XXL Nutrition

Just for the heck of it!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha. Spuit gebruik.

Heb van Impo wat tips en raad gehad Xtra, ik zat schijnbaar verkeerd. ;) Ik heb dan ook het foute materiaal. :o

Wat betreft die topic : Hardcore is idd een mentaliteit, heeft niets te maken met gewichten, hoe lang iemand traint of hoe buff hij is. Zie dus niet in wat die riem ermee te maken heeft.

Knappe spotter trouwens :D

Volgens mij heb een hater (zie fotogallery) de laatste foto's...

Ik vind het wel leuk dat mensen zoals EmilV, Tjok en Snoob ineens wegblijven terwijl ze me pics wel hebben gezien. Grote bek eerst en dan niks meer daar... zo kan ik het ook. I don't have to prove myself. Terwijl jullie liggen te b**chen ga ik vooruit en vooruit en vooruit.... :cool::cool:

lol, ik kom al zelden in deze sectie, ik ben hier maar opgekomen door die riem link in het PL-hok
.. anyway nice squat idd, wel jammer dat je na al die tijd dat er 5x200 in je sig staat je niet meer squat. Maar je kan idd 200kg squatten, netjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
lol, ik kom al zelden in deze sectie, ik ben hier maar opgekomen door die riem link in het PL-hok
.. anyway nice squat idd, wel jammer dat je na al die tijd dat er 5x200 in je sig staat je niet meer squat. Maar je kan idd 200kg squatten, netjes.

Hee gast

thnx voor de volwassen reactie

mijn max is 5x200.. 1x gedaan en dat was in me bulk.. deze is in me cut en dan verlies ik wel kracht meestal.. schijnbaar zijn me benen toch sterker geworden te zijn... vorige keer had ik bij de laatste 3 stabilsatie hulp nodig .
in de zomer volgen filmpjes van 5x220 en 1x230-240 parallell. thats a promise
een 5de rep durfde ik nu echt niet aan

Wie word het volgende slachtoffer...

De mensen die er zolang over hebben liggen zeiken zullen wel een excuus nodig hebben dat ze niet erg zwak zijn.

En nu gaan we voor de 250 Marc. Hopelijk komt mijn 200kg squat er ook gauw genoeg aan :D

• Topic Starter Topic Starter
Wie word het volgende slachtoffer...

De mensen die er zolang over hebben liggen zeiken zullen wel een excuus nodig hebben dat ze niet erg zwak zijn.

En nu gaan we voor de 250 Marc. Hopelijk komt mijn 200kg squat er ook gauw genoeg aan :D

HAHAHA

jou 200 squat zou echt de shit zijn hier.. bij een bw van 85 dan ofzo.. dat zou gewoon echt ZIEK zijn... als je nu gewoon eens fullbody zou doen en meer powerlift gericht zou trainen.. je bent al een sterke mofo joh

wat een ass gelik hier zeg, goed gedaan.

thats all folks

Knap man !

ik verwacht excuses can: Strongman, Snoob, Tjok, EmileV, EPK die menen dat een 200 kg squat niet kon bij mij . In you face :cool::cool:

Ik heb me helemaal niet veel bemoeid met die hele rel rond jou 200kg squat op reps.

Het kwam wat ongelovig op mij over, dat geef ik toe en daar heb ik gewoon wat over gezegd, is dat zo vreemd dan? Er wordt van alles op dit board beweerd, maar bijna niemand post filmpjes, jij hebt dat nu wel gedaan, respect daarvoor.

Excuus krijg je niet van mij, heb je helemaal niet zwaar beledigd of wat dan ook. Jij kaatste af en toe een balletje en die kaatste ik terug (en anders om).

Hopelijk kan ik over 2 jaar ook reppen op squats :)

Ik zou zeggen; op naar 5x250.

Ok wie is de kloon? :roflol:!!!!!
28vbn7d.jpg

Nette prestatie wel gewoon Marc.

zeer netjes beest! moet gezegd worden.. zowel 5 sterren hier als bij dat filmpje achtergelaten :thumb:

Mooie squat!

zeer spannend, ik kan echt niet wachten.

MarcJ je weet het ik heb je altijd geloofd en ik heb je altijd gesteund.

edit; top Marc dat zijn zeer nette squats.

Ik moest gewoon lachen toen ik de eerste rep zag, toen wist ik het al; deze man weet hoe het werkt.

EPIC OWNAGE VOOR ONDERSTAANDE HEREN;

doe nou niet zo lafjes allebei en geef de man respect voor z'n squats en spoel allebei jullie mond met lodik bleek aangezien jullie Marc al maanden aan het zwart maken zijn.

Hier Marc,

ga zitten;

en zet deze op die lelijke hasses van je;

Marc J jongen, hier een nummer voor jou, deze moet je als achtergrondmuziek zetten op je squat filmpje;

http://www.youtube.com/watch?v=Bztxd7BJSco

Maar het is klaar nu, Tjok en Jesaja schuiven allebei een stukje op zodat je er tussen kan, en EmileV geeft zijn biefstukje aan jou want hij begint alvast aan de afwas. En strongman vult je glas bij nog voordat hij leeg is.
One happy family.

:verneder: ?

Ik dacht... laat ik het nog even quoten... We zijn immers aanbeland bij een nieuwe pagina en die hype met het random posten van brute filmpjes ligt me wel!

:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven