XXL Nutrition

KaLe's log 2008

• Topic Starter Topic Starter
Zeker! Deed ze met westside barbell wat vaker en sindsdien nooit meer gedaan. Maar ik vind het toch een van de betere schouder oefeningen. Erg goed voor stabilisatie en je core.

****ed up. De griep slaat weer eens toe bij mij. Voelde me gister al niet top, dus maar even een training verzet om vandaag weer fris te knallen, maar tevergeefs :( Ik zit hier op mijn werk met een dik vest aan te bibberen van de kou, al mijn gewrichten doen zeer. Pff. Toch proberen te trainen denk ik. Wijsheid is lekker te rusten, maarja..

Beterschap man :(

Ik ben al lang van ziek zijn gespaard gebleven. Mag je niet naar huis om wat te pitten?

ik wil vanavond nog steeds trainen. Aangezien ik wel iemand van principes ben, kan ik het niet maken om nu naar huis te gaan en vanavond te trainen ;)

****ed up. De griep slaat weer eens toe bij mij. Voelde me gister al niet top, dus maar even een training verzet om vandaag weer fris te knallen, maar tevergeefs :( Ik zit hier op mijn werk met een dik vest aan te bibberen van de kou, al mijn gewrichten doen zeer. Pff. Toch proberen te trainen denk ik. Wijsheid is lekker te rusten, maarja..

Das balen kerel.....Weet je wel zeker of het een griepje is?Als ik het zo hoor lijkt het meer op koorts!!!Mss beter alleen cardio doen ivm je gewrichtspijn.

Beterschap iig.;)

Ik zie het probleem niet om trainingen te skippen. Een aantal jaren geleden had ik dat ook. Ben je bang voor verlies of kan je er gewoon niet tegen dat je niet kan trainen ?

foto'tje van mijn armen :p

25zl8k9.jpg

Wat een massa en goed droog! Respekt! Hoeveel % sta je nu? En wat meten die guns?

ik wil vanavond nog steeds trainen. Aangezien ik wel iemand van principes ben, kan ik het niet maken om nu naar huis te gaan en vanavond te trainen ;)

Nee had ik vorige week dus ook.
Blijf wel werken, maar toen echt niet meer de kracht om te trainen. Ziek gewoon ff beetje uit. Vanavond vroeg naar je nest. Heb ik ook gedaan en ben nu weer lekker fris en fruitig:D

mjah moet maar he. Ik voel me steeds verrotter.

ik denk dat iedereen die er serieus mee bezig is, de psychische factor soms te hoog is :D

Vandaag dan maar eens op tijd gaan slapen. Dat helpt mij ook altijd goed.

Moet ik maar doen ja.. temp. meter loopt richting de 39 graden. Gaat lekker dus :rolleyes:

Terug
Naar boven