AndroidHealthClinic

Kai's log

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren toch ng wat gesnoept rond 3000Kcal.
Daarnet half uur rustig op hometrainer gezeten. 150Kcal beter dan niets.
Vandaag word het kippetju in oven me frietjes en perzikken.
Morgen terug een vast schema[emoji106]

Training van gisteren
Borst-bicep

Benchpress 20 x20kg opwarmen
10x70kg
8x75kg
6x80kg
4x85kg
2x90kg (heel zwaar heel de set had niets over)
Incline dumbpress 3sec in 3sec out
10x20kg
8x22kg
6x24kg ( lekker burn gevoel)
6x26kg (ging goed laatste wat moeilijker)
Incline benchpress
12x50kg
10x55kg
8x60kg
5x65kg (-1) kut
Dumbell fly's
15x10kg
12x12kg
12x14kg
10x16kg ( moeite met uitvoering als ik zwaarder ga)
Decline pullover
10x24kg
10x26kg
8x28kg
8x30kg ( ook laatste moeilijker voor techniek trek dan teveel op tricep i guess)
Cable cross
10x7,5kg
10x10kg
8x12,5kg
8x15kg
Chin ups (max)
12xbw
7xbw
5xbw (eerste keer gaat goed en dan gaat dat toch rap achteruit)
Barbell curl
10x20kg
8x25kg
6x25kg mocht niet verzwaren techniek ging naar de klote!!!
4x30kg
2x35kg
Dumbell curl 3sec in 3sec out
10x6kg
8x8kg
6x10kg
6x10kg
Cable curl
12x2,5kg
10x5kg
8x7,5kg
6x10kg
Abs
10 min buikspieren non-stop
onder-zijkant-boven
probeer iedere keer wat meer herhaling per oefening

Tevreden maar eerste nieuwe schema voor bicep en borst en heb daar 2u30 gespendeert in gym (ook vriendin was mee dus ook wat zoeken)

FOOD: Vast schema ongeveer 2500Kcal E300 K200 V50

Benen vandaag, had wel de pech dat ik beloofd had aan collega op werk om met het nieuwe jaar wat te lopen met hem ( 30 jaar nooit gesport en wil Obstacles runs meelopen en wat vermageren) dus vandaag eerste keer net voor been training was niet ideaal maar kan niet ander in plannen.
Maar al bij al denk ik niet dat ik veel last heb der van gehad. 34min 3,5km Hs115 262Kcal

Squat
15x40kg opwarmen
10x75kg
8x80kg
8x85kg
5x90kg (-1) laatste was al kut kwa uitvoering
Legpress 2sec in 2sec out
9x130kg (-1) kut had niet gedacht 10 kg verzwaard bij vorige week mss toch door het lopen?
8x140kg
6x150kg
6x150kg
Lunges dumbell
20x12kg
16x14kg
16x16kg
16x16kg laatste ging zeer moeizaam was echt al kapot
Legcurl
10x40kg
8x45kg
8x45kg wou niet nog verzwaren want dan trek ik teveel met onderrug
6x50kg
Leg extensions
10x55kg
8x60kg
8x60kg
6x65kg moeizaam, knietjs begon ik terug al te voelen :(
Calf Raises staand Smith
15x60kg
15x70kg
15x80kg
15x90kg (burn)
Calf Raises zittend Smith
20x25kg
20x35kg
20x45kg (is echt kut die oefening op een bank in een smith en pijn van gewicht op boven benen)
Abs
onder-zijkant-boven

Lang niet meer zo gezweet tijdens een been training weet niet hoe het kwam maar vond het wel super maar wel wat oefeningen moeizaam.
Knien voelde ik achteraf terug beetje is nu van zwaar been training of van te gaan joggen met collega

Prima trainingen Kai!:thumbs:

Flink hoog in eiwitten trouwens!:eek:

Dankj. Kgeef alles want Ik kan[emoji106] heb een doel voor ogen dat hopelijk behaal.[emoji14]
ja ik kan nt meer kiezen heb schema laten opmaken door iemand dus kmoet het volgen he.
Maar ik verschoot ook als ik alles eens te samen telde en weinig vet ook he? [emoji53]
Vanmorgen al terug naar 72kg dus bijna op oude gewicht[emoji106] maar krijg ook weinig Kcal binnen vind ik volgens schema.

