Bobby10
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.199
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Ondanks dat mijn fysiek ook niet veel waard is, is deze foto hierboven wel echt uber lelijk.
thnx
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondanks dat mijn fysiek ook niet veel waard is, is deze foto hierboven wel echt uber lelijk.
Poor killy, wacht maar, over aantal jaar dwarft die jullie![]()

wat ben je toch een loser
volgens mij zijn die gif en die foto binnen een time frame van een X aantal maanden gemaakt.
Je hebt op beide een k*tfysiek maar op 1tje heb je goede belichting en sta je in een goede hoek zodat je middel smal lijkt en je dus "buff" lijkt, moet je nou je bovenarm kijken, die kan nooit meer meten dan 30cm.
****ing joke man.

Heb respect voor de toewijding die je hebt voor DBB, ondanks je shitty genetics....
Maar t*ring hé, je bent echt wel opzoek naar een stukje herkenning telkens, niet?
Ik zie je telkens overal wanhopig je eigen foto's posten, in de hoop dat iemand er iets goeds over te zeggen heeft terwijl je steeds dieper en dieper in de grond gestampt wordt. Je vraagt er haast zelf om, met je verhalen over de pro's die je ontmoet en gare pics van jezelf.
Even serieus, jullie nemen dit forum veeeeelllllsss te serieus.
Kijk naar gasten zoals ruud die zichzelf heel wat vinden, op en forum...
Ik heb de grootste lol op dit forum en dat wil ik graag zo houden, ik hecht meer waarde aan herkenning van mensen in real life dan op dit forum.
Tuurlijk vind ik de positieve reacties leuk, alleen de negatieve glijden echt van me af. Je ziet mij hier ook niemand bashen bv op foto topics.
Je ziet mij ook niet ragen om zo'n gifje, kan er alleen maar om lachen.
Herkenning? Ben je zo vaak vermomd dan dat mensen je niet herkennen?
Ik bash ook niemand die fototopics maakt, zeker niet als ze ook daadwerkelijk hun best doen.
Maar jij bent gewoon een ****ing joke met je "Hardcore bodybuilding style" alsof je een IFBB pro bent dat is toch om te lachen jongen, zeker met je fysiek.
Doe gewoon normaal zoals iedereen. Train, eet en hou voor de rest gewoon je mond.
Jij bent zelf de grootste joke met je grote bek. Jij hebt helemaal geen recht van spreken. Het enige wat je doet is mensen afzeiken en zielig racitische opmerkingen maken via karma berichten.
Plaats zelf een keer een foto of hou je smoel gewoon snotaap.
Eeuwige respect voor degene die jouw rot kop hier op dbb plaatst.
Ben je diep van binnen niet boos dat ondanks al dat moeite mensen je nog steeds uitlachenEven serieus, jullie nemen dit forum veeeeelllllsss te serieus.
Kijk naar gasten zoals ruud die zichzelf heel wat vinden, op en forum...
Ik heb de grootste lol op dit forum en dat wil ik graag zo houden, ik hecht meer waarde aan herkenning van mensen in real life dan op dit forum.
Tuurlijk vind ik de positieve reacties leuk, alleen de negatieve glijden echt van me af. Je ziet mij hier ook niemand bashen bv op foto topics.
Je ziet mij ook niet ragen om zo'n gifje, kan er alleen maar om lachen.