :roflol: :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Check dan hoe breed hij is. Zijn hand is zo groot als haar hele hoofd:roflol:

Dan toch veel liever 1.75 dan 2.20

:pGulden midden weg, tegen de 2 meter

Hij is helemaal niet zo sterk -_-....
Hij is egt ongelovelijk langzaam en doet bijna nix.

Mike Tyson zou die kerel hebben gedoet.

Echt een verrotte vechter, voert geen **** uit in de ring.

indo jaws. Ziet er inderdaad freaky groot uit.

Ik zie het nut niet van het stellen van een bepaald doel. Waarom zou je iets anders doen dan gewoon zo groot mogelijk worden door veel te eten en veel te trainen. Als je na een paar jaartjes nog moeilijk gaint kom je daar vanzelf wel achter.

Een foto als doel is wel een mooi voorbeeld om de verhoudingen met jezelf te vergelijken. Stel dat mijn doel het lichaam van Frank Zane is en ik heb een borst net als hij (I wish :rolleyes:), maar niet zulke armen, dan weet ik dat ik minder borst moet trainen en beter armen. En ik weet ook wel dat de meeste mensen andere genetische verhoudingen hebben dan Zane. ;)

Zoals van Damme is trouwens mijn doel, maar eenmaal dat bereikt is ligt dat doel misschien wel weer hoger.

Terug
Naar boven