AllOrNothing
Cool Novice
- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zit zelf ook bijna altijd zo laag in vet..Denk dat je met deze ratio's wel een goede droge look blijft houden, want 200g carbs is nu eenmaal niet heel veel..Dankj. Kgeef alles want Ik kan[emoji106] heb een doel voor ogen dat hopelijk behaal.[emoji14]
ja ik kan nt meer kiezen heb schema laten opmaken door iemand dus kmoet het volgen he.
Maar ik verschoot ook als ik alles eens te samen telde en weinig vet ook he? [emoji53]
Vanmorgen al terug naar 72kg dus bijna op oude gewicht[emoji106] maar krijg ook weinig Kcal binnen vind ik volgens schema.

Ziet er goed en gevarieerd uit man!Hier eens voorbeeld van m'n voeding ontbreek enkel havermout als ontbijt en m'n sups.
Back to oldskool bye bye Leangains
3 day's Prep meal.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Thx. Die komt geleidelijk terug haha.[emoji38]Ziet er goed en gevarieerd uit man!
Ben er van overtuigd dat je shape nog steeds meer dan goed is!
Nice! Zou die begeleiding wel niet te serieus nemen, want die 'begeleider' wil iedereen rechtstreeks in competitie duwen. Heb ook al voedingsschema's gezien van hem die ik persoonlijk echt bagger vond. 2500kcal is imo echt weinig. Zeker nu, het is winter.
Beter ga je een beetje bulken nu![]()
Niet om lullig te doen, maar zou je niet beter eerst nog een jaar massa bouwen en dan denken aan een wedstrijd?
Wel gaaf die podium plannen. Ik zou er zelf uberhaupt niet gaan staan als ik niet het idee zou hebben dat ik kans zou hebben om te winnen. Je hebt in verhouding best goede benen (ik niet!) en dat scheelt op een wedstrijd een hoop!
Wie is je begeleider als ik vragen mag?
Waarom flex ik kan toch tegen einde jaar mooi -70 zitten? Of zie jij het anders of meer bouwen en op 70 blijven en kijken naar wat beter kan in boiw symmetrie enz ofz?
Ik denk dat je nog massa tekort komt om echt naar wedstrijdvetpercentage te cutten, je hebt een aardig fysiek maar komt nog massa tekort, voor de ervaring is het natuurlijk wel mooi, maar ik persoonlijk zou er niet blij mee zijn als andere jongens een stuk meer massa hebben als jou op het podium en jezelf als laatste eindigt. Maarja is natuurlijk je eigen keuze en iedereen is anders, dus als je het zelf wel heel graag wil, go for it!