XXL Nutrition

KaLe's hondepoep stijl log

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, was weer mooi. Was een geslaagde trainingsmeeting met RichardV en G-men.

Db rows
8x43kg
8x63kg
8x83kg -> teringgrote lompe dumbbell van Richard. Kreeg ook behoorlijk last van mijn onderrug. Dat ding was ook moeilijk te handelen. Dus ff een licht setje erachteraan (p*ssy me :D )
25x54kg

Bent over row
12x60
10x100
8x120
8x140

One arm pulldown
3 sets van 8

One arm machine row
3 sets + 1 set van 20 reps met 2 armen

Deadlift (met deadstop)
5x60
5x100
5x150
11x200 (repout PR!)

Pulldown
3 sets 15-20 reps

Klaar. Ik had behoorlijk last van mijn onderrug, dus zag er redelijk tegenop. Maar deadlift ging toch aardig. Gijs (g-men) trok nog een set met 230 (dacht 5 reps) en repte de 200 uit met 12 reps. kl***zak :D Goed beurs nu!

Laatst bewerkt:
Lekker traininkje KaLe! Toch lekker die repout :D en tja 83kg dumbbells :roflol: ziek man

Lekker traininkje KaLe! Toch lekker die repout :D en tja 83kg dumbbells :roflol: ziek man

Richard had geen moeite met dat kreng te handelen. Hij is lang zat. Gijs had er al moeite mee en die is nog iets langer dan ik. Ik ramde die db steeds tegen mijn been of het bankje.

Dat kan ik me voorstellen ja, eigenlijk geen idee hoe groot zo'n ding is ??? Nouja groot in ieder geval, wel beetje onhandig zo te horen

Brute rows en deadz man.:hedbang:

Als ik bij de rows een riem gebruik heb ik geen last van mn onderrug,zonder ist amper te doen!!!!

Richard had geen moeite met dat kreng te handelen. Hij is lang zat. Gijs had er al moeite mee en die is nog iets langer dan ik. Ik ramde die db steeds tegen mijn been of het bankje.

Jullie gingen die pulldowns doen, stonden er mensen naar die db te staren die er nog lag. Proberen 'm op te tillen en zo :p
Was echt bruut dat ding :eek:

Hoe was je rug na de trainig? en g-men rept touch 'n go, dat telt niet:D!

wat voor een training, dit motiveert, al zal het nog even duren voor ik dat kan :)

Tot hoever gaan die dumbbells man :eek: Shittt dogg shit haha.
Jammer dat er niet zulke gasten bij ons in de gym rondlopen, altijd goed voor de motivatie.

Tot hoever gaan die dumbbells man :eek: Shittt dogg shit haha.
Jammer dat er niet zulke gasten bij ons in de gym rondlopen, altijd goed voor de motivatie.

Bij ons gaan ze tot 54kg, maar richard had een stang meegenomen en die hebben we volgegooit met schijven.

Klaar. Ik had behoorlijk last van mijn onderrug, dus zag er redelijk tegenop. Maar deadlift ging toch aardig. Gijs (g-men) trok nog een set met 230 (dacht 5 reps) en repte de 200 uit met 12 reps. kl***zak Goed beurs nu!

7 reps en 8 jammer genoeg geen lockout na die monsterhitch;)

Was idd lekkere training!

hhehe wou net zeggen mis ik iets. heb nog nooit die uber zware krengen gezien.. mooie training mannen.

heheh dikke training :thumb:

mooi zo kale was dus een lekkere training met Ries en G-men ....jammer dat het niet gefilmd is .......

Terug
Naar boven