AllOrNothing
Cool Novice
- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren uitgebreid gegeten vandaag niet er komen nog genoeg dagen en ik vertrek zondag op weekend zal wel er dag 5000kcal hebben en dan nog oudejaar en nieuwjaar.

+7 kg?? what?Net terug van weekend Amsterdam.
Hoh wat heb ik weer zitten vreten.
Weegschaal 7 kilo zal wel heel veel vocht zijn.[emoji14][emoji50]
7kgIk snap dat ech niet, ik was met veel moeite 1,5kg zwaarder

Je eet natuurlijk redelijk laag koolhydraten normaal, dus zoetigheden zal gezorgd hebben voor een flinke aanvulling van glycogeendepots en vochtretentie!Nja al die zoetigheden. Was wel gisternavond he dus maag inhoud. Het zal er wel weer afvliegen mss 1 kilotj vet erbij[emoji10]
Vanmiddag 1 uurtje op hometrainer ( zaterdag gekocht) Gem 114 hartslag 450 Kcal "strafcardio"
Achteraf gewogen nog steeds 75,5 kg, vandaag nog een training afwerken en niet teveel koolhydraten eten![]()
Je eet natuurlijk redelijk laag koolhydraten normaal, dus zoetigheden zal gezorgd hebben voor een flinke aanvulling van glycogeendepots en vochtretentie!
Zal zo weer terug op niveau zijn met jouw aanpak!
Klote dat de training niet ging zoals je wenste...beetje sloom van de carbs?

wajow 7 kilo erbij! Ik dacht dat ik veel was aangekomen met 3.1kg. Ben gelukkig na 3 dagen alweer 1,5kg kwijt maar toch..
Lekkere training verder. Goed de abs aangepakt ook![]()

Haha...net zo neurotisch/autistich als ikJa ik voel me wel redelijk sloom, ook nu in verlof en dan voel ik me altijd beetje moe enz.
Je bent uit je ritme van normaal gaan werken en trainen enz
Vanmorgen terug op de hometrainer 45min op gem 108 hartslag 300Kcal
73,5 kilo van morgen beetje per beetje terug naar oude gewicht![]()
Dat uit je ritme gaan als je vrij bent is zo fucked up!

thx kvond ook prima na toch tijdje minder en lichter te trainen die benen voelde ze goed branden en vandaag wat doet m'n kont zo zeerHaha...net zo neurotisch/autistich als ikDat uit je ritme gaan als je vrij bent is zo fucked up!
Over dat oude gewicht gesproken...vanavond nog ellende op de planning?
Prima leg-day trouwens![]()

zeevruchten enz. bij de koffie