shinrisen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
warming up voor een training wordt door sommigen zelfs gezien als een no-no voor bepaalde beroepen (brandweermannen, politie, leger).
ter illustratie:
agent (70 kg): halt! in naam der wet!
bad guy (100 kg): hmz ik denk dat ik even over jou heen loop
agent (70 kg, minus angstzweet): moment, even 5 minuten warmlopen, maar dan ga ik je ook clean and jerken!
bad guy (100kg): MEP
agent (70 kg minus 20 tanden): RIP.

De zwaarte van de opleiding is aardig gelijk, het ene is bij de Marns weer zwaarder en het andere bij Luchtmobiel.
leuk weetje:
standaard voor het Marine Corps in de V.S.:
100 situps in 2 min. tijd.
20 chinups achterelkaar.
5 km rennen binnen 18 min. tijd.
zelf 7 jaar marn geweest en mn beste vriend zat ook bij de lmb, maar lmb is nergens zwaarder. over het algemeen zelfs lichter, bevestigd na enkele bezoekjes mijzelf op de lmb kazernes.

dat zijn niet de echte eissen voor de usmc....
als je dat haalt heb je 100 punten, het vereisste is echter drastisch lager.
Ik precies het tegenover gestelde. Ik bij Lumbl, maat van me bij de Marns.
Ik ken ook iemand die beiden heeft gedaan, weinig tot geen verschil was zijn conclusie.
Achja, de eeuwige discussie...aarbeien vs de vissticks
Net als dat ik regelmatig hoor dat de Marns opleiding zwaarder is dan die van het KCT. *kuch* *kuch*
Maar toen je op de kazerne was zag je dat lumbl lichter was?![]()
En aangezien shutter zich nog steeds ziek post zit hij niet bij de mariniers nu
Or am I terribly wrong?

Zorg dat je die dag goed uitgerust bent en goed hebt gegeten.
Bouw de kracht tegen die platen gelijkmatig op en zorg dat je na 2 sec. ongeveer maximale druk of trek kracht uitoefend en houd dit de resterende seconden vast. Blessure zal je ws niet zo snel krijgen met zo'n statische belasting.
Je kan natuurlijk wel proberen of je van te voren ff kan opdrukken, optrekken en de ledematen wat los zwaaien, als warming up.
Succes!