MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Arnold nam vooral geen HGH :')

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 11:10 ----------

Ronnie deed olympia's tot z'n 42ste ofzo kerel. Je kletst maar wat.

had het over de meeste sporters niet BB in het bijzonder

Big Ron is een uber mens ook ;)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 15:11 ----------

Haha pannenkoek denk jij echt dat die kuurschema's kloppen? Zeker ook Arnold's primo/deca/dbol cycle he?

veel meer zal er in die tijd niet verkrijgbaar geweest zen toch?
met alle respect voor Arnold natuurlijk.

Ehhh correctie..
Dorian heeft het gebruik van insuline geperfectioneerd;)

Zou wel kunnen wat je zegt maar '92 - '97 praten we toch over bijna 20 jaar terug,
de fysieken zijn sinds D Yares wel erg veranderd naar massa monsters indd.

Ronnie was ook natty toch? Hij zegt alleen BSN products te hebben gebruikt.

Potverdomme, wat ben jij irritant zeg.

Altijd als ik je zie posten, kom je met dezelfde onzin hier. Het enige wat jij hier komt doen, is het fysiek van andere belachelijk maken en aankomen met standaard grapjes als ''hihi, alleen maar haalbaar met shakies en creatine toch? hihihihi!''. fl**ker gewoon op man. Die grap is al een miljoen keer gemaakt.

En so ****ing what dat 90% hier denkt dat je met naturel trainen ongelofelijk kunt behalen? De meeste hier trainen rond de 1-2 jaar, gun ze die motivatie van wat ze allemaal natty kunnen bereiken in 5 jaar. Constant als er zo'n irritante discussie komt, kom jij er tussen met een mentaliteit van ''niets valt te behalen zonder een spuit in je reet''.

Volgens mij ben je gewoon een gefrustreerde ecto die alleen wat zelfrespect op kan brengen door andere naar zijn eigen niveau naar beneden te halen.

Inb4 he mad

Ik houd ervan om mensen de realiteit in te brengen en daarbij is het nog mooier als er mensen zo serieus reageren, motiveert me alleen maar meer.

Potverdomme, wat ben jij irritant zeg.

Altijd als ik je zie posten, kom je met dezelfde onzin hier. Het enige wat jij hier komt doen, is het fysiek van andere belachelijk maken en aankomen met standaard grapjes als ''hihi, alleen maar haalbaar met shakies en creatine toch? hihihihi!''. fl**ker gewoon op man. Die grap is al een miljoen keer gemaakt.

En so ****ing what dat 90% hier denkt dat je met naturel trainen ongelofelijk kunt behalen? De meeste hier trainen rond de 1-2 jaar, gun ze die motivatie van wat ze allemaal natty kunnen bereiken in 5 jaar. Constant als er zo'n irritante discussie komt, kom jij er tussen met een mentaliteit van ''niets valt te behalen zonder een spuit in je reet''.

Volgens mij ben je gewoon een gefrustreerde ecto die alleen wat zelfrespect op kan brengen door andere naar zijn eigen niveau naar beneden te halen.

Inb4 he mad

Roid rage!!! Of natty?

als iemand anabolen heeft gebruik dan telt de hele fysiek niet meer want dat is valsspelen en door anabolen hoeft iemand niet te trainen en maar 1000 kcal per dag eten dan worden ze fking r1pp3d en 100 kg.

shit just hit the fan

2 pagina's zonder foto's, gaat goed hier jongens.

als iemand anabolen heeft gebruik dan telt de hele fysiek niet meer want dat is valsspelen en door anabolen hoeft iemand niet te trainen en maar 1000 kcal per dag eten dan worden ze fking r1pp3d en 100 kg.
babby.jpg

natural pro Julian Cisterna :trollface:
JulianCisterna1.jpg

JulianCisterna5.jpg

corbin pierson
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn die ook natty kix? :trollface:

Mooi fysiek die Julian Cisterna.

En bestaat er niet iets als een topic-ban ofzo? Dan zijn we ook weer af van de mensen die het hier over AAS hebben.

Terug
Naar boven