GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
u trollin brah?Ik weet niet maar als je zon fysiek niet kunt bereiken na 4-5 jaar trainen dan mag iedereen kappen met trainen
.cute dat je nog zo naief bent en alles gelooft wat gezegd wordjesus jankerds, 1 week hebben ze dat geprobeerd maar ermee gekapt ze zeggen dat ze ook niks mee hebben gegained
Ik weet niet maar als je zon fysiek niet kunt bereiken na 4-5 jaar trainen dan mag iedereen kappen met trainen
Ja maar die jongen traint nog lang geen 4-5 jaar man. Hij weet alleen al wel zeker hoe zn fysiek er tegen die tijd uit ziet
Wanneer je als een autist leeft en alles laat en veel geeft om de sport wel ja. Of je kan een normaal leven hebben met AS en ook nog beter resultaat. lol.
Ik weet niet maar als je zon fysiek niet kunt bereiken na 4-5 jaar trainen dan mag iedereen kappen met trainen
ik vind het zo knap dat mensen die nog geen 5 jaar trainen kunnen zeggen wat wel en niet haalbaar is in die tijd
Jongens ga lekker hard trainen, dan zie je vanzelf hoe ver je komt en of je ondersteuning er bij wilt of niet.
Ik vind het zo knap dat mensen die nog geen 5 jaar trainen kunnen zeggen wat wel en niet haalbaar is in die tijd
Jongens ga lekker hard trainen, dan zie je vanzelf hoe ver je komt en of je ondersteuning er bij wilt of niet.
Ik vind het zo knap dat mensen die nog geen 5 jaar trainen kunnen zeggen wat wel en niet haalbaar is in die tijd