XXL Nutrition

KaLe's hondepoep stijl log

• Topic Starter Topic Starter
Oh en nog een leuke opmerking van iemand die ik een maand niet gezien heb; dat ik flink gegroeit ben, vooral de schouders. Altijd leuk om te horen.

Gewoon een kwestie van de juiste balans vinden Kale,komt helemaal goed met jou.;)

Dat dacht ik wel ja. Ik ben trouwens op het moment goed hard en vol. Lijkt wel of ik een constante pomp heb. Ik kan niet wachten tot maandag hehe :D

ligt dat dan toch aan het stretchen denk je Kale....gooi die stretchoefeningen er ook gewoon bij dat moet gaan..

Wil je eens wat van die stretches posten Kale, dus welke stretches doe je en heb je afbeeldingen ervan?

Wil je eens wat van die stretches posten Kale, dus welke stretches doe je en heb je afbeeldingen ervan?

In dit artikel staan de meesten die ik doe. Alleen een beetje aangepast, maar je krijgt wel een idee zo.

Bodybuilding.com - Workout Of The Week - What Is The Best Doggcrapp Workout?

borst; zie artikel
schouders; zie artikel
rug; zie artikel
quads; zoals in artikel alleen zonder barbell (de spotter houd je tegen)
Biceps; na de widowmaker op de preacher curl meteen met dat gewicht stretchen
triceps; na de widowmaker (db extension), dumbbell achter je hoofd laten zakken
Hams; zie artikel

Laatst bewerkt:
Oke thanks heb het gelezen. Vind alleen die biceps stretch beetje vreemd though???

Hey Kale je bent wel enthousiast over die hondenpoep he?
Ik krijg ook zin om aan de hondenschijt te gaan als ik dit zo lees. (aparte uitspraak:cool:)

ziet er best uit rude violence hahaha :D alleen dat rekken, als ik me biceps rek bijvoorbeeld dan schieten er zenuwsignaaltjes door me arm heen, dan zit ik tegen het dak aan :D heb jij daar geen last van?

denk dat als je de biceps wilt stretchen je ze toch een beetje moet spannen, vandaar dat de arm nog wat gebogen is denk ik.

Hey Kale je bent wel enthousiast over die hondenpoep he?
Ik krijg ook zin om aan de hondenschijt te gaan als ik dit zo lees. (aparte uitspraak:cool:)

Ik vind het idd erg leuk om te doen en pijnlijk :D

ziet er best uit rude violence hahaha :D alleen dat rekken, als ik me biceps rek bijvoorbeeld dan schieten er zenuwsignaaltjes door me arm heen, dan zit ik tegen het dak aan :D heb jij daar geen last van?

Geen last van zenuwsignaaltjes hoor.

De soort stretch, op het filmpje heeft hij de armen niet eens gestrekt???

Ja, vind ik ook vaag. Op de preacher strek ik de armen wel. Dat is wel een lekkere stretch

denk dat als je de biceps wilt stretchen je ze toch een beetje moet spannen, vandaar dat de arm nog wat gebogen is denk ik.

:rolleyes: Stretchen is het niet de bedoeling om spieren nog aan te spannen, he is juist de bedoeling om ze te ontspannen.

training van vandaag

Benchpress 110kg 5/3/2 (10RP) 3-5 sec. negatief
Incline hammerstrenght 110 6/4/3 (13RP) 3-5 sec. negatief
Incline flyes 30kg 20 reps
Stretch 24kg 35 sec.

EZ curl 50kg 7/5/3 (15RP) 3-5 sec. negatief
Hammercurl 26kg ong. 2-3 sec. negatief
Preacher barbell curl 30kg 20 reps + 60 sec. stretch

Opmerking; benchpress sinds een lange tijd weer gedaan, maar toch weer een slecht idee. Schouder deed weer flink zeer. Volgende week incline press.

Laatst bewerkt:
kerel....jij zet hier gewichten neer waar ik van droom:D

ik ben nu ook begonnen met soort DC-schema, en bevalt me erg goed!
tnx voor het goede idee:D!

Je bent echt een buffel Kale!
En rodge ook, t*ring, als dit geen motivatie is.. :bow:

30 KG flyes voor 30 reps, you feak :eek:

:D

Terug
Naar boven