Fitness Seller

Jouw numero uno irritatie in het verkeer?

Mensen zonder verkeersinzicht

mensen die niet op brom/snor/fietsers letten in de auto.
en wat al gezegd was geen richting aangeven op een rotonde.
verder ook als mensen zomaar de deur opengooien van de auto als je er net aan komt fietsen waardoor je bijna tegen de deur rijdt

Ik snap wat ie bedoelt. Als mensen de afslag op de rotonde nemen "draaien" ze vaak van tevoren de afslag al een beetje in, maar dat zie je pas vlak voor de afslag en dan ben je al begonnen met remmen voor niks.

mensen die zonder op of om te kijken een rotonde oprijden :mad:

zat bijna recht op een andere auto gisteren

Mensen die te langzaam rijden en gasten die midden op een straat stilstaan of parkeren.

Laatst bewerkt:
Mensen die eerst flink gaan remmen, en dan later pas richting aangeven, om vervolgens af te slaan. Ik vergis me hier nog altijd in, begrijp niet waarom de auto voor mij remt en zit er vervolgens veels te dicht bovenop.

Kleven maakt me tegenwoordig niet meer uit, op de snelweg schuif ik wel een baan op, en anders rij ik gewoon door.

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 12:14 ----------

Mensen die te langzaam rijden en gasten die midden op een straat stilstaan of parkeren.

Dat is inderdaad ook vervelend, zet dan je knipperlichten aan..

nummer 1 irritatie

mobile flits brigade's
net bekeuring gehad van 320 euro dank u!

Mensen die langzaam optrekken bij de stoplichten. En natuurlijk geen richting aangeven op rotondes.

Ook irritant is mensen die naar links gaan en alleen naar rechts kijken of er niemand aankomt.

langzaam optrekken bij stoplicht, niet opletten bij stoplicht, met een slakkegang door de bochten gaan, vrachtwagens die met een slakkegang inhalen, etc.
Maar het meest vervelende vind ik nog wel mensen die op de linkerbaan rijden en mij er niet langs laten omdat ze niet opletten.

Van dat achter k*t volk ( scholieren vaak ) die met zijn 3e naast elkaar fietsen en niet aan kant gaan ook al horen ze je aankomen rijden.

Wat wel helpt btw is dan je voet op het rekje plaatsen van de irritante fietser en dan volgas geven :roflol:

Mensen die op de snelweg met 81km een vrachtwagen gaan inhalen die 80 rijd! :yell:

Laatst bewerkt:
Alles wat hierboven genoemd is ;) 100% True.. zovaak meegemaakt ... zwaar vervelend, gister kwam ik weer van m'n diploma uitreiking, rijden over een rustig weggetje richting varsseveld, een idioot: dubbele doorgetrokken streep, verkeer tegenovergestelde richting op zo'n 200meter, gast geeft gas tot 120 ofzo, schiet er nog snel voorlangs ... jammer dat die niet te pletter werd gereden..

Terug
Naar boven