- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha Kale ik kom je gauw bewonderen in je gym![]()
Mooi schema hoor kerel je beukt wel hard trouwens je hebt echt heel veel power en dat voor jouw lengte respect hoor !
Wil je zelf eigenlijk nog veel zwaarder worden of vind je het wel goed zo ?
Dus ik ga voor kwaliteits massa ipv volbunkeren en flink zwaarder, maar ook vetter worden.
Soms 3, soms 5. Afhankelijk hoe ik me voel. Verder geen gedachte erachter.
Thanks man. Tuurlijk wil ik veel zwaarder worden, maar niet vetDus ik ga voor kwaliteits massa ipv volbunkeren en flink zwaarder, maar ook vetter worden.
Thanks![]()
Knap dat je maar continue volgens een schema blijft eten gozer!
Maar op het werk is het natuurlijk het makkelijkste. Je hebt dan echt je standaard eetmomenten. In het weekend heb ik er meer moeite mee. Mede doordat ik dan langer slaap, dan mis ik nog wel eens een maaltijd.Kijk na de wedstrijd wel even naar je voedingsschema.....Je weet wel waarom.![]()

Geen problemen meeMaar op het werk is het natuurlijk het makkelijkste. Je hebt dan echt je standaard eetmomenten. In het weekend heb ik er meer moeite mee. Mede doordat ik dan langer slaap, dan mis ik nog wel eens een maaltijd.
Ik leef met je mee kerel![]()
Opmerking;
Lang geleden dat ik zo gesloopt was na een benentraining. Godallemachtig! Fietsen naar huis ging ook erg moeizaam. Helemaal leeg.

Mee eens kale , op het werk is het makkelijker omdat je dan in een vast patroon zit . Weekend zou je eigenlijk je horloge elke keer moeten zetten wanneer je moet eten he he he
Nice workout kerel . Full squat ga ik er ook in gooien ik zak nu tot 90 graden ongv maar vind dat mijn vooruitgang kwa benen wat achterligt . Massa is goed maar vorming valt tegen . Fullsquat voelt ook beter aan vorige week geprobeerd , Maar verneuk je je knieen er niet mee ?
je verdoet eerder je knieen door 90 graden squat (zie het als afremmen) . Je onderrug moet het echter wel aan kunnen (deze mag niet bollen onderin).