- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zit hier op mijn werk met een dik vest aan te bibberen van de kou, al mijn gewrichten doen zeer. Pff. Toch proberen te trainen denk ik. Wijsheid is lekker te rusten, maarja..ik wil vanavond nog steeds trainen. Aangezien ik wel iemand van principes ben, kan ik het niet maken om nu naar huis te gaan en vanavond te trainen![]()
Ik neem aan dat je jouw werk best wel graag doet dan?
****ed up. De griep slaat weer eens toe bij mij. Voelde me gister al niet top, dus maar even een training verzet om vandaag weer fris te knallen, maar tevergeefsIk zit hier op mijn werk met een dik vest aan te bibberen van de kou, al mijn gewrichten doen zeer. Pff. Toch proberen te trainen denk ik. Wijsheid is lekker te rusten, maarja..

Das balen kerel.....Weet je wel zeker of het een griepje is?Als ik het zo hoor lijkt het meer op koorts!!!Mss beter alleen cardio doen ivm je gewrichtspijn.
Beterschap iig.![]()
ik wil vanavond nog steeds trainen. Aangezien ik wel iemand van principes ben, kan ik het niet maken om nu naar huis te gaan en vanavond te trainen![]()
Niets mis mee.Ik zie het probleem niet om trainingen te skippen. Een aantal jaren geleden had ik dat ook. Ben je bang voor verlies of kan je er gewoon niet tegen dat je niet kan trainen ?
Wat een massa en goed droog! Respekt! Hoeveel % sta je nu? En wat meten die guns?
43cm. vet weet ik niet, ik gok rond de 12%ik wil vanavond nog steeds trainen. Aangezien ik wel iemand van principes ben, kan ik het niet maken om nu naar huis te gaan en vanavond te trainen![]()

Moet ik maar doen ja.. temp. meter loopt richting de 39 graden. Gaat lekker dus![]()

Kruip je nest nu in man.
Trainingsbroek en sweater extra aantrekken.
Dan zweet je alles eruit. Zo doe ik het altijd![]()
dan verlies je 5 kg vocht