XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Haha die twee zijn zo natty als menig logger in de AAS sectie.

Weten ook vrij weinig over training/voeding

Ik weet niet maar als je zon fysiek niet kunt bereiken na 4-5 jaar trainen dan mag iedereen kappen met trainen

En toch lijkt het me natty haalbaar na 4-5 jaar, is een lange tijd.

Wat een k*tdiscussies telkens weer over natty/niet natty.

Boeiend

na 5 jaar (strict) natty trainen zit je meestal al op je max, de twins gaven ook toe dat ze nu op hun max zitten en geen gram spiermassa meer bijkomen. 90kg 8% is dus gewoon natty haalbaar na 5 jaar strict trainen. 5 jaar kuren voor zo'n fysiek is ook BS:roflol:

Komen hier ook ooit foto's in plaats van iedere keer die onzin natty of niet lijken wel een stel onzekere mensen.Zo van nou zo kan ik ook worden hoor Nee je bent gek dat kan niet.Lezen hier ook nog mensen de viva en magriet ?

Ik vind het zo knap dat mensen die nog geen 5 jaar trainen kunnen zeggen wat wel en niet haalbaar is in die tijd :roflol:

Jongens ga lekker hard trainen, dan zie je vanzelf hoe ver je komt en of je ondersteuning er bij wilt of niet.

ik vind het zo knap dat mensen die nog geen 5 jaar trainen kunnen zeggen wat wel en niet haalbaar is in die tijd :roflol:

Jongens ga lekker hard trainen, dan zie je vanzelf hoe ver je komt en of je ondersteuning er bij wilt of niet.

qft!

Ik vind het zo knap dat mensen die nog geen 5 jaar trainen kunnen zeggen wat wel en niet haalbaar is in die tijd :roflol:

Killy.. Word je nou volwassen? +1

Sinds wanneer komen dit soort wijze uitspraken uit jouw mond? Zo ken ik je niet.

Zou me niets verbazen als zijn account nog ingelogd was toen zn moeder zijn kamer schoon kwam maken, en zijn moeder dus dat wijze bericht getypt heeft.

• Like
Waarderingen: Roth
Ronnie was ook natty toch? Hij zegt alleen BSN products te hebben gebruikt.

Terug
Naar boven