MuscleMeat

Keuring! statische krachtmeting

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de replies, vertrek over paar uurtjes naar amsterdam.
ik laat het jullie weten wat het geworden is

HAHA wat een schijt keuring ik ben er doorheen edit-***! cluster 4 gehaald was super gaaf, heb geschreeuwt als een beest, dat keurings wijf vroeg is het een jongen of een meisje wat een slettebek, ik leg uit hoe en wat zegt ze je gaat het nog moeilijk krijgen in de opleiding hahahaha lekker doorgeschreeuwt natuurlijk. :)
Ben net uit Amsterdam.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd nou volhouden in de opleiding en laat je niet gek maken!!!!

helaas maar ik heb het niet gehaald.
Voor mijn lengte was ik 3 kilo te licht :mad:
kracht was goed hoewel mn rug iets beter kon, conditie was perfect.

Het waren de 3 kilo's waardoor ik niet verder mag met de andere selecties.
Zo gauw ik die 3 erbij heb kan ik wel verder dus.. maar voel me nu gewoon echt klote..en dan druk ik het nog zwak uit..

dus laat die karma maar weer vallen:(

Tja maar bij een hardgainer als ik gaat het niet zo snel helaas
kga nu mn voedingsschema even drastisch verhogen.
Die 3 kilo MOET er eind juNi aanzitten!!

SHUTTERSPEED zei:
Tja maar bij een hardgainer als ik gaat het niet zo snel helaas
kga nu mn voedingsschema even drastisch verhogen.
Die 3 kilo MOET er eind juNi aanzitten!!

Jonge, zelfs bij een 'hardgainer'(ben ik ook) als jij gaat het zo snel, het gaat alleen niet alleen maar spier zijn :p Als je +5000 kcal per dag eet, met veel vetten, een week lang, dan is het er echt ZO aan. (Na een uit de hand gelopen bulk weet ik er alles van :p)

Als het geen haast heeft moet je het btw niet zo doen, maar als je echt snel wel erin wil, dan zou ik het persoonlijk gewoon doen door VEEL te vreten.

Laatst bewerkt:
2 weken 6000 Kc per dag, en jij hebt die 3 kg erbij! 100% zeker!

huh, hoe kan je niet door zijn met 67 kg bij 1.75 Ik was er 21 maart en toen was er gast van 64 kg bij 1.80 en die was wel door ???

Ik heb de test helaas niet kunnen doen door iets met het hartfilmpje, maar 23 mei kan ik naar het ziekenhuis :)

heeft ie vast niet voor marinier gesolliciteerd want ze zijn daar echt streng als het gaat qua gewicht. Overigens op mijn weegschaal thuis (s'avonds) heb ik die 67 gemeten. Nu hadden ze daar een heel vaag weegapparaat, en het was smorgens dus woog ik paar kilo minder dan ik dacht :mad:
Maar goed ik ga dus proberen flink te bulken. zal daar het betreffende forum maar eens goed uitspitten.
Ik ben nu echt op zoek naar calorieBOMMEN!!

we waren er allebij voor de mariniers

SHUTTERSPEED zei:
helaas maar ik heb het niet gehaald.
Voor mijn lengte was ik 3 kilo te licht :mad:
kracht was goed hoewel mn rug iets beter kon, conditie was perfect.

Het waren de 3 kilo's waardoor ik niet verder mag met de andere selecties.
Zo gauw ik die 3 erbij heb kan ik wel verder dus.. maar voel me nu gewoon echt klote..en dan druk ik het nog zwak uit..

HUH shit man sorry ik was niet meer teruggekomen toen ik het gehaald had klote ik dacht dat je het ook gehaald had jammer man !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weeg nu 95 kilo, ben 1,90m heb een redelijke conditie, en ik denk wel zat kracht maar is dit nou een redelijk gewicht om die test bij de KL te halen of moet mijn gewicht naar beneden.

grote up zie ik ;) ikzelf haalde de test op mn sloffen.. heb van te voren wel even een paar weken voorbereid met fietsen etc. bij de krachtmeting schoot bij de beenkracht de lijn zelfs uit de grafiek :D
als je over een beetje basiskracht beschikt haal je die test wel, en de conditietest moet je wel een beetje conditie hebben maar ook niet superveel ofzo

Een vriend die nog niet eens 40KG op reps kan benchen heeft ook cluster 4, dus ik neem aan dat jij met gemakt zult slagen.

Edit: k*t bump

En kwa lichaamsvet, hoeveel is bij de KL de max en min?

Ik had 9% ofzo op die keuring. vonden ze best weinig maar doen ze niet moeilijk over.
max is dacht ik iets van 18-20. Maar pin me er niet op vast.

Lijkt je Luchtmobiel niks? Dit is ook cluster 4 net als het KCT en MARNS.
De zwaarte van de opleiding is aardig gelijk, het ene is bij de Marns weer zwaarder en het andere bij Luchtmobiel.
Even 2,5 jaar aankijken of het je echt bevalt en daarna naar dé Elite Forces van NL, het KCT.:shoot:

*edit*
Ow nog maar 1,5 jaar oud dit topic...

Terug
Naar boven