- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en hoe is de ephedrine meegevallen voor de rest van de avond?![]()
.Haha ging goed hoor. Hartslag was een stuk hoger als normaal. Maar ik had geen extra veel energie ofzo. Ik bleef gewoon de hele avond wakker.
Je moet het op een nuchtere maag nemen veronderstel ik. Dan heeft het het meeste effect, 's ochtends op nuchtere maag en tussen 2 maaltijden door, half uurtje voor 2de maaltijd.
Waarom opteer je feitelijk voor ECA en niet voor ECY stack? hoge bloeddruk ofzo?
Een updatje
Ik ben erg aan het twijfelen. Ik heb een weer strak gecut. Daarmee bedoel ik dat ik me perfect aan me schema heb gehouden. Ook heb ik cardio gedaan. Gister uit geweest naar off corso tot 5 uur snachts. Daar heb ik gedanst alleen water gedronken en me niet laten verleiden door een mac.
Ook heb ik de afgelopen week weer me eerste school week gehad wat meteen een lange was.
En dan geeft de weegschaal na zon week geen verschil. Spiegel ziet ook geen verschil. Morgen maar bf eens opmeten. Maar ik denk dat daar ook geen verandering in is.
Ik snap er weining van.
Ik zou toch niet al in een spaarstand staan ofzo:S.
maar misscien zijn die 2000kcals+KT+cardio idd te weinig voor jou.in een week moet je ook geen monsterverschillen verwachten hémaar misscien zijn die 2000kcals+KT+cardio idd te weinig voor jou.
Bedankt voor de tip. Gister had ik het genomen om wat energie te krijgen en ik benieuwd was hoe het voelde. Omdat ik het straks namelijk onder school moet nemen.
ECY ik heb daar nog niks over gelezen wat daar precies de voordelen van zijn. Ik zal dat eens gaan doen.

ECY zet bij mij geen zoden aan de dijk. Die yohimbine doet werkelijk niets.
Enkel een hardere plasser krijg je ermee
Gewoon een eca'tje. Niet teveel asperine nemen want dan krijg je snel dun
bloed & blauwe plekker. Gewoon een 500'tje in 4 breken is al voldoende om
erbij te nemen.
caffeïne zit toch ook in koffie? koffie mag toch gewoon in keto.
Idd, dat is al een best resultaat.
Wat is je dosis efi, caf?
Hmm ja redelijk. Ik zie alleen geen **** in de spiegel. Bij me buik is sowieso geen milimeter er af bij de meting. Het is meer op me benen en me chest.