Dankj. Kgeef alles want Ik kan[emoji106] heb een doel voor ogen dat hopelijk behaal.[emoji14]
ja ik kan nt meer kiezen heb schema laten opmaken door iemand dus kmoet het volgen he.
Maar ik verschoot ook als ik alles eens te samen telde en weinig vet ook he? [emoji53]
Vanmorgen al terug naar 72kg dus bijna op oude gewicht[emoji106] maar krijg ook weinig Kcal binnen vind ik volgens schema.
Ik zit zelf ook bijna altijd zo laag in vet..Denk dat je met deze ratio's wel een goede droge look blijft houden, want 200g carbs is nu eenmaal niet heel veel..

Wel nice dat je gewicht weer bijna op niveau is! Je shape ook weer naar wens?

Ja dat is ook de bedoeling.[emoji2]
Hij wou max naar 11% vet gaan zal een hele uitdaging worden voor mij.[emoji14]
Bijna je ziet wel ng wat aan de onderbuik maar denk tegen volgende week zal wel in orde zijn.[emoji6]
Eind van de maand zal ik terug eens foto's nemen wanneer ik terug moet gaan meten en wegen.[emoji991]

3de training van de week
Schouders & Tricep

Dumbell press
10x18kg
8x20kg +
6x22kg +
4x24kg +
2x26kg +
Over Head Press 3sec in 3sec out
10x25kg +
8x30kg +
6x35kg +
6x35kg
Standing side raises
10x6kg
8x8kg
4x10kg + (-2) wel nog beide set 2 herhaling met spotter
4x10kg + (-2)
Bent over raises
15x8kg
12x10kg
12x12kg +
8x14kg + (-2)
Dumbell extension
10x6kg
8x8kg
6x10kg
3x12kg (-1) 1 herhaling meer of vorige week :thumbup:
Skull Crush
10x17,5kg
8x22,5kg
3x27,5kg (-3) Slechter of vorige week kon ik nog 6
2x27,5kg (-4) en hier nog 4 k u t !!!:mad:
Weighted dip
10x6kg
10x6kg
8x10kg
6x14kg 1 herh meer of vorige week :thumbup:
Abs
onder-zijkant-boven

Hier eens voorbeeld van m'n voeding ontbreek enkel havermout als ontbijt en m'n sups.:cool:
Back to oldskool bye bye Leangains :p
3 day's Prep meal.:brew:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier eens voorbeeld van m'n voeding ontbreek enkel havermout als ontbijt en m'n sups.:cool:
Back to oldskool bye bye Leangains :p
3 day's Prep meal.:brew:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ziet er goed en gevarieerd uit man!

Ben er van overtuigd dat je shape nog steeds meer dan goed is!

Nice! Zou die begeleiding wel niet te serieus nemen, want die 'begeleider' wil iedereen rechtstreeks in competitie duwen. Heb ook al voedingsschema's gezien van hem die ik persoonlijk echt bagger vond. 2500kcal is imo echt weinig. Zeker nu, het is winter.

Beter ga je een beetje bulken nu :p

Nice! Zou die begeleiding wel niet te serieus nemen, want die 'begeleider' wil iedereen rechtstreeks in competitie duwen. Heb ook al voedingsschema's gezien van hem die ik persoonlijk echt bagger vond. 2500kcal is imo echt weinig. Zeker nu, het is winter.

