AndroidHealthClinic

KaLe's log 2008

Veel beterschap! :thumbs:

Sterkte kerel. Heb ook een week niet kunnen trainen door de griep. Beter goed uitzieken dan onmiddellijk terug beginnen te trainen (al zou ik nog zo graag willen). Anders duurt het herstel enkel maar langer.

****ed up. De griep slaat weer eens toe bij mij. Voelde me gister al niet top, dus maar even een training verzet om vandaag weer fris te knallen, maar tevergeefs :( Ik zit hier op mijn werk met een dik vest aan te bibberen van de kou, al mijn gewrichten doen zeer. Pff. Toch proberen te trainen denk ik. Wijsheid is lekker te rusten, maarja..

Ik was het weekend ook de lul, precies hetzelfde als jij, vet koud en ****ing pijn in m'n gewrichten. Het hield niet lang aan gelukkig.

Beterschap!

Vrijdag
Einde van de avond een paar potjes poker gespeeld, en toen ik verloor van m'n zwager die ik toch al niet mag sloeg de bom in. De pijn in m'n rug en knieën en inmiddels ook enkels werd erger. Ik moet naar bed, en snel! Eenmaal in bed begon ik het ijs en ijs koud te krijgen, vet klappertanden, gruwelijke pijn in m'n benen.
Vervolgens kreeg ik het bloedheet. De koortsaanval was kort maar krachtig, maar daarna sloeg de misselijkheid nog meer toe. Ik kon er niet van slapen. Rond een uur of 4 m'n bed uit geweest om over te geven. (gelukkig in de wc en niet in m'n kamer).
Rond een uur of 7 nog een keer (en ik had al zo weinig gegeten).

Zaterdag

Nog steeds misselijk en pijn in m'n gewrichten, hele dag niks gegeten.
Einde van de dag ging het wel wat beter. Vroeg naar bed gegaan.

.

• Topic Starter Topic Starter
ja k*t he? Net even de temp opgemeten. 40 graden.krijg geen hap door me strot (al is weightgainer een goede oplossing ;) ) Ik zie alles dubbel nu haha

Pff jij ook al kerel? 'K lig ook lekker in m'n nest te rotten de hele dag :D

Nou idd lekker ijlen :D

Extra vit C erin ouwe, beterschap.

Gelukkig ben ik zo ziek nog niet. Dadelijk twee uurtjes m'n bed in en daarna trainen!

beterschap bro

beterschap kerel...
en volgende week heb je zoveel rust gehad, dat je alles met de helft van het gewicht kan verdubbelen:D

Nog steeds geen training?

Is het weer zover, meerdere mensen in de omgeving ziek, i'll pass this time :D Beterschap.

Ben nog zo ziek als een hond :( De koorts is wat gedaald, alleen alles wat er bij een flinke griep hoort kamp ik nog mee. Lijkt er op alsof ik verdomme nog een oorontsteking erachter aan krijg ook.

Ben nog zo ziek als een hond :( De koorts is wat gedaald, alleen alles wat er bij een flinke griep hoort kamp ik nog mee. Lijkt er op alsof ik verdomme nog een oorontsteking erachter aan krijg ook.

Beterschap Kale!

geeft wel de rest de kans om wat dichterbij te komen qua stats:grinny:

haha gun die man wat rust, ligt ie ook nog uren te ijlen over hoe wij hem zwaar aan het ownen zijn op squat.

Terug
Naar boven