AndroidHealthClinic

Kane's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie Mp man, kga binnekort ook Billstar volgen. Kijken of het mij net zoveel brengt als jou:cool:

bill star rules,ben er ook weer goed opgegaan:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Goeie Mp man, kga binnekort ook Billstar volgen. Kijken of het mij net zoveel brengt als jou:cool:
Zeker doen ;) Ik heb 2 keer de intermediate versie gedaan van bill star en nu doe ik de advanced,en telkens verschiet ik er weer van hoe het vooruit gaat.

Zeker doen ;) Ik heb 2 keer de intermediate versie gedaan van bill star en nu doe ik de advanced,en telkens verschiet ik er weer van hoe het vooruit gaat.

intermediate is die van 10 weken toch. Die ga ik vanaf volgende week volgen. Verder trouwes goed logje man. Je bent focking hard vooruit gegaan sinds je dit logje hebt. Echt respect man:eek:

• #1.025
http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htm
Als je het exel bestandje invult zal je merken dat hij 9 weken aangeeft, zolang je blijft gainen doe je gewoon door. Vriend van me is zelfs tot week 14 geraakt, waar hij dus wekelijks nog verhoogde met 2.5 kg. Maar bij mij is de pijp na 9 weken echt wel uit en moet ik effe wat anders doen :D

Dat is ook goed, variatie moet er zijn! :)

Gaat lekker die squat man,
Ook die Bp is lekker;)
Maaruh krijg jij geen pump van cheat curls:eek:, mijn armen voelen altijd alsof ze eraf vallen na een setje cheat curls:o

• #1.028
Week 8 Dag 3

Squat
warm up (8*50,6*70,5*90)
3*107.5
3*120
3*135 PR

Benchpress
3*3*90

Pendlay row
3*3*85

BB curl
warm up (8*30)
6*40
2*6*45

Skullcrushers
warm up (8*25)
2*6*37.5
5*37.5 (6=fail)

- Goede training maar echt pokkewarm, t-shirt kletsnat :eek:

http://youtube.com/watch?v=NLKPjddAxFM
:D

Netjes kerel, had je niet een cameraman met een vaste hand kunnen nemen? :P

ja die cameraman is echt toppie
leuk om na een paar maanden je eerste posts te lezen en te zien dat je toen 60 kilo's deed met de squat :D leuek vooruitgang:thumb:

• #1.031
Cameraman heeft parkinson.. hij zit me maar wat te kloten omdat ik weer een filmpje wil :D

Netjes :thumbs:

Nice squat!

Filmpjes in een log zijn altijd leuk:)

leuk filmpjeen nette pr,het valt me trouwens op dat je best wel breed staat,voelt dat fijner aan?

• #1.036
Ik sta maar net iets breder dan schouderbreedte hoor. Bedankt voor de positieve reacties ;)

Ik sta ook best breed met squat. :)

Hoe doe je eigenlijk die pendlay rows?
Met je handpalmen naar je toe of van je af?

goede training, nice squats. pr's zijn altijd mooi.

ga zo door :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven