Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
De vader van berry heeft heel lang berry de mey in zijn de gym gehad (berry is ook vernoemd naar de mey, true story),
Dus ik train toch ook wel een beetje met berry de mey :p

Cocurrentie voor Ibo dus

• #2.123
Neejoh, ibo is van een andere wereld!

Haha, het zit berry niet mee, hij heeft veel last van blessures en heeft nu een grote te pakken.
Hij heeft teveel tegenslagen gehad om nog op een hoog niveau te kunnen draaien, althans zegt hij zelf.
ik hoop voor hem dat hij deze blessure te boven komt, heeft echt een hoop ingeleverd :(

Waarom denk je dat ik Killy daar laat trainen, zodat Killy alles kan doorspelen ;)
Keep your friends close, keep your enemies closer :D

• #2.125
Sinds ik berry verteld heb van mijn volume been training van ibo moet ik ook ineens gekke dingen gaan doen van hem :(

Wat ze niet door hebben is dat ik zowel berry als ibo handig bespeel, voor ze het weten staat killy op het nk naast hun en pak ik de prijs :p

Haha nog ff en ben je master Ibo ;)

Was de mind-muscle connection in orde..?

Sinds ik berry verteld heb van mijn volume been training van ibo moet ik ook ineens gekke dingen gaan doen van hem :(

Wat ze niet door hebben is dat ik zowel berry als ibo handig bespeel, voor ze het weten staat killy op het nk naast hun en pak ik de prijs :p

Hahaha eerst ff dooreten pieperd:D
Na een bordje pasta en een beetje friet zat je al vol.

• #2.129
Was de mind-muscle connection in orde..?

Zeker, laatste setje soms wat minder wanneer ik helemaal tot failure ging.

Maar bij bv de dumbbell press kon ik door het hoge volume van de vorige echt mijn hele pec kapot knijpen :)
Weet niet hoe het met jullie zit, maar merk altijd dat ik bij hoog volume daarna alles veel beter kan aanspannen.

• #2.130
Hahaha eerst ff dooreten pieperd:D
Na een bordje pasta en een beetje friet zat je al vol.

Ik weet niet wat het was hoor, mijn maag blies ineens op als een balon :p
Na half uurtje was het ineens weg, krijg je er van als je me groente laat eten! :mad:

Nog steeds podium ambities?

• #2.132
Waarom zou ik anders wedstrijden bezoeken en zo hard trainen en eten? :p

• #2.134
Begeleider, die zoek ik inderdaad nog.
Met Suyker heb ik momenteel weinig (in de zin van begeleiding) contact.
Top gozer en top atleet, alleen niet mijn idee van een coach.
Als trainingsmaatje is hij super, die gast sleept het laatste beetje uit je :).

Ik heb genoeg mensen met kennis om mij heen momenteel, dus ik kijk nog even rond wat ik ga doen.

Ik denk dat ik de flex cup volgend jaar ga pakken.
Sta nu op 87kg en wil toch minimaal de 92-95 kilo halen met een vet% van max 10-11, dat is het doel voor volgend jaar.

Ga over een tijdje op kamers in rotterdam, dus dan zie ik wel hoe het loopt.
Heb op jbc contact gemaakt met oma, ze heeft me haar kaartje gegeven.
Ik wil proberen een stage plek bij kill bill te fixen (fysio van oma haar atleten), sibil reageerde hier heel positief op en zei dat ik snel maar een keer moest bellen om langs te gaan.

In rotterdam weet ik nog niet precies waar ik ga trainen, straatweg lijkt me leuk, maar wie weet hoe het loopt.
Momenteel laat ik alles even lekker zijn gang gaan, door mijn contacten openen zich allemaal deuren.

Ik zie wel hoe het gaat, ik geniet gewoon van alle mogelijke dingen die voor mijn voeten komen.
Trainingen met top atleten en helpen bij wedstrijden zoals jbc.

Hier staat waarempel een training op deze pagina :)

:thumbs:

haha nice killy goed weer eens wat te lezen, ik begin nu langzaam hier weer op gang te komen, inmiddels 1,5kg aangekomen (oogt iets voller, volgens mij vooral watergewicht) mja nieuw voedingsschema, erg triest x) maargoed het is maar behelpen.

Interessante link: [Link niet meer beschikbaar]

Het gedeelte van de kcal sprak me wel aan omdat t voor mij tot nu toe totaal geen verschil uitmaakte of ik 3500 of 5000 kcal at.

Cheers from the States

• #2.137
he man, leuk dat je weer eens op dbb bent!
is het een beetje naar wens in america? genoeg cheerleaders voor je? :P

Pfff, zit nu filmpjes te kijken van mr.0 1999, nu moet ik weer de hele dag denken aan trainen trainen trainen :)

Mooie plannen :thumbs: Doel is zeker realiseerbaar. Succes toegewenst!

he man, leuk dat je weer eens op dbb bent!
is het een beetje naar wens in america? genoeg cheerleaders voor je? :P

Pfff, zit nu filmpjes te kijken van mr.0 1999, nu moet ik weer de hele dag denken aan trainen trainen trainen :)

Oh yeah van alles genoeg vriend me vriendin is gek geworden en wil alleen nog maar coïtus....ik vind het al lang prima en ik zie dr 2-3x per week, voor de rest lekker feesten (maar 1x per week max alcohol en met mate ivbm spiertjes), fitnessen, lessen volgen en de football manager uithangen.

Mja die site is wel chill haha interesante dingen staan erop. Trouwens kan je ff m'n log stalken en naar me voeding kijken? Ik weet dat t nogal vaag is maar veel meer kan ik er niet van maken omdat ik vast zit aan een mealplan, misschien heb jij nog suggesties?

• #2.140
Gewoon zoveel mogelijk, ik eet nu ook gewoon veel, hoe vetter (geen transvet ofc) hoe beter :)

Terug
Naar boven