XXL Nutrition

KaLe's hondepoep stijl log

Jullie MOETEN echt foto's en filmpjes maken!:D

• Topic Starter Topic Starter
Borst/biceps/zijkant schouders

Incline benchpress 100kg 8/3/2 (13RP) 3-5 sec negatief
Incline db flyes 36kg 7/3/3 (13RP) 3-5 sec. negatief
Flye machine 113kg 18 reps (widowmaker)
60 sec. stretch

Seated db curls (2 db's tegelijk) 30kg 9/4/3
Standing hammercurls (all the way up) 30kg 7/4/3
Preacher machine curl 54kg 21 reps (widowmaker)
Stretch

Side raises 20kg 2x15 reps

Opmerking;
Incline bench ging lekker. Niet heel veel last van schouder en elleboog. Komt ook door de langzame negatieve fase denk ik. Veel gecontroleerder. Elk vezeltje voelde ik branden :D
Hammerstrenght press eruit gelaten. Denk toch dat 2 presses to much is.
Op db curls iets aan reps of gewicht ingeleverd. Mede door mijn onderarm, maar ook door de uitvoering (stricter, 2 armen tegelijk en bij hammers meer ROM).

Ging lekker!

Incline bench was in 't powerrack toch?
Goeie training man!

Thanks!

De quads ga ik toch even iets anders doen vanavond. Is toch te heftig (met name de widowmaker zo op het einde van de quadtraining). Ik word mentaal echt helemaal gestoord. Ik poep 2 dagen voor de benentraining al in mijn broek, voornamelijk voor de widowmaker squats (welke ik nog elke week moest verhogen). Ook gaan de extensions eruit, ivm mijn knieen. Is gewoon een te grote belasting.

Ik denk dat het zoiets word (hamstrings laat ik hetzelfde);

Straight set lunges till failure
2 straight sets frontsquats 6-10 reps (langzame gecontroleerde reps)
widowmaker legpress 20-30 reps 3-5 sec. negatief
stretch

Al heb ik zo mijn twijfels over lunges. Misschien dat de doggcrappers nog een mooie oefening voor me hebben (geen hacksquat, want die hebben we niet :( )

Nah, vergeet bovenstaand bericht. Ben toch op de oude toer gegaan :D

Legextensions 86kg 17/10/8 (36RP) 3-5 sec. negatief
Legpress 400kg 9/4/3 (16RP) 3-5 sec. negatief
Fullsquat (widowmaker) 135kg 16 reps
Stretch

Romanian Deadlift 12x150 10x150 3-5 sec. negatief (****!! :eek: )
Standing legcurl 20kg 10/6/5 (21RP) 3-5 sec. negatief
Stretch

Opmerking;
Legpress was heavy. Ik heb zelfs een klein bloeduitstortinkje op mijn voorhoofd. Bijna net zoveel reps als vorige week (4 reps minder), alleen nu met 3-5 negatieve fase en naar mijn mening iets verder doorgezakt.
Fullsquats gingen goed, maar was echt zwaar vandaag. Na die 16 reps zaten echt mijn longen achter mijn oogleden. Volgende week de 135 volmaken met 20 reps.
RDL's voelen echt zwaar goed als je ze zo traag laat zakken. Kun je echt goed concentreren op de hams.

Haha, denk al, kale die bang is voor 20+ reppers op de squats. watskeburt.
Maar gelukkig toch niet...
Mooie training, ben nu zelf ook aan de hondepoep begonnen en moet zeggen het bevalt me errug goed.
Doe het alleen zelf op de maandag woensdag vrijdag manier als beschreven. Zie me zelf nog niet echt als een vergevorderde. Zeker niet als ik naar jouw gewichten kijk :cool:

hehe thanks! Vind het wel jammer dat ik de 20reps niet heb gehaald, maar vorige week met 130 was al op het naatje. Ik ben normaal gesproken niet bang voor een 20 reppertje, maar elke week en dan ook nog eens met verzuurde benen door de 2 oefeningen daarvoor.... daar krijg ik toch wel de zenuwen van :D

Gaat weer lekker kerel,hondepoep bevalt je wel he.:cool:

Zeker. Maar het is mentaal gewoon echt zwaar! Ik word ook nog steeds gebroken wakker. Maargoed, zolang ik groei en sterker word... who ****ing cares :D

omg 135 kg 16 fullsquatten... :eek: mofo !

btw. heb jij geen last van je rug tijdens die fullsquats onderin? Of zit jouw rugblessures niet in je onderste wervels?

omg 135 kg 16 fullsquatten... :eek: mofo !

btw. heb jij geen last van je rug tijdens die fullsquats onderin? Of zit jouw rugblessures niet in je onderste wervels?

Jawel, maar die fullsquats zijn zo strict dat ik er niet echt last van heb. Zijn ook geen monster gewichten he ;) Bij zware fullsquats 4-8 reps, krijg ik soms wel erg last van mijn rug. Een megapomp krijg ik er wel van in mijn rug :D

Lekker bezig baldy! :D

Mijn log houd ik niet bij. PC probleem.
Plus nu weet je ook niet hoe lekker het deze week gaat en hoe ik je ga slopen vrijdag:D

Ik maak me geen zorgen hoor :D

ontopic;
de honger met dit schema is trouwens ongelovelijk groot. Vooral na de training. Na mijn maaltijd (PWO shake, half uur erna 100gram rijst/100gram mais/200gram pangafilet) neem ik nog 5 volkoren boterhammen extra. En dan moet ik me nog inhouden.

Ik maak me geen zorgen hoor :D

ontopic;
de honger met dit schema is trouwens ongelovelijk groot. Vooral na de training. Na mijn maaltijd (PWO shake, half uur erna 100gram rijst/100gram mais/200gram pangafilet) neem ik nog 5 volkoren boterhammen extra. En dan moet ik me nog inhouden.

Gast, jij eet na een training nog mijn halve dag op:D
Je word steeds gekker.
Merk zelf ook dat ik wel steed smeer honger krijg. Is niet zo prettig.
Plus ik ben snotverkouden, dus niks smaakt, maar heb wel honger. Dus je bent gewoon bakken aan het wegeten zonder smaak:(

Gast, jij eet na een training nog mijn halve dag op:D
Je word steeds gekker.
Merk zelf ook dat ik wel steed smeer honger krijg. Is niet zo prettig.
Plus ik ben snotverkouden, dus niks smaakt, maar heb wel honger. Dus je bent gewoon bakken aan het wegeten zonder smaak:(

haha ja ik ben weer aardig aan het doorslaan :roflol: Maar wel lettende op mijn vet%. Dit is mijn eerste cleane bulk, maar voelt als cutten.
Maarre... dit is toch niet een aanloopje voor afzeggen he? Dat snotteren :D

Terug
Naar boven