- Waardering
- 1.015
Ben je diep van binnen niet boos dat ondanks al dat moeite mensen je nog steeds uitlachen![]()
Ik heb genoeg mensen die positief zijn, daar focus ik me op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je diep van binnen niet boos dat ondanks al dat moeite mensen je nog steeds uitlachen![]()

Rich Froning, wel zo'n crossfit homo maar een goed fysiek.
![]()
zal wel zijn, maar deze kerel outbuffed je wel op zowel kracht als conditioneel vlak.
Klopt, denk zelfs het grootste gedeelte van DBB, kijk maar:
Maxes
Clean & Jerk 325 lb
Snatch 270 lb
Deadlift 525 lb
Back Squat 425 lb
Max Pull-ups 70

Nice stats, 70 pu :| mag al blij zijn dat ik er 5 doe![]()
als je elke rug training nou begint met pullups.. bouw je dat echt easy op man.
als je elke rug training nou begint met pullups.. bouw je dat echt easy op man.
klopt maar 70? Ik kan max strict tot omhoog 10-12 keerals je elke rug training nou begint met pullups.. bouw je dat echt easy op man.
klopt maar 70? Ik kan max strict tot omhoog 10-12 keer
ow shit ben het helemaal vergeten -_- heb hier nog een belt, deed het vroeger welJe kan weighted pull ups doen, heb ik een tijdje gedaan als je daarna weer terug gaat naar BW haal je een stuk meer.
klopt maar 70? Ik kan max strict tot omhoog 10-12 keer

Heb respect voor de toewijding die je hebt voor DBB, ondanks je shitty genetics....
Maar t*ring hé, je bent echt wel opzoek naar een stukje herkenning telkens, niet?
Ik zie je telkens overal wanhopig je eigen foto's posten, in de hoop dat iemand er iets goeds over te zeggen heeft terwijl je steeds dieper en dieper in de grond gestampt wordt. Je vraagt er haast zelf om, met je verhalen over de pro's die je ontmoet en gare pics van jezelf.

No offence Killy maar vind je het niet k*t om dat te behalen met 300-500 euro aan voeding p/maand?
Zou je niet willen zeggen ik dirty bulk en las een mooie cut in, scheelt zoveel geld?
Lol hoe de **** kom jij aan 500?
Maar nee, dat vind ik niet k*t.