AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Lol hoe de **** kom jij aan 500?
Maar nee, dat vind ik niet k*t.

Je hebt gelijk, 300-400.

Ik woon al een half jaar op kamers, mijn bodybuilding is er alleen maar op vooruit gegaan.
Geen gezeur van ouders en als je geen snoep koopt, kan je het ook niet stiekem op eten :p

Wel duur, ik moet veel werken om alles rond te krijgen (300-400 euro aan voeding per maand)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/serieuze-bber-op-kamers-311648/index2.html#post6879022

Nog steeds veel geld, maar zou je niet liever dirty bulken en dan cutten?

Misschien wel, alleen snap ik de toegevoegde waarde niet om al je lifts op krachtstats neer te zetten, en dan vervolgens pull ups met uithoudingsvermogen?

8-12 chin ups + extra weights, lijkt mij het betere werk.

Die kerel doet aan crossfit, ooit al eens crossfit pull ups gezien?
Dat noem ik geen strikt pull ups, wat staan zwieren aan die bar :p

Jezus wat een geld

brb 4000 euro per jaar aan voeding uitgeven

vooral als die uitgaven voor "clean" voedsel op broscience zijn gebaseerd

Zeker de helft aan supplementen :roflol:

maakt mij niet uit hoor is jouw geld, ik hoef het niet zelf te betalen (grotendeels dan) maar mijn voeding komt denk ik nog niet eens aan de €150 per maand

Mijn dieet kost echt geen 300 euro en dan heb ik nog 1kg rundvlees per dag 600gr pasta 400gram rijst 200 gram aardappel en de nodige whey shakes,amino's,BCAA's en nog een bult supps en dan kom ik er misschien bij in de buurt dus 300euro is echt overdreven

bulk= +/- 3600
cut= +/- 2800

Ik zit boven de 5000kcal atm, + ik waarschijnlijk wat duurdere producten neem (biefstuk, zalm, veel verse groentes en fruit wat helaas ook best prijzig is), kan je toch wel bij inkomen dat ik rond de 300+ zit?

5000kcal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die 300 pak je makkelijk, zeker als je wat duurdere dingen koopt.
alleen met een zak tilapia per dag zit je al aan de 150 eu per maand

Ik zit boven de 5000kcal atm, + ik waarschijnlijk wat duurdere producten neem (biefstuk, zalm, veel verse groentes en fruit wat helaas ook best prijzig is), kan je toch wel bij inkomen dat ik rond de 300+ zit?

Als jij de keuze maakt om voor duurdere producten te gaan, ga dan aub niet huilen dat je 300-400 euro uitgeeft.

Koop je in bij de slager/visboer? Dan kan ik inderdaad de 300+ euro begrijpen ja, wat opzich een prima bedrag is voor 'clean' voeding en 5000 kcal.

Terug
Naar boven