Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

best veel fruit
Is de rijst droog of zit er iets doorheen/erover?

makreel... vond het eerst heel lekker dus ik dacht, hmm dat ga ik vaker eten.
En dan na 3 keer eten ging die smaak me enorm tegenstaan, toch wel erg 'vissig' en hij ruikt ook flink. Maar als je makreel met een sausje doet (bv tomatensaus gewoon) dan is het nog prima hoor.

Vis vind ik ook smerig, helemaal in voorbereidng omdat je dan helemaal geen sausje of wat dan ook mag..
Bah dan is die koolvis heeeeel goor.
Tonijn valt idd nog mee..alleen beetje droog.
Makreel in blik?? geen idee, eet ik altijd vers dan is ie erg lekker![]()

smaak is een emotie maar zet die emotie maar s uit.![]()

.
Tonijn + kwark + whey + blender = emotiesloos eten
Word wel spannend als ik weer aan mijn hbo ga beginnen hoe ik het voor elkaar kan krijgen, word hard bikkelen, vooral als ik bij fysio word toegelaten.
Zware opleiding, zware sport en veel werken.
Kwam wel laatst iemand die zei dat ik altijd nog bij www.erotischdineren.nl kon gaan werken in rotterdam, vraag me af wat dat verdient![]()

Komt goed! Kost gewoon wat meer aan planning en een hele grote tas. Bij ons op de opleiding (fysio) hebben ze gewoon magnetrons in de lokalen staan waar je, je rijst nog warm kunt maken ook ik bedoel aan luxe geen gebrek![]()

Gaat me niet naar het meenemen, alleen de financien baren mij zorg![]()
Haha! Kan je nu al verklappen dat het geen vetpot gaat worden. Dus je zult dingen moeten laten voor je kip of gewoon max lenen. Zelf nooit gedaan maar ken er meerdere die het al jaren doen.

Ik ga gewoon heel veel werken er naast
Kan er niet aandenken om een stap terug te moeten doen![]()