MuscleMeat

KaLe's log 2008

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen! Incline bench kan ik wel zwaar zonder al teveel pijn. Flat moet ik nog heel erg mee oppassen, maar ging toch goed gister. Voor ik het weet zit ik weer op een setje met 4x140 :D

doe maar weer knallen met die bench kale

gaat weer de goede kant op met die schouder, beter!
rustig opbouwen nog he, hardlopers zijn doodlopers.

Kun je nagaan wat je nog meer kunt doen als je schouders, rug en onderarmen 100% waren.

beter dat je schouder weer goed gaat.. mijn rug is ook bijna over

beter dat je schouder weer goed gaat.. mijn rug is ook bijna over

Top! :)

Training van vandaag..
Was in slaap gevallen en werd te laat wakker, dus had nog 45 minuten om mijn benen aan te pakken. Dan maar een korte highrep training. Ik had toch geen puf vandaag om zwaar te squatten, erg moe.

Legpress
50x200
40x250
30x300
20x350
15x400

Legextensions
3x30x45

Lying legcurl
4x25x32

Standing calves
4x20-25x100

Burn baby burn

Leuke variatie op anders.

Vanmorgen kregen we een bericht dat de twee dochters van een collega van mij samen met hun oppasser, welke hun naar school bracht, te water zijn geraakt. De man is overleden en de 2 dochters liggen beide op de intensive care.
Verder vlak voor mijn training gebeld door mijn werk dat een server steeds uitklapte, dus daar kon ik ook nog aan rommelen. Door dit alles eigenlijk geen zin om te trainen, dus een keer lekker licht getraind. Tijdens de training wel een absurde megapomp overigens!!

Strict MP
5x40
5x60
5x70
4x3x80

Incline bench
2x15x70 (geen derde set door lichte steek in mijn schouder)

Seated side raises
3x15x16

Cable reversed raise
3x15x20

DB press
3x8x34

One arm seated shrugs
3x15x40

One arm pressdown
2x15x30

One arm db extension
2x12x16

Oly barbell curl
3x8x50

Preacher db curl
2x12x14

Nog wat abzzz

belachelijk high rep bro!

Zal zeker zorgen voor de nodige variatie en groei, maar niet bang worden voor een beetje gewicht he;)

hehe :p Ik merk wel dat mijn armen er steeds beter uit gaan zien, doordat ik ze licht en mega strict pak. Ik wil ook eens mijn onderarm blessure een wat rust gunnen :p Maandag weer knallen ;)

[EDIT] oh je had het zeker over mijn benen training? :p

klote voor je collega, tog een goede training man

Opmerking;
Zwaar lekkere pendlay rows. Tot 100kg flink pijn in mijn arm. Daarna niet meer. Heel apart. Ook weer redelijk kunnen curlen.
Ik ben wel van plan om het volume van mijn armen sterk terug te nemen, aangezien ze nu al weet ik hoelang op 43cm zitten. Dus biceps en triceps 2 keer per week, zodat ik voor beide spiergroepen 8 sets per week pak. Even kijken wat dat doet, aangezien ik toch altijd vrij veel voor mijn armen doe.

hele nette trainingen!
:thumbs:
wat me opvalt is dat je armen net zo groot zijn als die van Jonko......??
:eek::D

idd klote voor je collega........

suc6 kale en klote van je collega!

enne jonko is ook langer deze man is echt kort he vergeet dat niet:D dan heb je niet zomaar een grote omtrek

foto'tje van mijn armen :p

25zl8k9.jpg

goede guns dude ! :D

Terug
Naar boven