XXL Nutrition

KaLe's hondepoep stijl log

Will do.

wat bedoel je met pangasius filet? gewoon pangafilet? dus vis? waar koop jij je vis en vlees? gewoon in de supermarkt? anders wordt t wel een dure :D

• Topic Starter Topic Starter
Is ongeveer hetzelfde als koolvis als ik mij niet vergis.

Dan verwar ik het met iets anders. My mistake.

wat bedoel je met pangasius filet? gewoon pangafilet? dus vis? waar koop jij je vis en vlees? gewoon in de supermarkt? anders wordt t wel een dure :D

Er zit hier zo'n diepvriesslager die ook diepgevroren pangafilet verkoopt (go figure)... maar wel een kilo voor nog geen 4 euro ... ka-tsjing ! (lekka lekka, net nog gehad met wat gemengde bevroren groente bij diezelfde "slager" weg.)

Kortom ... eventjes rondkijken.

wij hebben geen diepvriesslager :D haha maar panga vind ik niet te vreten, geef mij maar zalm en tonijn, alhoewel dat wel duur is helaas

dus gewoon tilapia is dat kale

Met een aanbieding kan je t ook invriezen idd, is vrij regelmatig in de aanbieding bij de AH die vis.

Morgen weer trainen bij olympic Kale?:D

Vandaag benen

Legextensions 93kg 15/6/5 (26RP) 3-5 sec. negatief
Legpress 350kg 14/5/4 (23RP) 3-5 sec. negatief
Fullsquat (widowmaker) 120kg 20 reps
Stretch 60 sec.

Romanian deadlift
12x140kg
10x180kg

Legcurl 59kg 9/5/5 (19RP) 3-5 sec. negatief
Stretch 60 sec.

Opmerking;
Gruwelijke training!! Alle gewichten verhoogd en ik zit nog vrij hoog in de reps. Negatieve herhalingen gaan steeds beter (lees langzamer en gecontroleerder). en die 20 repper met 120 was echt heerlijk :D Volgende week 125

@ Tornadoo; nope, morgen rustdag. Donderdag zijn we er weer.

hey kale, nog steeds lekker bezig man! weer lekkere vooruitgang tov je vorige training!

denk je dat dit schema een blijvertje is of heb je ook alweer plannen om in de toekomst wat anders te gaan doen?
en wat vind je eigenlijk van de rest paused methode tov de meeste powerliftingschema's?

Shoulders

This one is tough to describe--put barbell in squat rack shoulder
height--face away from it and reach back and grab it palms up (hands on
bottom of bar)---walk yourself outward until you are on your heels and the
stretch gets painful--then roll your shoulders downward and hold for 60
seconds.

Hoe doe je die dan.. ??? kan me er geen voorstelling bij maken!!
staat op het plaatje in kale's link, maar de stretch voel je wat beter als je je armen wat dichter bij elkaar doet ;)

wit vis en ik koop het bij AH
tip; bij de aldi hebben ze van die kilozakken pangafilet, is denk ik wat goedkoper (ja, ik ben een arme student, dan let je daarop he ;) )

hey kale, nog steeds lekker bezig man! weer lekkere vooruitgang tov je vorige training!

Borsttraining vind ik persoonlijk wat minder. Mijn favo's zijn echt benen, schouders en rug. Maar dit wil ik even volhouden. De intensiteit ligt me wel (heeft me altijd wel gelegen. Lekkere gekke trainingen).

Krijg al paniekaanvallen als ik het lees Kale, insane moet dan zijn zo'n beentraining.

thanks mannen :)

Krijg al paniekaanvallen als ik het lees Kale, insane moet dan zijn zo'n beentraining.

Over paniek aanvallen gesproken. Voor elke rest pauze set, schieten de zenuwen je strot in. Je wilt natuurlijk niet zo'n set vernken en je weet dat het pijnlijk gaat worden, omdat je tot het gaatje gaat.
Quote van rodge vlak voor de widowmaker squat vorige week "het lijkt verdomme wel of ik voor de eerste keer ga nken, zo zenuwachtig ben ik " hehe :roflol:

Borsttraining vind ik persoonlijk wat minder. Mijn favo's zijn echt benen, schouders en rug. Maar dit wil ik even volhouden. De intensiteit ligt me wel (heeft me altijd wel gelegen. Lekkere gekke trainingen).
sja, presses vind ik zelf zowieso niet super met dc, mijn sterke punt is vooral de rug.

Over paniek aanvallen gesproken. Voor elke rest pauze set, schieten de zenuwen je strot in. Je wilt natuurlijk niet zo'n set vernken en je weet dat het pijnlijk gaat worden, omdat je tot het gaatje gaat.
Quote van rodge vlak voor de widowmaker squat vorige week "het lijkt verdomme wel of ik voor de eerste keer ga nken, zo zenuwachtig ben ik " hehe :roflol:
hehe, mentaliteit krijg je zeker van deze manier van trainen (maar volgens mij had je die al redelijk ;) )

vraagje: die nadruk op de excentrische fase, doe je die echt bij elke rep? dan is het niet zo gek dat je ****ed spierpijn heb :D

Terug
Naar boven