- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat bedoel je met pangasius filet? gewoon pangafilet? dus vis? waar koop jij je vis en vlees? gewoon in de supermarkt? anders wordt t wel een dure![]()
Is ongeveer hetzelfde als koolvis als ik mij niet vergis.
http://img.alibaba.com/photo/51369507/Tilapia_Fillet.jpgwat bedoel je met pangasius filet? gewoon pangafilet? dus vis? waar koop jij je vis en vlees? gewoon in de supermarkt? anders wordt t wel een dure![]()
Volgende week 125staat op het plaatje in kale's link, maar de stretch voel je wat beter als je je armen wat dichter bij elkaar doetShoulders
This one is tough to describe--put barbell in squat rack shoulder
height--face away from it and reach back and grab it palms up (hands on
bottom of bar)---walk yourself outward until you are on your heels and the
stretch gets painful--then roll your shoulders downward and hold for 60
seconds.
Hoe doe je die dan..kan me er geen voorstelling bij maken!!

tip; bij de aldi hebben ze van die kilozakken pangafilet, is denk ik wat goedkoper (ja, ik ben een arme student, dan let je daarop he
)hey kale, nog steeds lekker bezig man! weer lekkere vooruitgang tov je vorige training!
Krijg al paniekaanvallen als ik het lees Kale, insane moet dan zijn zo'n beentraining.

Krijg al paniekaanvallen als ik het lees Kale, insane moet dan zijn zo'n beentraining.

sja, presses vind ik zelf zowieso niet super met dc, mijn sterke punt is vooral de rug.Borsttraining vind ik persoonlijk wat minder. Mijn favo's zijn echt benen, schouders en rug. Maar dit wil ik even volhouden. De intensiteit ligt me wel (heeft me altijd wel gelegen. Lekkere gekke trainingen).
hehe, mentaliteit krijg je zeker van deze manier van trainen (maar volgens mij had je die al redelijkOver paniek aanvallen gesproken. Voor elke rest pauze set, schieten de zenuwen je strot in. Je wilt natuurlijk niet zo'n set vernken en je weet dat het pijnlijk gaat worden, omdat je tot het gaatje gaat.
Quote van rodge vlak voor de widowmaker squat vorige week "het lijkt verdomme wel of ik voor de eerste keer ga nken, zo zenuwachtig ben ik " hehe![]()
)