Fitness Seller

Kevv's quest to summertime shredness

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Maar nog geen plan van aanpak begrijp ik ;)

• #1.623
Maar nog geen plan van aanpak begrijp ik ;)
Nee nog niet.. Heb nog 5 weken om dat te bedenken. Sowieso zal ik 1x per weekend weer op de fiets stappen. Even kijken tot hoever ik wil gaan, aangezien vrienden van me nu al rond ritten rond de 2 á 3 uur op zondagochtend doen :p
Voor de rest zal het cardio na KT worden ofzo, incline wandelen of fietsen denk ik.

• #1.624
Training van vanavond: Legs - Cycle 8, week 2

w/o comments: Overall niet verkeerd. 5e rep SQ tel ik niet helemaal mee, omdat spotter me echt minimaal over "het dode punt" heeft geholpen. Had op eigen kracht ook wel gelukt though.
Tijdens 1e set SLDL schoot er iets in m`n zij.. Denk een spier verrekt en dat nu verrekte zeer. Net onder m'n rechter rib :X Even kijken hoe dat morgen voelt...

Screen Shot 2016-03-15 at 23.42.28.png

Dat fietsen met die vrienden van jou is denk een slechte combinatie met je 13 kg extra en hele andere training van de laatste tijd. Je kan ook sprintjes doen op de fiets, een soort HIIT met daartussen een stukje rustig uitrijden.
Mooie squats. Maar wat doet iedereen de laatste tijd wat al die verrekte spiertjes oplevert? :D

Dat fietsen met die vrienden van jou is denk een slechte combinatie met je 13 kg extra en hele andere training van de laatste tijd. Je kan ook sprintjes doen op de fiets, een soort HIIT met daartussen een stukje rustig uitrijden.
Mooie squats. Maar wat doet iedereen de laatste tijd wat al die verrekte spiertjes oplevert? :D
Beetje uitdaging kan ook geen kwaad toch ;)

Ik ben reuze benieuwd naar je plan van aanpak over 5 weken! Lekkere workouts weer :thumbs:

• #1.628
Mwoa, dat gaat best hoor. Groot nadeel van een rit van 3 uur is natuurlijk wel dat je achterlijk veel verbrand - Denk ook niet dat ik tot zover ga dit keer. Een half uurtje tot een uurtje fietsen in de buitenlucht is overigens heerlijk en gaat prima met +13kg ;)
Geen idee wat iedereen doet, hard trainen? Ik merk dat ik nu 1,5 maand echt heel conistent bezig ben (4 á 5 keer per week trainen) en diezelfde periode ben ik niet op stap geweest - In 1 maand 2kg gepakt..

Beetje uitdaging kan ook geen kwaad toch ;)
Gewoon goed opbouwen, dan is 't geen uitdaging hoor.
Ik ben reuze benieuwd naar je plan van aanpak over 5 weken! Lekkere workouts weer :thumbs:
Plan van aanpak is vrij simpel: Gezonden eten - cardio < Onderhoud

:bang:Beuh, wat is dat toch met iedereen die cardio doet..
Wordt een mens toch niet gelukkig van?

In principe is cardio overbodig zou je zeggen. Wanneer je meer aan cardio doet tijdens je cut, verbrand je ook meer kcal dus moet je weer meer gaan eten om aan je aantal kcals te komen op een dag.

Lijd zelf dan ook liever honger dan dat ik cardio doe :D

• #1.633
Mwoa, niet helemaal mee eens. Ik kan intens genieten van een zonnig ritje in de buitenlucht :)
:bang:Beuh, wat is dat toch met iedereen die cardio doet..
Wordt een mens toch niet gelukkig van?
Jawel joh, toen ik na een halve marathon over de finish kwam was ik de gelukkigste persoon op aarde. No joke..

In principe is cardio overbodig zou je zeggen. Wanneer je meer aan cardio doet tijdens je cut, verbrand je ook meer kcal dus moet je weer meer gaan eten om aan je aantal kcals te komen op een dag.
Precies.. Ik doe liever wat cardio erbij, dan dat ik (nog) minder eet.
Naast de verbranding, helpt de conditie die je opbouwt echt wel mee aan je KT; uit ervaring herstel gaat écht een stuk sneller tussen sets door.

Lijd zelf dan ook liever honger dan dat ik cardio doe :D
Ik niet. Ik word hangry, daar wordt niemand vrolijk van

Wow, een halve marathon klinkt dan ook wel heel anders dan een kwartier trappensprinten :o.
Respect! :bow:

imo is cardio voor iedereen goed, zowel in de bulk als de cut! Ik heb een poos he-le-maal niks gedaan en daar wordt je absoluut niet beter van. Gewoon lekker een stukje fietsen (ipv de bus te pakken) en wandelen af en toe is genoeg :D

imo is cardio voor iedereen goed, zowel in de bulk als de cut! Ik heb een poos he-le-maal niks gedaan en daar wordt je absoluut niet beter van. Gewoon lekker een stukje fietsen (ipv de bus te pakken) en wandelen af en toe is genoeg :D
Ga op de fiets naar werk/studie.
Dus. Doe blijkbaar toch ook cardio :rolleyes:

• #1.639
2 dagen niet getraind omdat ik last van m`n rib heb.. Lijkt wel alsof het gekneusd is ofzo :X

Vanavond weer proberen te trainen, maar helaas was het niet veel soeps.. Pull ups en pull downs gingen prima, maar daarna begon de rib weer op te spelen. Toen ik biceps wilde doen, was de pijn niet meer te doen en ben ik gestopt. Denk dat ik in ieder geval een paar dagen rust ga nemen, misschien een week. FFS...

Screen Shot 2016-03-18 at 22.08.49.png

fucked up van je rib man! Sterkte ermee, hopelijk valt het mee.

Terug
Naar boven