Beter ga je een beetje bulken nu :p

Nja vond ik ook in begun weinig maar heb nu doelstelling om zoveel mogelijk droge spiermassa te kweken.
Zou graag einde jaar eerste wedstrijd mee draaien -70kg.
Vooral voor de ervaring en motivatie voor mezelf.
Dat je toch iets doet met al die uren in gym en op eten letten enz.[emoji14][emoji486][emoji123]

Rust dag vandaag.
Maar toch gaan lopen met collega, was mooi weertje vandaag zalig om in te lopen met het zonnetje in het gezicht:)
- 39min 4,1km Hs118 312Kcal

FOOD: Vast schema ongeveer 2300Kcal E260 K200 V50

Niet om lullig te doen, maar zou je niet beter eerst nog een jaar massa bouwen en dan denken aan een wedstrijd?

Niet om lullig te doen, maar zou je niet beter eerst nog een jaar massa bouwen en dan denken aan een wedstrijd?

Waarom flex ik kan toch tegen einde jaar mooi -70 zitten? Of zie jij het anders of meer bouwen en op 70 blijven en kijken naar wat beter kan in boiw symmetrie enz ofz?

Wel gaaf die podium plannen. Ik zou er zelf uberhaupt niet gaan staan als ik niet het idee zou hebben dat ik kans zou hebben om te winnen. Je hebt in verhouding best goede benen (ik niet!) en dat scheelt op een wedstrijd een hoop!

Wie is je begeleider als ik vragen mag?

Wel gaaf die podium plannen. Ik zou er zelf uberhaupt niet gaan staan als ik niet het idee zou hebben dat ik kans zou hebben om te winnen. Je hebt in verhouding best goede benen (ik niet!) en dat scheelt op een wedstrijd een hoop!

Wie is je begeleider als ik vragen mag?

Nja ik normaal ook niet kben een competitie beest.
Toch wil eens die ervaring mee maken lijkt me super als je alles volhoudn en dan ben ik eens super droog en zal ik pas verschieten hoe klein ik ben.zei vroeger altijd wil eerst min 80 wegen maar kan het niet laten alsk dan toch begeleiding volg.
Als alles meevalt wil ik dan proberen 2 jaar op te bouwen en dan terug mss en wedstrijd meedraaien.

FCG in gent.
Die zei zelf dat we moeten werken en schouder en benen. Van die schouder dat weet ik van mezelf. Nooit echt vooruit gegaan enz.
Maar van me benen voorschoot ik ook omdat jullie hier al zeiden datk redelijke benen had.[emoji20]

Waarom flex ik kan toch tegen einde jaar mooi -70 zitten? Of zie jij het anders of meer bouwen en op 70 blijven en kijken naar wat beter kan in boiw symmetrie enz ofz?

Ik denk dat je nog massa tekort komt om echt naar wedstrijdvetpercentage te cutten, je hebt een aardig fysiek maar komt nog massa tekort, voor de ervaring is het natuurlijk wel mooi, maar ik persoonlijk zou er niet blij mee zijn als andere jongens een stuk meer massa hebben als jou op het podium en jezelf als laatste eindigt. Maarja is natuurlijk je eigen keuze en iedereen is anders, dus als je het zelf wel heel graag wil, go for it!

Ik denk dat je nog massa tekort komt om echt naar wedstrijdvetpercentage te cutten, je hebt een aardig fysiek maar komt nog massa tekort, voor de ervaring is het natuurlijk wel mooi, maar ik persoonlijk zou er niet blij mee zijn als andere jongens een stuk meer massa hebben als jou op het podium en jezelf als laatste eindigt. Maarja is natuurlijk je eigen keuze en iedereen is anders, dus als je het zelf wel heel graag wil, go for it!

Ja ik begrijp je ik denk ook wel dat wat massa zal te kort schieten maar het is niet als ik als laatste eindig dat me slecht zal voelen.
Zal ng steeds een mooie prestatie zijn voor me alsk in m'n achter hoofd hou van waar ik kom.
We kunnen er maar iets van leren[emoji106][emoji2]

Terug
Naar boven