AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Wtf Killy die zwaarder deadlift.....zucht en nog eens zucht:mad:
Moet ik dan maar ook 10.000kcal per dag wegvreten???
Wat is je geheim Killy.... je coach:D:D

Tja ibo, je hebt genen of je hebt ze niet.
Zal wel de test boost zijn van zondag :p

Ron is jou al na 1 dag zat :D wereldvent is dat echt waar, dat is echt een man die altijd zijn hart op de juiste plek heeft en nog steeds gek is op deze sport.

Ron is inderdaad echt een goude rotterdammer, kan me kapot lachen om die gast.
Ik zie er volgens hem uit als een echte ras nederlander: 'je kan zo in zo'n tweede wereld oorlogs film als mof!'

Haha ik weet dat jij die genen niet hebt, dus zal wel de test boost zijn van afgelopen zondag:D

Wees eens lief voor die jongen Ibo. ;)

5x150kg deadlift is nice man!
die 160kg had je je gewoon wat bozer moeten maken en meteen vol pullen natuurlijk.

• #2.165
iso new pics snotjong :(

• #2.168
Quads kuiten

Matige training, trainings partner had echt een zeikbui vandaag zeg, had last van zijn knie en alleen maar aan het huilen dat alles zo focked op was voor zijn knie.
Haal daar nou niet echt de motivatie uit voor die extra rep.... Sfeer hing er niet in de training, beetje jammer.

Squat (nieuwe handgreep, duim niet om de stang, beetje eng dus voorzichtig gedaan zodat ik mijn armen niet breek :p)

2x10 50kg
8x80kg
8x110kg
4x130kg stang gleed een beetje weg, schrok me de t*ring dus snel afgelegd. Als ik gewoon rustig was gebleven zou er niks aan de hand zijn, maar omdat ik hem zo snel wou terug leggen gleed hij verder.
Gelukkig is mijn maatje een goede spotter en pakte de stang voordat ik mijn polsje brak :p

Sissy squats
4x10

Hack squat
10x50
8x75
8x100
3x120 (niet goed op diepte dus 20kg er afgehaald) 6x100

Leg exstenstion (single leg)
8x75
8x80
8x90
8x100

Sitting calf raises
4x8

Standing calf raises
4x10

pols breken met squatten? Je kan de bar toch altijd laten vallen indien nodig.

Quads kuiten

Matige training, trainings partner had echt een zeikbui vandaag zeg, had last van zijn knie en alleen maar aan het huilen dat alles zo focked op was voor zijn knie.
Haal daar nou niet echt de motivatie uit voor die extra rep.... Sfeer hing er niet in de training, beetje jammer.

Squat (nieuwe handgreep, duim niet om de stang, beetje eng dus voorzichtig gedaan zodat ik mijn armen niet breek :p)

2x10 50kg
8x80kg
8x110kg
4x130kg stang gleed een beetje weg, schrok me de t*ring dus snel afgelegd. Als ik gewoon rustig was gebleven zou er niks aan de hand zijn, maar omdat ik hem zo snel wou terug leggen gleed hij verder.
Gelukkig is mijn maatje een goede spotter en pakte de stang voordat ik mijn polsje brak :p

Sissy squats
4x10

Hack squat
10x50
8x75
8x100
3x120 (niet goed op diepte dus 20kg er afgehaald) 6x100

Leg exstenstion (single leg)
8x75
8x80
8x90
8x100

Sitting calf raises
4x8

Standing calf raises
4x10

Geen weights op calf?

en niet vorige post negeren he!

Ron is inderdaad echt een goude rotterdammer, kan me kapot lachen om die gast.
Ik zie er volgens hem uit als een echte ras nederlander: 'je kan zo in zo'n tweede wereld oorlogs film als mof!'

En jij denkt dat ie dat lollig bedoeld???Hij heeft ook wel gelijk, je hebt echt een kop een van een duits ondergedoken koorknaapje in een 2de wereld oorlogsfilm.

• #2.174
hoi

Wat hebben lange armen voor effect op je squats dan?
Hooguit in de positionering van de handen op de halter, maar dan moet je ze gewoon wat wijder zetten.

• #2.179
Ik wil hem lekker laag leggen, maar dan zitten mijn polsen in zo'n vreemde positie.
Zal een keer hulp vragen van de pl-ers.

low bar bedoel je?

Terug
Naar boven