Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Als ontbijt?? Netjes hoor:)

best veel fruit :p
Is de rijst droog of zit er iets doorheen/erover?

• Topic Starter Topic Starter
best veel fruit :p
Is de rijst droog of zit er iets doorheen/erover?

Tja is een beetje een offschema maaltijd, moet nog wat dingen inslaan voor het nieuwe schema.
2-3 dagen voor een nieuw schema heb ik altijd een beetje een ****it mentaliteit tot ik begin aan het nieuwe voedingsschema :p

Rijst is droog, nooit problemen mee, gewoon goed kwijlen! :D

Nou ik vind t zeer netjes..droge rijst..dat krijg ik dus echt niet weg..
Miss wat veel fruit maar dan nog, erg nette maaltijd!

Enige waar ik moeite mee heb is vis, eet tonijn wel braaf op maar dat is eigenlijk het enige dat ik ken dat ik niet lust :p

Vraag me af hoe makreel uit blik smaakt, nog nooit op :)

makreel... vond het eerst heel lekker dus ik dacht, hmm dat ga ik vaker eten.
En dan na 3 keer eten ging die smaak me enorm tegenstaan, toch wel erg 'vissig' en hij ruikt ook flink. Maar als je makreel met een sausje doet (bv tomatensaus gewoon) dan is het nog prima hoor.

makreel... vond het eerst heel lekker dus ik dacht, hmm dat ga ik vaker eten.
En dan na 3 keer eten ging die smaak me enorm tegenstaan, toch wel erg 'vissig' en hij ruikt ook flink. Maar als je makreel met een sausje doet (bv tomatensaus gewoon) dan is het nog prima hoor.

Zaanse mayo met geen verzadigde vetten en omega 3 :)

Vis vind ik ook smerig, helemaal in voorbereidng omdat je dan helemaal geen sausje of wat dan ook mag..
Bah dan is die koolvis heeeeel goor.
Tonijn valt idd nog mee..alleen beetje droog.
Makreel in blik?? geen idee, eet ik altijd vers dan is ie erg lekker:)

Vis vind ik ook smerig, helemaal in voorbereidng omdat je dan helemaal geen sausje of wat dan ook mag..
Bah dan is die koolvis heeeeel goor.
Tonijn valt idd nog mee..alleen beetje droog.
Makreel in blik?? geen idee, eet ik altijd vers dan is ie erg lekker:)

Panga ect vind ik wel goed te doen, lekker geen smaak.
Ik doe eigenlijk nooit aan sausjes of iets dergelijks, hoe minder smaak hoe beter, sausjes vullen alleen maar.

Enige wat ik wel eens doe is:
Kip kerrie poeder over kip.
Heel klein beetje mayo door rijst en groente.

Lekker clean, smaak is een emotie! :p

nee ik gebruik ook geen sausjes alleen die witvis zonder sausje is gewoon niet lekker...dus ik hou t vaak op tonijn en makreel en soms panga. En als ik echt in wedstrijdvoorbereiding zit..gore koolvis Haha. Maar netjes dat het je zo lukt..:)smaak is een emotie maar zet die emotie maar s uit.:p

smaak is een emotie maar zet die emotie maar s uit.:p

Tonijn + kwark + whey + blender = emotiesloos eten :p

Word wel spannend als ik weer aan mijn hbo ga beginnen hoe ik het voor elkaar kan krijgen, word hard bikkelen, vooral als ik bij fysio word toegelaten.

Zware opleiding, zware sport en veel werken :p.
Kwam wel laatst iemand die zei dat ik altijd nog bij www.erotischdineren.nl kon gaan werken in rotterdam, vraag me af wat dat verdient :p

Ziet er goed uit hier ;)
Abbo'tje man ;)

Tonijn + kwark + whey + blender = emotiesloos eten :p

Word wel spannend als ik weer aan mijn hbo ga beginnen hoe ik het voor elkaar kan krijgen, word hard bikkelen, vooral als ik bij fysio word toegelaten.

Zware opleiding, zware sport en veel werken :p.
Kwam wel laatst iemand die zei dat ik altijd nog bij www.erotischdineren.nl kon gaan werken in rotterdam, vraag me af wat dat verdient :p

Komt goed! Kost gewoon wat meer aan planning en een hele grote tas. Bij ons op de opleiding (fysio) hebben ze gewoon magnetrons in de lokalen staan waar je, je rijst nog warm kunt maken ook ik bedoel aan luxe geen gebrek :p

Komt goed! Kost gewoon wat meer aan planning en een hele grote tas. Bij ons op de opleiding (fysio) hebben ze gewoon magnetrons in de lokalen staan waar je, je rijst nog warm kunt maken ook ik bedoel aan luxe geen gebrek :p

Gaat me niet naar het meenemen, alleen de financien baren mij zorg :p

Gaat me niet naar het meenemen, alleen de financien baren mij zorg :p

Haha! Kan je nu al verklappen dat het geen vetpot gaat worden. Dus je zult dingen moeten laten voor je kip of gewoon max lenen. Zelf nooit gedaan maar ken er meerdere die het al jaren doen.

Haha! Kan je nu al verklappen dat het geen vetpot gaat worden. Dus je zult dingen moeten laten voor je kip of gewoon max lenen. Zelf nooit gedaan maar ken er meerdere die het al jaren doen.

Ik ga gewoon heel veel werken er naast :p
Kan er niet aandenken om een stap terug te moeten doen :o

Ik ga gewoon heel veel werken er naast :p
Kan er niet aandenken om een stap terug te moeten doen :o

Idd doe ik ook een paar uurtjes in de week werken in de gym. Had voordat ik ging studeren gewoon een baan dus dan valt het tegen als je weer niets hebt. Desalniettemin verdien je het straks gewoon allemaal weer terug!

Net voor het eerst makreel gegeten, best lekker uit blik, klein beetje mayo er bij :thumb:

Deze week 4 day splitt omdat ik woensdag vergadering heb dus niet kan trainen.

Vandaag: rug triceps
Di: schouders
Woe: rust
Do: benen
Vrij: borst biceps
Weekend vrij.

Moet nog even kijken of ik hier bij een boer goedkoop eieren kan fixen, voordeel van in een boerengat wonen :D

Terug
Naar boven