AndroidHealthClinic

KaLe's hondepoep stijl log

Netjes Kale,alleen die opmerkingen vat ik niet echt.Benchpress slecht idee/volgende week incline?Heb je minder last van je schouder met incline of kan je het gewoon niet laten.:dunno:

Krijg zelf ook wel eens wat last van mn schouder met benchpress,terwijl ik daarna met incline 0,0% last heb!!Mss toch eens aan je volgorde werken Kale,en niet met bench beginnen.;)

• Topic Starter Topic Starter
Netjes Kale,alleen die opmerkingen vat ik niet echt.Benchpress slecht idee/volgende week incline?Heb je minder last van je schouder met incline of kan je het gewoon niet laten.:dunno:

Krijg zelf ook wel eens wat last van mn schouder met benchpress,terwijl ik daarna met incline 0,0% last heb!!Mss toch eens aan je volgorde werken Kale,en niet met bench beginnen.;)

Flat/decline/dips heb ik blijkbaar het meeste last van mijn schouder. Incline minder, vandaar dat ik volgende week aan de incline press ga.

Shoulders

This one is tough to describe--put barbell in squat rack shoulder
height--face away from it and reach back and grab it palms up (hands on
bottom of bar)---walk yourself outward until you are on your heels and the
stretch gets painful--then roll your shoulders downward and hold for 60
seconds.

Hoe doe je die dan.. ??? kan me er geen voorstelling bij maken!!

Shoulders

This one is tough to describe--put barbell in squat rack shoulder
height--face away from it and reach back and grab it palms up (hands on
bottom of bar)---walk yourself outward until you are on your heels and the
stretch gets painful--then roll your shoulders downward and hold for 60
seconds.

Hoe doe je die dan.. ??? kan me er geen voorstelling bij maken!!

Bodybuilding.com - Workout Of The Week - What Is The Best Doggcrapp Workout?

Flat/decline/dips heb ik blijkbaar het meeste last van mijn schouder. Incline minder, vandaar dat ik volgende week aan de incline press ga.

Apart, ik heb juist bij decline presses 0% pijn (incline een beetje en flat het meest)

Ik heb juist incline het minst, flat het meest en decline wat meer voor op de aanhechtingen.

zowiezo flat eruit dus :D

Mijn voeding op het moment;

maaltijd 1
5 volkoren boterhammen (met zaden)
50 gr light jam / vleeswaar
50 gram casseine eiwit
1 banaan

maaltijd 2
150 gram tonijn
1 eetlepel olijfolie
1 eetlepel levertraan

maaltijd 3
100 gram basmati rijst
150 gram kipfilet
150 gram broccoli
3 schijven ananas

maaltijd 4
4 hele eieren
1 ei-eiwit
1 plak cheddar

maaltijd 5
100 gram basmati rijst
150 gram doperwten
150 gram pangasius filet of biefstuk

PWO
50 gram xtargo
30 gram whey

maaltijd 6
100 gram basmati rijst
100 gram mais
150 gram pangasius filet

uutje later

maaltijd 7
250 gram magere kwark
150 gram wortelen

Totaal; 3800kcal

Op niet trainingsdagen is het 3150kcal ( ik skip dan de Post workout shake en de carbs in maaltijd 6)

Laatst bewerkt:
Jij neemt dus sommige maaltijden nauwelijks carbs tot je en dan andere wat meer? Werkt dat goed om droger te blijven?

ziet er goed uit dat voedings schema kale, en zo te zien bevalt dc je wel of niet ;) Merk je nu verschil met die streches erbij?

Ik vind flat barbell bench ook nooit een lekkere oefening, met dumbbells heb ik er minder probleem mee.

Jij neemt dus sommige maaltijden nauwelijks carbs tot je en dan andere wat meer? Werkt dat goed om droger te blijven?

Theoretisch gezien moet het mogelijk zijn. In de praktijk merk ik het toch ook. Ik stijg nog steeds met mijn kcal inname en word wel steeds iets zwaarder (zit nu rond de 89-90kg), maar echt vet lijk ik er niet aan te plakken.

ziet er goed uit dat voedings schema kale, en zo te zien bevalt dc je wel of niet ;) Merk je nu verschil met die streches erbij?

Ik vind flat barbell bench ook nooit een lekkere oefening, met dumbbells heb ik er minder probleem mee.

het is geen doggcrapp, maar hondepoep met doggcrapp trekjes ;) :D Bevalt me zeker. jammer dat ik niet echt volluit kan gaan nog door de blessures. Op het moment het meest last van mijn schouder en aanhechting aan bicep/onderarm
Ik moet wel zeggen dat ik na de rug stretch van vorige week, deze week aanzienlijk minder last van mijn onderrug heb gehad.

Theoretisch gezien moet het mogelijk zijn. In de praktijk merk ik het toch ook. Ik stijg nog steeds met mijn kcal inname en word wel steeds iets zwaarder (zit nu rond de 89-90kg), maar echt vet lijk ik er niet aan te plakken.

Dan begin ik er volgende week ook mee. Altijd goed om iets nieuws te proberen. En jij alterneert dan tussen maaltijden met je carbs?

Is helemaal niks Vlaams!:p Alterneren wil zeggen: 1 keer wel, 1 keer niet, afwisselen. Bijvoorbeeld links rechts alterneren is 1 maal links en 1 maal rechts.

Hier zeggen we gewoon afwisselen. Alternate is gewoon een engelse benaming. Stomme belg. j/k :D

Nee, ik eet volgens dit schema. Wissel niks af.

Hier zeggen we gewoon afwisselen. Alternate is gewoon een engelse benaming. Stomme belg. j/k :D

Nee, ik eet volgens dit schema. Wissel niks af.

Alterneren is ook Nederlands hoor. En daar komt het toch op neer?
Maaltijd 1 carbs, maaltijd 2 niet, maaltijd 3 wel, 4 niet...

oeps :o

Nou ja, je ziet me schema, dus trek je conclusies ;)

Terug
Naar boven