Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Gister borst:

Bp:
15xstang
12x50
10x70
10x90 (:))
3x100 (:D :D :D :D)

Dumbbell incline press
2x8x24
6x24 6x20

Dips
8x
8x
6x
Eerste keer in lange tijd dat ik dips deed, verbaasde hoeveel ik er uit kreeg na die zware bench, voelde wel erg lekker.

Machine flyes
9x75
8x75
6x75 6x55

Cable flyes
10x16kg
10x16kg
8x16kg 6x11kg

Had een dikke pomp in mijn borst, was alleen niemand in de gym die ik kon (was laat) en wou ook niet zelf in de kleedkamer pics maken want dat is gay :p.

Vandaag geef ik eens een dagje geen **** om mijn voedingsschema, ik neem wat whey shakes meer naar mijn werk en ga lekker taart/junk eten voor mijn verjaardag :).
Beetje letten dat ik wel rond de 4500kcal uit kom ,moet wel lukken.

Van harte Killy, geniet er lekker van!!

gefeliciteerd man:D

gefeliciteerd kerel :D

Gefeliciteerd man! Ik heb nog een vraag aan je btw..

gefeliciteerd!!! hiero!!!:hornyna: hoppa!!!

Bedankt jongens!
En ibo, als ik tijd heb gaan we nog wel een keer de gym in deventer onveilig maken toch!? :D

En dat is? :p
Nou als ik het me goed herinner dan wist jij een manier om voortijdig de uitslag van fysio (in amsterdam?) te horen te krijgen.. Want de loting sloot 15 mei al...

Nou als ik het me goed herinner dan wist jij een manier om voortijdig de uitslag van fysio (in amsterdam?) te horen te krijgen.. Want de loting sloot 15 mei al...

Amsterdam weet ik niet, in rotterdam had een maat gewoon 100x gebeld en uiteindelijk waren ze het zat :p

Amsterdam weet ik niet, in rotterdam had een maat gewoon 100x gebeld en uiteindelijk waren ze het zat :p
Gewoon naar de school zelf? Of een bepaalde afdeling van de school? Want het lijkt me niet dat ze die lijst bij de receptie hebben liggen toch?
OT: lekker gebenched man! :D

Gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk met die 100kg bench ;)

maar, jij doet flys met 75kg? fo man

18! :hb: Gefeliciteerd!

Bedankt iedereen :heart:

Goede motivatie voor training vanavond :D

die training is nep!!!! zoiezo heb je hard lopen bonksen met bankdrukkert.

gefeliicteerd en fijne verjaardag.

gefeliciteerd kill :D

Gefeliciteerd! 100kg bp had je trouwens wel eerder gehaald als je geen 10x90 ervoor doet.

Terug
Naar boven